MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Zo nu zit ik wel in tweestrijd. Dacht dat Rob g evil was. Ga denk ik stemmen op daniel20 oa omdat hij mij wou voeren aan de wolf.

Ik heb nog nooit op jouw gestemd? ..

En rob G doet ineens teveel moeite nadat er een aantal beschuldigingen plaats vinden. valt wel een beetje op, nietwaar?

Maar als hij de wolf is, hoe kan hij dan die kills zo maken? Dat moet gewoon een goede speler zijn die er die twee burgers uit haalt.

Of gewoon geluk.
Ik ben ook eens de wolf geweest (was toen de "draak") en had de eerste rondes echt geen flauw idee op wie ik moest stemmen. Er waren wel 2 kampen te onderscheiden, maar hoe wist ik welk kamp aan mijn kant stond? De eerste rondes heb ik dan wat moeten gokken, en als ik het me goed herinner waren dat goede gokken. Zou mezelf nu echter niet als de beste speler willen profileren, dus voor een groot deel had ik gewoon geluk.

Maar de rol van Alleycat kan inderdaad wel belangrijk zijn. Het was de eerste ronde, zijn rol was nog helemaal niet duidelijk, maar toch wordt de moeite gedaan hem terug te brengen. Lijkt me dat hij alleszins niet gewoon een burger is dan. Denk dat het ook al veel zou helpen mochten we weten of het een speler is die hem teruggehaald heeft, of de spelleider.

Ik heb nog nooit op jouw gestemd? ..

En rob G doet ineens teveel moeite nadat er een aantal beschuldigingen plaats vinden. valt wel een beetje op, nietwaar?

Je post van gisteravond. Na het verhaal. De post waarin jij zegt dat ik burger ben.

Vind het eigenlijk nog steeds wel irritant dat we niet weten wat Alleycat is.
Zeker gezien dat de vermoedelijke cults zich er ook niet over bekommeren.

Ik troost me met de gedachte dat het de wolf niet kan zijn, gezien er de 1e nacht gemoord is, en Alleycat pas daarna geresurrect is.

Mocht Alleycat wel de wolf zijn is dit de slapste pot ooit...

Whami was gewoon een irritante speler, die het zelf fout heeft gedaan. Hij heeft niet voor niets zoveel stemmen gekregen.

En hier ga je soieso al de fout in bro:

Je probeert jezelf teveel in te dekken, en je hebt ook al enkele stemmen gehad vandaag.

Gewoon een irritante speler is een kul reden. We wisten dat hij goed was. We willen dit spel toch winnen of niet? Waarom is het voor jou zo belangrijk dat hij er uit vliegt?

Omdat ik twijfel bij AlleyCat. Ik vind het inderdaad raar dat hij tot leven is gebracht, maar ook dan apart dat die al 2 burgers op zou eten als nieuwe speler.

Dat is zo zeer zeker apart. Maar van Whami wist je zeker dat hij onschuldig was. Je wist ook dat jouw stem doorslaggevend kon zijn. Laten we eerlijk zijn. Als AlleyCat er uit gevlogen was dan was dat ALTIJD beter dan whami.

Mijn vermoedens tot nu toe. Daarbij moet ik zeggen dat ik allereerst mezelf als goede speler zie, dus vanuit die vermoedens spreek.

Na het 1e verhaal had ik als mogelijke verdachten:

Cults vanwege hekel aan Sjors. Ik denk niet dat Remi dit er zomaar in verwerkt heeft.
Orgineel (hekel aan sjors)
z1000 (hekel aan sjors)
Fitness beginner (hekel aan sjors)
Rob P (hekel aan sjors)
Als je op het forum leest, dan heb jij volgens mij ook een hekel aan sjors26. Dus hier zit je al fout. En daarnaast denk ik zelf dat Remi sjors gebruikt omdat het grappig is. Denk je niet?

Verder wordt in het 1e verhaal genoemd:
z1000
Markrot

En de duidelijke hint naar AlleyCat.

Zodra het verhaal gepost wordt, zijn daar de volgende personen die mijn goede rol benadrukken:
z1000
Kimi2
Je vergeet hier je eigen naam er bij te vermelden Rob G. Dus wat probeer je hier feitelijk te zeggen? Als je zelfs je eigen naam vergeet.

z1000 probeert het nog een beetje goed te praten maar na een tijdje is daar Rob P die het nog even benadrukt.Wat probeer ik hier goed te praten? Dat ik jouw als good zag? Heb idd mijn keuze onderbouwt omdat ik direct werd aangevallen.

Op dat moment is Rob P voor mij hoofdverdachte.

Dan begint de stemronde. z1000 doet er alles aan zijn verdenking via de stem op mij weg te werken door mij als cult te benadrukken en op suus te stemmen. Hiermee begint hij voor mij steeds onschuldiger te worden.
Ook weer onzin. Ik stemde op suus omdat zei jouw aanviel. Heb ik duidelijk vermeld.

Dan zet JoeyC toch weer een beetje een afleidingsaanval in om stemmen naar Whami te krijgen. Dat was voor mij de reden om, net als Biobeast, op hem te stemmen. Daarna kwam er een soort van treintje op gang (was die maar door gegaan) dus heb ik mijn stem op Rob P gezet. Vervolgens leek whami er nog bijna uit te vliegen dus ben ik voor de veiligheid op AlleyCat gegaan. De hint in het verhaal leek mij de meest logische.

