- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
zoals eerder gezegd daniel20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb ik uiteraard ook aan gedacht. Zou heel slim zijn, maar ook wat flauw en dat vind ik niet zo bij hem passen om de een of andere reden.
Door in een karma bericht te vragen om tegen iemand te stemmen, doe je niet echt iets anders dan wat je in dit topic doet. Een hoop flauw gedoe met al dan niet geshopte screenshots...
Kunnen we verder gaan?
Daar heb ik uiteraard ook aan gedacht. Zou heel slim zijn, maar ook wat flauw en dat vind ik niet zo bij hem passen om de een of andere reden.
Ga wel mee op Daniel20, dan is ie er zeker uit hoeven we niet te wachten tot Unknown hem er uit schrijft.
Door in een karma bericht te vragen om tegen iemand te stemmen, doe je niet echt iets anders dan wat je in dit topic doet. Een hoop flauw gedoe met al dan niet geshopte screenshots...
Kunnen we verder gaan?
Onzin, als hij dit gisteren om 21:00 zo letterlijk in dit topic had getypt tegen Flippie22 had de stemming er heel anders uit gezien. Ik zal er hierbij over ophouden maar ga niet doen alsof het allemaal niet uitmaakt want dat is onzin.
Zou Alley Cat de leugenaar niet kunnen zijn?
Verhaal van dag 1:
"Één van de dorpsbewoners ziet in zijn hallucinerende bui hoe Alley Cat verandert in een nare gluiperd… “ Ja, zo heeft Alley Cat er voor gezorgd dat Sjors26 dood ging, het is een man die veranderen kan in een doodlopende steeg”".
Alley Cat "verandert" -> Verandert van stem?
Verhaal van nacht 2:
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”
"Niets is wat het lijkt" -> Zijn stemmen lijken niet wat ze zijn?
Waarom de leugenaar persé gered moest worden, weet ik niet. Maar misschien is die persoon die hem tot leven gewekt heeft ook gewoon een speler die de rol van Alley Cat niet kent en een gok nam?
Even offtopic : Voor de Sjors haters
Ze gaat aanstaande zaterdag trainen bij Rawpowerbaarn (strongman locatie voor de BB'ers hier)
Ik zou deze week skippen, maar ga denk ik toch puur om te kijken waarom het nou zo'n b*ch is volgens jullie![]()
Het is op zijn minst opmerkelijk dat het de tweede nacht is dat de enige die op Rob G stemt wordt opgegeten.
Gedrag in dit topic en algemeen beeld dat ik van hem heb (oa ook gebaseerd op zijn leeftijd). Misschien moet ik dit over het hoofd zien en afgaan op wat ik echt denk ik te weten.En dat baseer je op zijn gedag in dit topic, of vanwege zijn andere spellen?
kan hij namelijk goed als tactiek gebruiken dit.
Aangezien whami een droplul was, wist ik niet 100% zeker of hij goed was of slecht. Op een gegeven moment kan ik wel switchen van z1000 naar whami, maar dat is cultgedrag en daar krijg ik me niet uit. Dan was ik zelf ineens de lul dus mijn focus lag op t zo snel mogelijk benoemen van de cults
Je was zeker niet de lul geweest. Je had hem gewoon kunnen laten gaan. Je zou echt niet direct verdacht worden als cult, dat weet je zelf ook.
Naja, dit is mijn beredenering. Ik heb zo mijn redenen.