- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wat denk je zelf?
Ik heb ook geen zin in een wellus nietus discussie. Daniel zit gewoon te cheaten want ik hem hem 1 karma bericht gestuurd met de boodschap 'game rep'. Dus hij heeft even zitten klooien om dat plaatje in elkaar te fixen. En dat is waarom ik er geen zin meer in heb.
Kijk dat je je in rare bochten wringt in dit topic om je te verdedigen, prima. Daarbij mag alles. Maar karma berichten sturen om mensen op te roepen tot stemmen. En vervolgens photoshop shit posten in je verdediging is gewoon laffe shit.
Gaat veel te veel tijd in dit spel zitten als andere het zo spelen.
nee dat klopt, maar rob sprong net van hoog naar laag om mij + z1000 uit het spel te zetten als "cults" terwijl hij net zo hard mee karma't(is dat een woord?) als ons.
Met andere woorden, hij probeert zichzelf te verdedigen tegen de stem rondes wat nu mislukt is.
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 14:03 ----------
is de real deal.
pm T anders of trem, die kunnen vast wel in karma berichten kijken.
karma voor karma maakt me niet uit. Ingame info in karma is fout. En plaatjes gaan photoshoppen als verdedigingsmechanisme slaat nergens op.
Een ieder die dit spel eerlijk speelt weet dat daar de grens ligt.
Ja wat denk je zelf?
Ik heb ook geen zin in een wellus nietus discussie. Daniel zit gewoon te cheaten want ik hem hem 1 karma bericht gestuurd met de boodschap 'game rep'. Dus hij heeft even zitten klooien om dat plaatje in elkaar te fixen. En dat is waarom ik er geen zin meer in heb.
Kijk dat je je in rare bochten wringt in dit topic om je te verdedigen, prima. Daarbij mag alles. Maar karma berichten sturen om mensen op te roepen tot stemmen. En vervolgens photoshop shit posten in je verdediging is gewoon laffe shit.
Gaat veel te veel tijd in dit spel zitten als andere het zo spelen.
Als het inderdaad geshopt is zou ik dat heel min vinden van Daniel20.
Zowiezo zelf mensen PM'en met boodschap en dan dit, dan mag hij van mij uit het spel geschreven worden.
Trust me, het is een shop van daniel. En ik ga geen screens maken van mijn gegeven karma om mijn onschuld te bewijzen want er komt toch weer een lame-ass ander plaatje of opmerking van Daniel20.
Post ff nog wat meer screens daniel20. Je had nog meer in huis. Ik ben vooral benieuwd naar die PM.
En een spookt in de stad, en het spook zegt:
Ik d8 dat er enkel idioten waren maar mensen die cheaten om me er uit te krijgen, dat is gewoon zielig. En dan klagen ze over mijn speelstijl.
spook lost op in de lucht recht naar de hel

Rob G door Rob P, Z1000, JoeyC en Daniel20
Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000
Rob P door Rob G, Flippie22, quibus
Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo, IMBAatwork, Biobeast
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus, Biobeast
Daniel20 door Rob G, quibus, Biobeast
AlleyCat door Rob G, markrot en Flippie22
Van mij mogen we ook gewoon weer op de hints afgaan inplaats van op karma berichtjes.
Zo is het niet bepaald leuk spelen.
Van mij mogen we ook gewoon weer op de hints afgaan inplaats van op karma berichtjes.
Zo is het niet bepaald leuk spelen.
Maak anders eens een screenshot van dat je muis op zijn naam staat en deze oplicht en dan niet dat alle andere namen volledig zijn doorgestreept. Lijkt mij een stuk moeilijker shoppen (als die geshopt is, wat ik dus niet weet). En wel graag deliveren.
Ik vind het nog steeds nergens op slaan dat Alley Cat tot leven is geroepen. Kan daar gewoon geen reden voor bedenken. Mn stem gaat wederom naar Alley Cat
Dit vind ik ook een goed overzichtje:
En je ziet wel twee kampen eigenlijk.. Het kamp van Rob P, Z1000, JoeyC en Daniel20 vind ik tot nu toe het meest verdacht en hou ik extra in de gaten

Zo beter voor je bro? Waarom zou ik liegen? Rob probeert uit alle macht zijn onschuld te bewijzen, maar hij is gewoon fout bezig.
hij doet het niet lol
edit/ nu wel?
![]()
(klikbaar)