MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

lloyd pls :roflol:

is het nog niemand opgevallen dat deze waarde heer non stop andere naloopt. zelf met nieuwe argumenten komen heb ik nog niet gezien bij jou :)

JoeyC jij bent voor mij nu ook 100% cult, twijfelde nog een beetje of je nou een domme burger was of een voorzichtige cult.

IMBA vertrouw ik ook niet al teveel en lloyd gedraagt zich tot op heden als een rustige wolf. volgens mij zitten biobeast en markrot samen met IMBA ook wat in hetzelfde groepje. of ze zijn cult, of ze zitten in het roddel groepje.

Geef me nou eens 1 reden om mij NIET te vertrouwen?? :(

Lioyd plw. Je zegt steeds geen ene ****. 2 berichtjes op een dag. Maarja stem maar op mij. Dan zien jullie vanzelf wel dat ik goed ben. Ik heb niet voor niet alleycat beschermd in de stemrondes. Als ik er niet uitgestemd wordt vandaag dan eet de wolf me vast wel op.

Geef me nou eens 1 reden om mij NIET te vertrouwen?? :(

weet niet meer juist waar ik het gevonden heb, maar heb het volgens mij eergister/gister bij je naam geschreven. zal ook wel weer iets gevoelsmatig van mij geweest zijn, ik speel dit spelletje nogal veel op het gevoel. ik denk bij veel posts gewoon na: waarom vertelt hij dat zo etc etc etc (deze uitleg heb ik al eens gegeven).

Lioyd plw. Je zegt steeds geen ene ****. 2 berichtjes op een dag. Maarja stem maar op mij. Dan zien jullie vanzelf wel dat ik goed ben. Ik heb niet voor niet alleycat beschermd in de stemrondes. Als ik er niet uitgestemd wordt vandaag dan eet de wolf me vast wel op.

heb gister genoeg gespamd in dit topic vond ik zo :P

Stem :Z1000Stem :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie pogingen om er onderuit te komen nog wel hoor :roflol:
Alleycat wordt door de meesten niet als goede gezien, dus hem beschermen is nu niet iets dat in je voordeel speelt.
En jij wordt ook niet als goede gezien, dus je vrees voor de wolf is ook totaal ongegrond.

Maar misschien als jullie nog tot 22u blijven volhouden dat jullie onschuldig zijn, dat iedereen je plots gaat geloven? Valt te proberen :dunno:

Hoi wolf. Met een totaal van 4 posts en 2 stemmen in het spel. Leuk meegespeeld hoor

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 14:59 ----------

Mooie pogingen om er onderuit te komen nog wel hoor :roflol:
Alleycat wordt door de meesten niet als goede gezien, dus hem beschermen is nu niet iets dat in je voordeel speelt.
En jij wordt ook niet als goede gezien, dus je vrees voor de wolf is ook totaal ongegrond.

Maar misschien als jullie nog tot 22u blijven volhouden dat jullie onschuldig zijn, dat iedereen je plots gaat geloven? Valt te proberen :dunno:

Vanavond zie je wie de waarheid spreekt

Veel te veel cult fags in dit dorp

mischien vingerde het meisje zichzelf gewoon in het verhaal :O

Ik ga even mijn huisje bezemen.

Ik ga even mijn huisje bezemen.

De meeste zijn hier zo t*ring dom, ze snappen de hints toch niet:roflol::roflol:

Ik heb in het begin niet voor niets Rob G, de dorps sl*t genoemd. Ook die hints in de verhalen over mij zijn allemaal positief en leiden niet bepaald naar het type cult.

Maar goed. Ze zien het vanavond wel. Vanavond gaan er genoeg belletjes rinkele

Ja, die hint verwijst naar de heks. uhu

te opzichtige hint naar de heks, ga vooral door met het graven van je eigen valkuil cults

Cults die hints gaan geven dat ze eigenlijk bij de goeden horen... hahaha.

De meeste zijn hier zo t*ring dom, ze snappen de hints toch niet:roflol::roflol:

Ik heb in het begin niet voor niets Rob G, de dorps sl*t genoemd. Ook die hints in de verhalen over mij zijn allemaal positief en leiden niet bepaald naar het type cult.

Dus je denkt dat Rob G de sl*t is, dus een goede, en dan stem je er op?
Ok, duidelijk :)

Jullie houden het wel goed vol hoor.
Tevergeefs, spel is gespeeld, jullie gaan sterven. :shoot:
Moet zeggen dat ik dat de 1e dag niet gedacht had na zoveel dode burgers.

Ja, die hint verwijst naar de heks. uhu

te opzichtige hint naar de heks, ga vooral door met het graven van je eigen valkuil cults

Cults die hints gaan geven dat ze eigenlijk bij de goeden horen... hahaha.

Jullie houden het wel goed vol hoor.
Tevergeefs, spel is gespeeld, jullie gaan sterven. :shoot:
Moet zeggen dat ik dat de 1e dag niet gedacht had na zoveel dode burgers.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 15:25 ----------

En nee. Om mijn eigen rol te beschermen, slimmerik

Imba en loyd zijn overduidelijk cults. Iemand met verstand of een goed hart helpt mee hun eruit te werken.

Terug
Naar boven