XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Leuk dar je trouwens niet reageert op mijn reactie op jouw uitgebreide post.

p*ssy

Dat wordt toch een eindeloze discussie. Als je mij als cult ziet moet je op mij stemmen samen met JoeyC en een niet dik gedrukte Rob P. Prima.

Ik denk dat je cult bent, en meerdere spelers waarvan ik denk dat ze goed zijn denken dat.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 13:09 ----------

"Er zijn ook medeburgers die valspelen"

Dus als iemand mij PM't, om een of meerder personen eruit te stemmen, ben ik gelijk een wolf/cult/leugenaar etc.?

Rob G weet wel over welk karma bericht ik praat.. En hij probeert zich daarom nu zoveel mogelijk in te dekken.

screen kan geplaatst worden op vraag.

Plaats maar, ben benieuwd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(klikbaar voor vergroot plaatje)

Nu snap ik ook waarom Rob G zich probeert te dekken.
Ik heb nog meer shots voor de liefhebbers mocht dit nodig zijn. Maar ik denk dat dit voor nu wel even voldoende is.

Wat een kansloze actie kerel, echt waar.

Sorry Remi, maar ik heb er niet meer zo veel zin in. Zit al 2 dagen veel tijd in dit spel te stoppen, en geen zin om het op deze manier te spelen. Remi zal mijn rol nog wel bekend maken, en die van Daniel ook.

Sorry Remi, maar ik heb er niet meer zo veel zin in. Zit al 2 dagen veel tijd in dit spel te stoppen, en geen zin om het op deze manier te spelen. Remi zal mijn rol nog wel bekend maken, en die van Daniel ook.

zelfopoffering voor ontmaskering cultisten, moet er namelijk wel uit na bericht daniel20

Laatst bewerkt:
whats geburt mensen, kom op hou het eerlijk.

Even over mijn naam in het rijtje met beschuldigingen, ik heb gezegd dat ik me er in kan vinden maar er net iets anders over denk, dus mij er plaatsen alsof ik dat daadwerkelijk heb gezegt klopt niet.
maar ik weet niet wie cult of burger is maar deze discussies maken het er niet makkelijker op ;)

Wtf is dit voor kansloze shit.

Leider steekt hier veel tijd in en aantal vernken het gewoon.

Ik snap er allemaal niks meer van. Wel karma, niet karma, hij karma, jij karma. Wat is karma?

Als Rob er mee ophoudt denk ik in ieder geval niet dat hij de wolf is.

rob G

mijn stem is wel duidelijk.

Kan de afbeelding niet zien, wordt hier geblokkeerd. Iemand cliffs? :(

Wel makkelijk om mensen te beschuldigen, als mensen ook zelf strooien met karma.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Rob G is denk ik de leugenaar. Dit is het ultimate bewijs. Vooral eerst de onzin beschuldigen naar mij. Die ik allemaal heb ontkrachtigt . En daar niet op willen reageren.
Aangezien de leugenaar aan de bad zijde staat van het spel.

Stem ik op Rob G

Dit is pas kansloos.

De bedoeling is mind****en en mensen op het verkeerde spoor zetten.
Karma voor Karma is heel gewoon in een ww game.
Dat mensen het gelijk gebruiken als PM middel is niet toegestaan, maar om daar nou zo'n probleem van te maken.

En deze actie is wel een goede mogelijkheid voor de cults om je als zondebok aan te wijzen.

geblokkeerd? vreemd.

maar het was een karma bericht van rob G naar mij, dat whami of origineel eruit gestemd moest worden.

Zit op m'n werk. Bepaalde sites worden hier afgeblokt, waaronder dus ook die waar je plaatje staat :o

Tja, zou niet mogen zo'n berichten, maar het is niet alsof iemand zijn rol doorspeelt aan anderen, toch ???

Rob roept Daniel op om whami of orgineel te stemmen terwijl hij zelf eerst op z1000 zat en uiteindelijk naar mij ging.

whats geburt mensen, kom op hou het eerlijk.

Even over mijn naam in het rijtje met beschuldigingen, ik heb gezegd dat ik me er in kan vinden maar er net iets anders over denk, dus mij er plaatsen alsof ik dat daadwerkelijk heb gezegt klopt niet.
maar ik weet niet wie cult of burger is maar deze discussies maken het er niet makkelijker op ;)

Ik dacht dat je al had bevestigd dat je het met eerder opgesteld rijtje cults eens was, dus vandaar dat ik jouw naam daarin had gezet. Zal het echter verkeerd begrepen hebben.

Dit is pas kansloos.

De bedoeling is mind****en en mensen op het verkeerde spoor zetten.
Karma voor Karma is heel gewoon in een ww game.
Dat mensen het gelijk gebruiken als PM middel is niet toegestaan, maar om daar nou zo'n probleem van te maken.

En deze actie is wel een goede mogelijkheid voor de cults om je als zondebok aan te wijzen.

karma voor karma maakt me niet uit. Ingame info in karma is fout. En plaatjes gaan photoshoppen als verdedigingsmechanisme slaat nergens op.

Een ieder die dit spel eerlijk speelt weet dat daar de grens ligt.

karma voor karma maakt me niet uit. Ingame info in karma is fout. En plaatjes gaan photoshoppen als verdedigingsmechanisme slaat nergens op.

Een ieder die dit spel eerlijk speelt weet dat daar de grens ligt.

Plaatje van jou is geshopt?

Ja wat denk je zelf?

Ik heb ook geen zin in een wellus nietus discussie. Daniel zit gewoon te cheaten want ik hem hem 1 karma bericht gestuurd met de boodschap 'game rep'. Dus hij heeft even zitten klooien om dat plaatje in elkaar te fixen. En dat is waarom ik er geen zin meer in heb.

Kijk dat je je in rare bochten wringt in dit topic om je te verdedigen, prima. Daarbij mag alles. Maar karma berichten sturen om mensen op te roepen tot stemmen. En vervolgens photoshop shit posten in je verdediging is gewoon laffe shit.

Gaat veel te veel tijd in dit spel zitten als andere het zo spelen.

Tja, zou niet mogen zo'n berichten, maar het is niet alsof iemand zijn rol doorspeelt aan anderen, toch ???

nee dat klopt, maar rob sprong net van hoog naar laag om mij + z1000 uit het spel te zetten als "cults" terwijl hij net zo hard mee karma't(is dat een woord?:D) als ons.

Met andere woorden, hij probeert zichzelf te verdedigen tegen de stem rondes wat nu mislukt is.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 14:03 ----------

is de real deal.

pm T anders of trem, die kunnen vast wel in karma berichten kijken.

Terug
Naar boven