XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Maar goed, een pleidooi van mijn voor het spel.

Ik denk met zekerheid te weten dat de volgende spelers cult zijn:

z1000
Daniel20
Rob P

Waarschijnlijk ook nog:
JoeyC

Dan denk ik dat AlleyCat zeker een slechte rol heeft, maar niet de wolf is.

Hier kan ik me in vinden, de meest waarschijnlijke rol voor AlleyCat lijkt mij de leugenaar.

Sowieso is er te veel 1-2'tje tussen hem en Daniel etc.

Tot slot denk ik dat de wolf een hele goede speler is. Een speler die ervaren is en 2 perfecte kills maakt. Dat lijkt mij, no offence AlleyCat, niets voor Alley.

Het kan zijn dat ik een slecht rol heb of de wolf ben en wraak kills maakt. Ik ben iig vaak genoemd in het spel. Ik kan allerlei verschillende rollen hebben, en leuke info, wie weet.

Op dit moment lijkt het me niet veel nut hebben er zekere cults uit te stemmen. De wolf is te goed en zal ook zeker burgers gaan pakken. Misschien is het zo wel uit te vechten.

Op dit moment heb ik iig het idee dat de wolf, nogmaals, een ervaren goede speler is die zich op de achtergrond houdt. Daarbij kom ik maar op 1 persoon uit, en dat is voor mij Biobeast.

Ja hij heeft de cults er goed uit gepikt. Netjes. Maar die waren niet super moeilijk. Hij heeft vooral in mijn ogen niets gedaan om whami te redden, en hij heeft zelf aangegeven overtuigd te zijn van het onschuld van whami. Een dode AlleyCat was voor de goeden altijd beter geweest.

Misschien zit ik er naast, maar dit is voor mij een logische beredenering. Klopt het niet dan mag je die homo daniel geloven met zijn epic paint skills.

Lijkt me riskant. Misschien heb je gelijk en is hij de wolf, maar zoniet, dan is er mogelijk terug een burger uit, terwijl we van verschillende anderen veel grotere vermoedens hebben dat ze slecht zijn. Als we elke nacht 1-1 scoren, komen we er uiteindelijk ook wel aangezien de cults normaal gezien in de minderheid zijn.

Alley Cat zal idd niet de wolf zijn. Daar maakte Remi geloof ik een goed punt over. Alley Cat was een dag dood, maar in die periode heeft de wolf toch iemand opgegeten. Kan dus Alley Cat niet zijn.

Gedrag in dit topic en algemeen beeld dat ik van hem heb (oa ook gebaseerd op zijn leeftijd). Misschien moet ik dit over het hoofd zien en afgaan op wat ik echt denk ik te weten.

Je begrijpt toch wel dat in dit topic niets is wat het lijkt toch? ongeacht leeftijd / algemeen beeld etc.

Van Remi. Ik stel voor dat we z1000 of daniel20 er vanavond uithalen. Tis mij om t even

Niet lopen kloten nu, gewoon een sure cult eruit : Daniel20, Rop P, Z1000.
Wat al eerder gezegd werd : als wij elke dag een cult wegstemmen en de wolf een burger op eet winnen we nog wel.

Ja dag 1

Er komt weinig schot in de stemmingen...
Ik stem voorlopig Daniel20 dan maar.
Mocht ik vanavond merken dat het nuttiger is om op z1000 of Alleycat te stemmen, verander ik nog wel. Heb de indruk dat de meesten voorlopig naar Daniel20 gaan.

Waarom the **** ben ik een cult? Slaat nergens op.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 16:35 ----------

Is dit het cullttreintje om rob g te redden?

Er komt weinig schot in de stemmingen...
Ik stem voorlopig Daniel20 dan maar.
Mocht ik vanavond merken dat het nuttiger is om op z1000 of Alleycat te stemmen, verander ik nog wel. Heb de indruk dat de meesten voorlopig naar Daniel20 gaan.

De meeste stemmen gaat nu nogsteeds naar rob P en rob G. rob G aan de leiding.

Alley is ook nogsteeds verdacht.

Lijkt me riskant. Misschien heb je gelijk en is hij de wolf, maar zoniet, dan is er mogelijk terug een burger uit, terwijl we van verschillende anderen veel grotere vermoedens hebben dat ze slecht zijn. Als we elke nacht 1-1 scoren, komen we er uiteindelijk ook wel aangezien de cults normaal gezien in de minderheid zijn.

Alley Cat zal idd niet de wolf zijn. Daar maakte Remi geloof ik een goed punt over. Alley Cat was een dag dood, maar in die periode heeft de wolf toch iemand opgegeten. Kan dus Alley Cat niet zijn.

Hier heb je een goed punt, maar hij zou dan wel een cult kunnen zijn.

Prima, Daniel20 omdat het een f**got en een valsspeler is die er sowieso snel uit moet. Laten we dan wel ff allemaal op die knakker stemmen voor het weer zo'n nek aan nek race wordt.

Als daniel20 geen cult is mag je mij morgen lekker hangen. Als het wel een cult is zou wat bescherming van de jager wel gewenst zijn.

Prima, Daniel20 omdat het een f**got en een valsspeler is die er sowieso snel uit moet. Laten we dan wel ff allemaal op die knakker stemmen voor het weer zo'n nek aan nek race wordt.

Als daniel20 geen cult is mag je mij morgen lekker hangen. Als het wel een cult is zou wat bescherming van de jager wel gewenst zijn.

Rob is een beetje op zijn plasser getrapt. Dat wordt morgen gehangen worden, en dat weet je zelf ook best! ;)

Mijn stem gaat dan ook naar Daniel20

De meeste stemmen gaat nu nogsteeds naar rob P en rob G. rob G aan de leiding.

Alley is ook nogsteeds verdacht.

:roflol:

Wat ben jij voor pannekoek. Je kan wel photoshoppen maar niet tellen. Je staat op 5 stemmen. Je mede cult vriendje z1000 op 3 stemmen.

:roflol:

Wat ben jij voor pannekoek. Je kan wel photoshoppen maar niet tellen. Je staat op 5 stemmen. Je mede cult vriendje z1000 op 3 stemmen.

Lees eens 4 bladzijdes terug "pannekoek"
En hoezo photoshoppen? Het is toch wel duidelijk dat jij mij karma hebt gegeven, niet dan?

Rob is een beetje op zijn plasser getrapt. Dat wordt morgen gehangen worden, en dat weet je zelf ook best! ;)

Nee kijk, ik zou anders altijd nog wel twijfel kunnen hebben. Dan zou je me misschien kunnen brainwashen. Maar na die photoshop actie weet ik gewoon 100% zeker dat je cult bent. Dus maak ik me geen enkele zorgen. Zelf je cult vriendjes zullen wel op je stemmen om niet te veel in de aandacht te komen.

Terug
Naar boven