XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Nou mooi dan is dat ook weer de wereld uit.
Overigens ook de kleuren van het oplichten vergeleken met bij mij op de computer en die kwamen overeen, voor als iemand twijfelt.

Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn muis verdwijnt bij een screenshot?

Maar dankje flippie, duidelijke taal dat Rob G hier dus liegt.

rob G

rob G

Geniet er nog maar ff van f**got want jij wordt er toch spoedig uitgeschreven, en die homo mattie van een z ook.

:wave:

rob G

Doet die muis altijd, zou het daarom dus ook heel opmerkelijk vinden als je muis bleef staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe langer ik hier over nadenk...
Stel : Rob G is de leugenaar, en houd ons burgers voor de gek door zogenaamd nu keihard te lopen vechten met Daniel20.
Dit natuurlijk puur om de burgers in 2 kampen te verdelen, zodat de cults overhand hebben.

staat heel wat anders

Doet die muis altijd, zou het daarom dus ook heel opmerkelijk vinden als je muis bleef staan.

Jonge echt, hij pakt toch hetzelfde bericht, gaat met zijn muis op mijn naam staan die oplicht en maakt een screen. Dan past hij weer de inhoud van het bericht aan (waar staat 'game rep' zet hij die bullshit van net weer neer) en klaar screen :roflol:

karma voor photoshop ervoor ipv alleen stem op

Jonge echt, hij pakt toch hetzelfde bericht, gaat met zijn muis op mijn naam staan die oplicht en maakt een screen. Dan past hij weer de inhoud van het bericht aan (waar staat 'game rep' zet hij die bullshit van net weer neer) en klaar screen :roflol:

Ja bedacht ik me net ook hahaha. Toch niet zo waterdicht als ik dacht:(

Ook jongens, iedereen die WEET dat hij goed is. Denk na of je OOIT van mij een karmabericht hebt gehad.

haha goed topic :roflol:

iemand al stem overzicht?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat toch echt duidelijk wat anders dan het bericht van daniel20 die hij poste, ik heb het van het bericht van daniel20 in dit topic die hij kennelijk snel geedit heeft naar de huidige tekst, denk dat ik rob g hier alleen maar mee helpt aangezien het bericht nep is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.356
Als er geen sancties zijn voor mensen die valsspelen, zoals directe terminatie van het spel of uitsluitsel van het volgende spel, zullen mensen de regels aan hun laars blijven lappen.
Als de cults al zover gaan om burgers met karmaberichten te bestoken wie zegt dan dat de wolf ook niet getipt is. Vind het een kwalijke zaak die actie verreist zeker gezien het feit dat er nu een sponsor mee gemoeid is.

Ik kom hier later op de middag op terug, indien nodig kap ik het spel af.

Ga voorlopig maar gewoon door met stemmen.

staat toch echt duidelijk wat anders dan het bericht van daniel20 die hij poste, ik heb het van het bericht van daniel20 in dit topic die hij kennelijk snel geedit heeft naar de huidige tekst, denk dat ik rob g hier alleen maar mee helpt aangezien het bericht nep is

Dit was een post van een mede speler die ook een bericht heeft gekregen.
Maar die kon ik niet uploaden, dus had ik mijn eigen upload geplaatst.

Maar waarom zou hij gisterenmiddag een bericht sturen met: Karma voor photoshop, als er gister nog geen sprake was van de photoshop.

Ook jongens, iedereen die WEET dat hij goed is. Denk na of je OOIT van mij een karmabericht hebt gehad.

ik help je juist alleen maar met mijn post xd, omdat ik ermee aangeeft dat daniel zn bericht gefaked is
kijk naar de tijden en de verschillende berichten

Goed bezig Lloydatoni. Dit is weer mooi bewijs om daniel het spel uit te schrijven.

Terug
Naar boven