AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Dan rest mij nog steeds de grote vraag waarom jij gisteren niet gewoon op Alley hebt gestemd, maar op z1000. Ok z1000 is waarschijnlijk cult. Maar jouw doorslaggevende stem op Alley had een heeeele hoop duidelijk gemaakt in dit spel, en misschien wel het spel beëindigd.

Hij speelt het gewoon "slim". Iedereen loopt toch mee met de ander als er een wazig argument word geplaatst.

Bedankt voor je uitleg Rob G, zijn wel enkele dingen die bij mij tegenstrijdig overkomen maar snap enigszins je punt wel.

het whami verhaal oa vindt ik van je niet kloppen, hij riep in mijn ogen veel tegenstrijdige dingen en veel te veel op de voorgrond mensen pushen in bepaalde richtingen. moet ook toegeven dat ik veel van zijn berichten maar half heb gelezen aangezien hij met regelmaat bullshit zat te verkondigen en meer aan het posten was om maar aanwezig te zijn, was mij te link en vertrouwde het ook weinig vandaar dat ik hem al direct op dag 1 mijn stem heb gegeven. helaas was hij dan goed, maar daarbij vond ik niet dat hij die goede rol echt goed speelde..

daarnaast het alleycat verhaal, in het begin liet ik me leiden door de verdenkingen vanwege de hint (die overigens te obvious is in mijn ogen) daarna kwam hij tot leven dankzij een volgens het verhaal goede persoon. daarom denk ik nu eerder dat hij gewoon goed is en leg mijn prioriteit (voor nu) anders.

Rob G heb ik met name gestemd door enkele tegenstrijdigheden en het plots (en mogelijk toevallig?) tegelijk stemmen met biobeast die overigens ook hoog op mn lijst als cult staat.

nee, dan gaat rob G weer huilen ivm regels. karma = karma, en dat mag niet.

beetje gamekarma vindt ik niet zon probleem zolang je geen gesprekken in de karma gaat voeren of tips/hints geven.

Dan rest mij nog steeds de grote vraag waarom jij gisteren niet gewoon op Alley hebt gestemd, maar op z1000. Ok z1000 is waarschijnlijk cult. Maar jouw doorslaggevende stem op Alley had een heeeele hoop duidelijk gemaakt in dit spel, en misschien wel het spel beëindigd.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 12:25 ----------

Dus dit is niet gebeurd?

Ooit gehoord van de rol Leugenaar?

Jammer dat er zo gespeeld wordt.

Heb even een inactieve dag. Lees straks wel hoe alles is verlopen om alsnog een stem uit te brengen.

Mijn stem staat vooralsnog op rob g

Ja met game rep, niet met stem op iemand.

Goed om dit te lezen, dat was dus voor mij een stil vermoeden. Waar ik dus vandaag op wilde sturen. Ik zal zo redenen geven waarom.

De cults zijn duidelijk:

Z1000
Rob P
Daniel20
JoeyC

Dan zijn er nog een paar spelers die sowieso dom/raar spelen.

staan al vanaf het begin in mijn lijstje door stemgedrag en verkapte hints

Als er geen sancties zijn voor mensen die valsspelen, zoals directe terminatie van het spel of uitsluitsel van het volgende spel, zullen mensen de regels aan hun laars blijven lappen.
Als de cults al zover gaan om burgers met karmaberichten te bestoken wie zegt dan dat de wolf ook niet getipt is. Vind het een kwalijke zaak die actie verreist zeker gezien het feit dat er nu een sponsor mee gemoeid is.

Er zijn ook medeburgers die vals spelen. Heb een screenshot gemaakt voor als mensen het niet geloven.

Er zijn ook medeburgers die vals spelen. Heb een screenshot gemaakt voor als mensen het niet geloven.

je reactie klopt niet. Wat het eigenlijk inhoud wat je zegt is: ik en andere cults hebben valsgespeeld en sommige burgers zijn daar in getrapt en hebben meegedaan

jouw reactie hier zegt genoeg

mijn stem jongens: daniel20

je reactie klopt niet. Wat het eigenlijk inhoud wat je zegt is: ik en andere cults hebben valsgespeeld en sommige burgers zijn daar in getrapt en hebben meegedaan

jouw reactie hier zegt genoeg

mijn stem jongens: daniel20

"Er zijn ook medeburgers die valspelen"

Dus als iemand mij PM't, om een of meerder personen eruit te stemmen, ben ik gelijk een wolf/cult/leugenaar etc.?

Rob G weet wel over welk karma bericht ik praat.. En hij probeert zich daarom nu zoveel mogelijk in te dekken.

screen kan geplaatst worden op vraag.

Terug
Naar boven