Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Door in een karma bericht te vragen om tegen iemand te stemmen, doe je niet echt iets anders dan wat je in dit topic doet. Een hoop flauw gedoe met al dan niet geshopte screenshots...
Kunnen we verder gaan?

Door in een karma bericht te vragen om tegen iemand te stemmen, doe je niet echt iets anders dan wat je in dit topic doet. Een hoop flauw gedoe met al dan niet geshopte screenshots...
Kunnen we verder gaan?

+1

Snap echt de ophef niet.

Daar heb ik uiteraard ook aan gedacht. Zou heel slim zijn, maar ook wat flauw en dat vind ik niet zo bij hem passen om de een of andere reden.

En dat baseer je op zijn gedag in dit topic, of vanwege zijn andere spellen?
kan hij namelijk goed als tactiek gebruiken dit.

Ga wel mee op Daniel20, dan is ie er zeker uit hoeven we niet te wachten tot Unknown hem er uit schrijft.

Ga wel mee op Daniel20, dan is ie er zeker uit hoeven we niet te wachten tot Unknown hem er uit schrijft.

Ik word uitgeschreven, omdat rob G karma berichten stuurt, en lloyd nog even olie op het vuur gooit door hem aan te passen?
right.

Rob komt weer goed weg vandaag zie ik al wel. Gaat nog leuk worden hier.

Kunnen we verder gaan?

Onzin, als hij dit gisteren om 21:00 zo letterlijk in dit topic had getypt tegen Flippie22 had de stemming er heel anders uit gezien. Ik zal er hierbij over ophouden maar ga niet doen alsof het allemaal niet uitmaakt want dat is onzin.

Onzin, als hij dit gisteren om 21:00 zo letterlijk in dit topic had getypt tegen Flippie22 had de stemming er heel anders uit gezien. Ik zal er hierbij over ophouden maar ga niet doen alsof het allemaal niet uitmaakt want dat is onzin.

Repped

Even offtopic : Voor de Sjors haters :p
Ze gaat aanstaande zaterdag trainen bij Rawpowerbaarn (strongman locatie voor de BB'ers hier)
Ik zou deze week skippen, maar ga denk ik toch puur om te kijken waarom het nou zo'n b*ch is volgens jullie :p

Maar goed, een pleidooi van mijn voor het spel.

Ik denk met zekerheid te weten dat de volgende spelers cult zijn:

z1000
Daniel20
Rob P

Waarschijnlijk ook nog:
JoeyC

Dan denk ik dat AlleyCat zeker een slechte rol heeft, maar niet de wolf is.

Zou Alley Cat de leugenaar niet kunnen zijn?

Verhaal van dag 1:
"Één van de dorpsbewoners ziet in zijn hallucinerende bui hoe Alley Cat verandert in een nare gluiperd… “ Ja, zo heeft Alley Cat er voor gezorgd dat Sjors26 dood ging, het is een man die veranderen kan in een doodlopende steeg”".
Alley Cat "verandert" -> Verandert van stem?

Verhaal van nacht 2:
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”
"Niets is wat het lijkt" -> Zijn stemmen lijken niet wat ze zijn?

Waarom de leugenaar persé gered moest worden, weet ik niet. Maar misschien is die persoon die hem tot leven gewekt heeft ook gewoon een speler die de rol van Alley Cat niet kent en een gok nam?

Hier kan ik me in vinden, de meest waarschijnlijke rol voor AlleyCat lijkt mij de leugenaar.

Sowieso is er te veel 1-2'tje tussen hem en Daniel etc.

Tot slot denk ik dat de wolf een hele goede speler is. Een speler die ervaren is en 2 perfecte kills maakt. Dat lijkt mij, no offence AlleyCat, niets voor Alley.

Het kan zijn dat ik een slecht rol heb of de wolf ben en wraak kills maakt. Ik ben iig vaak genoemd in het spel. Ik kan allerlei verschillende rollen hebben, en leuke info, wie weet.

Op dit moment lijkt het me niet veel nut hebben er zekere cults uit te stemmen. De wolf is te goed en zal ook zeker burgers gaan pakken. Misschien is het zo wel uit te vechten.

Op dit moment heb ik iig het idee dat de wolf, nogmaals, een ervaren goede speler is die zich op de achtergrond houdt. Daarbij kom ik maar op 1 persoon uit, en dat is voor mij Biobeast.

Ja hij heeft de cults er goed uit gepikt. Netjes. Maar die waren niet super moeilijk. Hij heeft vooral in mijn ogen niets gedaan om whami te redden, en hij heeft zelf aangegeven overtuigd te zijn van het onschuld van whami. Een dode AlleyCat was voor de goeden altijd beter geweest.

