Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Imba en loyd zijn overduidelijk cults. Iemand met verstand of een goed hart helpt mee hun eruit te werken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imba en loyd zijn overduidelijk cults. Iemand met verstand of een goed hart helpt mee hun eruit te werken.

bewijs het maarIk roep iedereen op op mij te stemmen. Ik ben namelijk cult.
Rob P
Nee ik wil gewoon laten zien dat jullie op het verkeerde spoor zitten. Dat ik daarvoor moet sneuvele enfin.. Dat moet maar dan.

Ik roep iedereen op op mij te stemmen. Ik ben namelijk cult.
Rob P
Allereerst, bedankt voor de jager dat ik beschermt ben.
Ik heb nu niet veel tijd om bij te lezen. Ben aan het verhuizen. Maar wat ik zie is een hele makkelijke manier van z1000 om de wolf veilig te stellen. Niemand geloofd hem tenslotte op dit moment. En slim, want iedereen kent mijn vermoedens. Iedereen weet dat z1000 cult is. Als ik me bij hem aansluit dan zal dat een makkelijk verhaal worden. Rob P zal meedoen. Maar uiteindelijk, als het puntje bij paaltje komt zullen ze denk ik die stem niet doorzetten. Ik weet dat er enkele spelers zijn die nog goed nadenken. Straks nog even goed nalezen wat er deze nacht allemaal gebeurd is en wat ik allemaal gezien heb. De hints ontcijferen.
Volgens mij gaat dit mijn eerdere vermoedens bevestigen. Even de tijd voor nemen.
Ik roep iedereen op op mij te stemmen. Ik ben namelijk cult.
Rob P
Manier om aandacht van z1000 af te halen. Gebeurde precies hetzelfde bij AlleyCat door op Whami te stemmen met als reden dat hij irritant is en vervolgens totaal geen interesse meer te tonen in de rol van AlleyCat.
Niet op reageren dus, gewoon op z1000 stemmen.
Dit.
Gewoon cults er uit, wolf komt wel boven vroeg of laat.
Manier om aandacht van z1000 af te halen. Gebeurde precies hetzelfde bij AlleyCat door op Whami te stemmen met als reden dat hij irritant is en vervolgens totaal geen interesse meer te tonen in de rol van AlleyCat.
Niet op reageren dus, gewoon op z1000 stemmen.