Hoofdverdachten voor die dag: Rob P (en JoeyC)

AlleyCat wordt weer tot leven geroepen. Mijn 1e ingeving is door Remi zelf om het spel te redden. Kan me niet voorstellen dat iemand hem tot leven zou willen roepen, want de dood van AlleyCat, wat zijn rol ook was, zou heel veel verklaren. Ook dit is weer onzin. Remi gaat heus niet in de eerste ronde iemand redde om het spel te redden. We hebben genoeg spelers.

Uit het verhaal blijkt overduidelijk dat Whami goed is. De hint die hij zelf ook verklaard heeft. Die overigens snachts voor even benadrukt wordt door een aantal mensen.
Welk verhaal? Hij verkondigt constant dat die wolf is. Daarnaast waren zijn verhalen zo vaag en irritant, dat hij niet overkwam als een goodguy

Stemmen gisteren:

Het was overduidelijk gisteren dat Whami goed is. Dan kan je hem irritant vinden, als je dit spel wil winnen en je bent goed stem je niet op hem. z1000 was aan't raaskalken en voor mij duidelijk cult. Echter wilde niemand volgen, of iig te weinig mensen. z1000 die zelf ook gewoon stug op Whami blijft stemmen omdat hij irritant is. Hij had simpel gisteren kunnen stemmen op AlleyCat. Dat had ons iig heel veel informatie gegeven. Dan wisten we nu waar we stonden.
Ik heb al vroeg in de middag op Whami gestemd idd. Wat is er mis dat ik stug blijf doorgaan? Hij is er toch uitgestemd. Je verhalen slaan srs nergens op

Ik heb mijn stem gewijzigd naar AlleyCat omdat het nog mogelijk was hem te laten hangen, en dat zou iig een stuk zinnigere actie zijn dan stemmen over Whami.
Gefeliciteerd, ik zie Aley Cat als goed. Ook dat heb ik al 100x uitgelegd. In mijn ogen is hij niet voor niets weer tot leven gered.

Hoofdverdachte: z1000.

Dat Rob P en z1000 cult zijn lijkt me zeker.

in b4 didn't read lol

images?q=tbn:ANd9GcTbVvjbeDGIbdBOLbT7OfgySXTXeidAuA6maldoODn44cUqAh-GNg.jpg

Je post van gisteravond. Na het verhaal. De post waarin jij zegt dat ik burger ben.

Iedereen speculeert toch van alles? Waarom sip je nu gelijk over mijn speculatie dan? ... Beetje rare reden.

Gewoon een irritante speler is een kul reden. We wisten dat hij goed was. We willen dit spel toch winnen of niet? Waarom is het voor jou zo belangrijk dat hij er uit vliegt?

Hoe wist jij nou weer zo zeker dat Whami goed was? Hij speelde als een idioot, dat weet iedereen.
Logisch dat hij de aandacht kreeg van vele spelers.

Ik heb vanaf minuut 1 gezegd dat ik whami er uit ging voten omdat ik heb teveel uit de hoogte vond klinken.

Jullie mogen trouwens wel wat royaler zijn met jullie karma rondjes bitches :)
(De meeste dan)

Iedereen speculeert toch van alles? Waarom sip je nu gelijk over mijn speculatie dan? ... Beetje rare reden.

Hoe wist jij nou weer zo zeker dat Whami goed was? Hij speelde als een idioot, dat weet iedereen.
Logisch dat hij de aandacht kreeg van vele spelers.

Ik heb vanaf minuut 1 gezegd dat ik whami er uit ging voten omdat ik heb teveel uit de hoogte vond klinken.

Over goede rollen ga je niet speculeren, zeker niet vlak voordat de wolf moet pmen. Lijkt me nu wel duidelijk dat jij veil bent

Gewoon rondje karma kan geen kwaad, alleen geen ingame content er in zetten.

Gadver... Wie moet ik geloven en wie niet. Ik ga nog maar wat posts herlezen. Heb de indruk dat ik dit weekend teveel gemist heb :roflol:
Lees de eerste 2 dagen door en je zult zien dat de cults steeds "toevallig" op een goede stemmen en daar ook de meest achterlijke argumenten voor geven.

ff overgenomen van flippie:
Cults volgens alle beschuldigingen:

Rob G door Rob P, Z1000, JoeyC en Daniel20
Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000

Rob P door Rob G, Flippie22, quibus, jimbooo
Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo, IMBAatwork, Biobeast
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus, Biobeast, jimbooo
Daniel20 door Rob G, quibus, Biobeast, jimbooo

Alleycat verdenk ik als wolf maar nog niet zeker dus die laat ik buiten beschouwing

Dan rest mij nog steeds de grote vraag waarom jij gisteren niet gewoon op Alley hebt gestemd, maar op z1000. Ok z1000 is waarschijnlijk cult. Maar jouw doorslaggevende stem op Alley had een heeeele hoop duidelijk gemaakt in dit spel, en misschien wel het spel beëindigd.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 12:25 ----------

.......
Er is niet eens bewijs voor

Dus dit is niet gebeurd?

:roflol:

Jonge praat geen poep. Ben ik nou de enige die het storend vindt dat zowel z1000 als Daniel20 karma berichten sturen met "stem op whami"?
Nee is gewoon tegen de regels. Eigenlijk moeten ze eruit gekicked worden maar ik snap Remi ook wel. Zowel z1000 als Daniel20 is cult dus als je ze uit het spel trapt is het spel in principe al voorbij.

Terug
Naar boven