- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Maar goed, een pleidooi van mijn voor het spel.
Ik denk met zekerheid te weten dat de volgende spelers cult zijn:
z1000
Daniel20
Rob P
Waarschijnlijk ook nog:
JoeyC
Dan denk ik dat AlleyCat zeker een slechte rol heeft, maar niet de wolf is.
Hier kan ik me in vinden, de meest waarschijnlijke rol voor AlleyCat lijkt mij de leugenaar.
Sowieso is er te veel 1-2'tje tussen hem en Daniel etc.
Tot slot denk ik dat de wolf een hele goede speler is. Een speler die ervaren is en 2 perfecte kills maakt. Dat lijkt mij, no offence AlleyCat, niets voor Alley.
Het kan zijn dat ik een slecht rol heb of de wolf ben en wraak kills maakt. Ik ben iig vaak genoemd in het spel. Ik kan allerlei verschillende rollen hebben, en leuke info, wie weet.
Op dit moment lijkt het me niet veel nut hebben er zekere cults uit te stemmen. De wolf is te goed en zal ook zeker burgers gaan pakken. Misschien is het zo wel uit te vechten.
Op dit moment heb ik iig het idee dat de wolf, nogmaals, een ervaren goede speler is die zich op de achtergrond houdt. Daarbij kom ik maar op 1 persoon uit, en dat is voor mij Biobeast.
Ja hij heeft de cults er goed uit gepikt. Netjes. Maar die waren niet super moeilijk. Hij heeft vooral in mijn ogen niets gedaan om whami te redden, en hij heeft zelf aangegeven overtuigd te zijn van het onschuld van whami. Een dode AlleyCat was voor de goeden altijd beter geweest.
Misschien zit ik er naast, maar dit is voor mij een logische beredenering. Klopt het niet dan mag je die homo daniel geloven met zijn epic paint skills.
Lijkt me riskant. Misschien heb je gelijk en is hij de wolf, maar zoniet, dan is er mogelijk terug een burger uit, terwijl we van verschillende anderen veel grotere vermoedens hebben dat ze slecht zijn. Als we elke nacht 1-1 scoren, komen we er uiteindelijk ook wel aangezien de cults normaal gezien in de minderheid zijn.
Alley Cat zal idd niet de wolf zijn. Daar maakte Remi geloof ik een goed punt over. Alley Cat was een dag dood, maar in die periode heeft de wolf toch iemand opgegeten. Kan dus Alley Cat niet zijn.

meelopen heeft geen zin meer op dit moment.