Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Heb tevens al twee keer geprobeerd AlleyCat eruit te stemmen omdat ik zijn rol niet vertrouw, echter te weinig mensen delen deze mening.

idem dito, dan had onze goede burgemeester nog geleefd, jammer genoeg is die lichtelijk geretardeerd qua speelstijl xd

Voor mij wordt het vandaag daniel20, z1000 of alleycat. Beetje afhankelijk hoe de rest stemt. Heeft weinig zin om als enige op een bepaald persoon te stemmen.
Zijn er eigenlijk al stemmen uitgebracht ???

Ik heb maar 2 plaatjes gepost, die andere zijn niet van mij. Die heeft lltoni gemaakt om mij voor het blok te zetten.

lol, was een uberelite ninja post geweest van je toen je de plaatjes switchte, maar goed dat ik het opgeslagen had

rob p daniel20 of z1000, dan zit je sowieso safe voor vanavond

wat zijn de stemmingen tot nu toe?

moet over een uur werken en wil nog wel even stemmen.
Vraag me af of meer mensen op Rob G stemmen.

Rob G, je blijft maar sturen op de karma.

Jesus man srs. Hoe wil je controleren dat 28 man zich aan de regels houdt?

Grote kans dat jij hebt vals gespeeld. Maarja ik ga niet als een p*ssy heletijd zeuren over jouw karma berichtje.

Speel gewoon op de feiten en hints. Je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn reactie. Wat ik jammer vind.

Een stem op mij is het domste wat je kan doen.

Voor al dat karma gezeur zou ik op Rob G gestemd hebben omdat ik het toch te verdacht vind dat iedereen die op hem stemt opgegeten wordt.

Nu weet ik het allemaal niet meer. Daniel en Z1000 zijn sowieso flauw geweest, maar een ramp vind ik het niet. Maar het feit dat Rob daar zo'n punt van maakt en zelfs dreigt met stoppen vind ik niet zo bij de wolf passen.

het niveau daalt wel met de minuut hier

Terug
Naar boven