XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Whahaha oh lord: Iloydatoni ook evil. Lol.

Ook jongens, iedereen die WEET dat hij goed is. Denk na of je OOIT van mij een karmabericht hebt gehad.

Zie dat je van de laatste 5 spellen 4x hebt meegedaan, dus zou dan wel verwachten dat jij je aan de regels houdt.

Het blijft maar doorgaan over karma.
Lekker gaar.

Of het ****ing spel afhangt van een karma berichtje.

Als iemand een karma berichtje stuurt, met stem op Whami.
Nou, dan mag je toch altijd nog zelf bepalen op wie je stemt of niet dan?

Srs jullie lijken wel een stel wijfen.

Rob G en Biobeast werken anders ook goed samen. Of ze moeten cults zijn of burgers die ook PMen. Dus stop met gebitch en ga gewoon verder met spelen.

Amen.

Mind****s hier weer.
Ik was van plan om op Daniel20 of z1000 te stemmen, maar nu met dit gedoe...

Ofwel liegt Rob dat die geen bericht gestuurd heeft, ofwel Daniel dat die het wel ontvangen heeft. Hoe dan ook, degene die er over liegt, vind ik best laag... Zal wel uitkomen I suppose.

Lekker gaar.

Rob G en Biobeast werken anders ook goed samen. Of ze moeten cults zijn of burgers die ook PMen. Dus stop met gebitch en ga gewoon verder met spelen.

Amen.

of roddelaars die mogen ook legaal PM'en.

back OT plz

Rob g leidt aandacht knap af van zijn eigen persoon en van zijn cultachtige idenditeit.

cultrein is dus rop p, daniel20, z1000 for 100%

Lekker gaar.

Amen.

Jij probeert gewoon goed te lullen dat je hebt lopen stoken met karma.

Rob, waarom zou ik uitgeschreven worden?

Omdat je fraudeert (de verschillende plaatjes geven dat wel aan).

Het mag ook duidelijk zijn dat er een groepje mensen is die de valse beschuldigingen niet erg vindt, er over liegt of snel weer door wilt. Sommige van ons spelen het spel liever eerlijk.

Zou Alley Cat de leugenaar niet kunnen zijn?

Verhaal van dag 1:
"Één van de dorpsbewoners ziet in zijn hallucinerende bui hoe Alley Cat verandert in een nare gluiperd… “ Ja, zo heeft Alley Cat er voor gezorgd dat Sjors26 dood ging, het is een man die veranderen kan in een doodlopende steeg”".
Alley Cat "verandert" -> Verandert van stem?

Verhaal van nacht 2:
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”
"Niets is wat het lijkt" -> Zijn stemmen lijken niet wat ze zijn?

Waarom de leugenaar persé gered moest worden, weet ik niet. Maar misschien is die persoon die hem tot leven gewekt heeft ook gewoon een speler die de rol van Alley Cat niet kent en een gok nam?

Ik weet dat ik geen speler ben maar iedereen weet dat z100, daniel en rob p cult zijn.zo komen ze voor een buitenstaander toch over. Ik volg al een tijdje mee omdat het me een leuk spel lijkt.

Ik weet dat ik geen speler ben maar iedereen weet dat z100, daniel en rob p cult zijn.zo komen ze voor een buitenstaander toch over. Ik volg al een tijdje mee omdat het me een leuk spel lijkt.

"4. Mensen die niet meedoen met het spel worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is."

Danku!

Zou Alley Cat de leugenaar niet kunnen zijn?

Verhaal van dag 1:
"Één van de dorpsbewoners ziet in zijn hallucinerende bui hoe Alley Cat verandert in een nare gluiperd… “ Ja, zo heeft Alley Cat er voor gezorgd dat Sjors26 dood ging, het is een man die veranderen kan in een doodlopende steeg”".
Alley Cat "verandert" -> Verandert van stem?

Verhaal van nacht 2:
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”
"Niets is wat het lijkt" -> Zijn stemmen lijken niet wat ze zijn?

Waarom de leugenaar persé gered moest worden, weet ik niet. Maar misschien is die persoon die hem tot leven gewekt heeft ook gewoon een speler die de rol van Alley Cat niet kent en een gok nam?

Heb tevens al twee keer geprobeerd AlleyCat eruit te stemmen omdat ik zijn rol niet vertrouw, echter te weinig mensen delen deze mening.

Terug
Naar boven