Misschien zit ik er naast, maar dit is voor mij een logische beredenering. Klopt het niet dan mag je die homo daniel geloven met zijn epic paint skills.

Even offtopic : Voor de Sjors haters :p
Ze gaat aanstaande zaterdag trainen bij Rawpowerbaarn (strongman locatie voor de BB'ers hier)
Ik zou deze week skippen, maar ga denk ik toch puur om te kijken waarom het nou zo'n b*ch is volgens jullie :p

ja man ja, klasse man.

Het is op zijn minst opmerkelijk dat het de tweede nacht is dat de enige die op Rob G stemt wordt opgegeten.

Deze opmerking gaat je misschien wel je kop kosten. Een ander verdacht proberen te maken getuigd ervan dat je jezelf uit het plaatje wilt werken. Ruik ik hier een cult?
Ik ga nog geen stem uitbrengen maar jij maakt er wel kans op, nog even afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Verder zie ik dat sommigen denken dat Whami één van de goeden is, niemand neemt hem meer serieus maar ook dat kan tactiek zijn. Ook hier zet ik een vraagteken bij.

Qua cults zit je er aardig naast robg. Zou je graag vragen naar de wolf maar aangezien je verdenkingen van cults al onjuist zijn weet ik zeker dat je met de wolf er ook naast zit. Mijn stem staat dus nog op jou

Aangezien whami een droplul was, wist ik niet 100% zeker of hij goed was of slecht. Op een gegeven moment kan ik wel switchen van z1000 naar whami, maar dat is cultgedrag en daar krijg ik me niet uit. Dan was ik zelf ineens de lul dus mijn focus lag op t zo snel mogelijk benoemen van de cults

Edit: voorzover ze goed benoemd zijn. Welteverstaan z1000-daniel20-joeyc en rob p twijfel ik.

stemming tussenstand iemand?

En dat baseer je op zijn gedag in dit topic, of vanwege zijn andere spellen?
kan hij namelijk goed als tactiek gebruiken dit.
Gedrag in dit topic en algemeen beeld dat ik van hem heb (oa ook gebaseerd op zijn leeftijd). Misschien moet ik dit over het hoofd zien en afgaan op wat ik echt denk ik te weten.

Ik denk te weten dat de cults op mij hebben gestemd. Zij weten dat ik geen cult ben en omdat ik ben terug gehaald uit de dood denken ze dat ik een belangrijke rol heb, dus willen ze van me af.
Van whami wisten ze ook dat hij geen cult was, maar die was zo verwarrend dat hij de cults wel wat in de kaart speelde.
Kan dus geen cult aanwijzen, maar denk wel te weten in welke groep ze zitten.

Verder weet ik dat iedereen die op Rob G gestemd heeft is opgegeten. De wolf kan uiteraard proberen Rob G op deze manier verdacht te maken, maar de wolf kan in principe niet weten of Rob een cult is (tenzij hij een tip heeft opgepikt). Dus dat is niet logisch.
De enige manier waarop de wolf kan weten wie er zeker geen cult zijn is door te kijken wie er op hem stemt. Cults stemmen normaliter niet op de wolf. Iedereen die op hem stemt kan hij dus veilig opeten. In dit geval Suus en Subgenius.

Cults vinden gaat me op dit moment niet lukken, dat zou gokken worden. Dus stem ik voorlopig maar op Rob G. Als we het niet halen is dat sowieso een doodvonnis, als ik niet weggestemd word word ik daarna sowieso opgegeten.

Aangezien whami een droplul was, wist ik niet 100% zeker of hij goed was of slecht. Op een gegeven moment kan ik wel switchen van z1000 naar whami, maar dat is cultgedrag en daar krijg ik me niet uit. Dan was ik zelf ineens de lul dus mijn focus lag op t zo snel mogelijk benoemen van de cults

Je was zeker niet de lul geweest. Je had hem gewoon kunnen laten gaan. Je zou echt niet direct verdacht worden als cult, dat weet je zelf ook.

Naja, dit is mijn beredenering. Ik heb zo mijn redenen.

Je was zeker niet de lul geweest. Je had hem gewoon kunnen laten gaan. Je zou echt niet direct verdacht worden als cult, dat weet je zelf ook.

Naja, dit is mijn beredenering. Ik heb zo mijn redenen.

Mijn rol is gehint in t tweede verhaaltje dus je zit fout

Komt het verhaal nog Remi?
Ben benieuwd naar eventuele hints

Terug
Naar boven