MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Ik blijf het houden op z1000 en ik ga niet naar RobP of iets wisselen. Ik had daniel20 goed en ik stemde daarvoor al op z1000 dus laten we aub op hem stemmen. Het is toch geen toeval dat iemand mij een wolf noemt en 't door mij en anderen al genoemde cultclubje gelijk als haaien op mij stemmen

Dan ga ik met je mee, Z1000 it is !

Imba komt op mij ook over als een cult.

Denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zeg alleen maar dat enkel cults nu op jou gaan stemmen (en dat deze hun stem mogelijks nog wel zullen aanpassen als ze merken dat het te obvious is).

Denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zeg alleen maar dat enkel cults nu op jou gaan stemmen (en dat deze hun stem mogelijks nog wel zullen aanpassen als ze merken dat het te obvious is).

ahh ik dacht mede stemmers op z1000 haha, miscommunicatie:roflol:

Zou graag mijn reden vertellen over alleycat. Maar ben dood.
Succes.

Blijkbaar staat mijn communicatie niveau vandaag op 0, want JoeyC verstond me daarnet ook al verkeerd.
Misschien dat ik beter even stop met posten tot ik helemaal wakker ben :roflol:

Eerste dag op mijn nieuwe werk dus vind het wat ongepast om dan gelijk heel de tijd op het forum te zitten (nu lunch). Vanavond kijk ik wel weer.

Wil wel even Orgineel bedanken voor het feit dat hij me weer tot leven heeft gewekt. Ook wel benieuwd naar de reden trouwens ...

oh wat erg man...ik sta de heletijd te stemmen terwijl ik allang deaud ben :laugh:

sorry mates...

Ik ben net wakker :D

edit:
ah ik zie het probleem al...geen verhaaltje. Ik was iets te snel met scrollen

Laatst bewerkt:
Wel lekker rustig hier vandaag. Is dat omdat het voor de meesten al duidelijk is wie wie is? :)

Anyway, mijn stem zal waarschijnlijk niet meer veranderen, dus kan die nu wel al uitbrengen: z1000

z1000

simpel zat

Cult fags

lloyd pls :roflol:

is het nog niemand opgevallen dat deze waarde heer non stop andere naloopt. zelf met nieuwe argumenten komen heb ik nog niet gezien bij jou :)

het is dat ik nu pas wakker ben, anders had ik al veel eerder gestemt. en denk dat ik genoeg redenen heb om te zeggen dat iedereen mij volgde gister met daniel20, er al een duidelijk 2kamp ontstaan na aanleiding van het karma debacle en de gebeurtenissen die daarvoor al speelden, aan de hand daarvan ik mijn stem uitbreng, aangezien daniel20 een cult was en er een goed gat is geslagen. dat gat word krampachtig getracht te lijmen, maar de cultisten doen dit zo vreselijk overduidelijk dat het gewoonweg grappig is. us als iedereen eenzijdig kamp vormt naar z1000, kunnen we de ronde erna joeyc eruit gooien, enz

De inwoners van dit dorp zijn helaas gedoemd om te worden opgegeten door de wolf.

woehoew, eindelijk lijkt mij droom uit te komen. ik verdenk z1000 al van in de eerste stemronde en nu gaat hij er misschien uit :p ik stem wel vanavond pas, wil eerst zien wat er nog gebeurt vandaag

IMBA vertrouw ik ook niet al teveel en lloyd gedraagt zich tot op heden als een rustige wolf. volgens mij zitten biobeast en markrot samen met IMBA ook wat in hetzelfde groepje. of ze zijn cult, of ze zitten in het roddel groepje.

het was duidelijk dat orgineel en z1000 geen onderling contact hadden. omdat orgineel nu geen cult is, weet ik spijtig genoeg niet veel meer over z1000.

ik moet mijn gedachten maar eens in de groep smijten. spel lijkt mij niet lang meer te duren en ben bang dat ik er wel eens plots uit zou kunnen liggen.

@ remi: wel blij dat je zegt dat ik elk meisje kan doen kreunen.
@ sl*t: als je nog eens zin hebt in hetterskijtende kontcoïtus, je weet me wonen :D

Terug
Naar boven