AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

z1000

Pff, het heeft geen zin meer om hier nog op te reageren, toch?

Ik roep iedereen op op mij te stemmen. Ik ben namelijk cult.

Rob P

???
Is dit nu een heel slechte poging om te zeggen dat z1000 de wolf is en je jezelf dan maar opoffert, of wat is dit ???

Nee ik wil gewoon laten zien dat jullie op het verkeerde spoor zitten. Dat ik daarvoor moet sneuvele enfin.. Dat moet maar dan.

Nee ik wil gewoon laten zien dat jullie op het verkeerde spoor zitten. Dat ik daarvoor moet sneuvele enfin.. Dat moet maar dan.

Dus iedereen stemt op z1000, en dan ga jij jezelf opwerpen om in zijn plaats te sterven om te bewijzen dat we fout zitten ???

Moet ik even over denken...

Jij hebt een goede rol -> je weet niet welke rol z1000 heeft, je kan enkel vermoeden, en jouw dood bewijst dan enkel dat we over jou verkeerd waren maar zegt niets over z1000
Jij bent heks / meisje en hebt hints gekregen -> je weet enkel dat z1000 wel of niet de wolf is, voor de rest hetzelfde als hierboven.
Jij bent cult -> Je weet of z1000 slecht is of niet. Is hij goed, dan slaat je offer nergens op. Is hij slecht, tja, wat bewijst je dood dan ???

Ik snap em niet denk ik.

Snap het ook niet, misschien eerst een potje masturberen, dat verhelderd de geest.

Allereerst, bedankt voor de jager dat ik beschermt ben.

Ik heb nu niet veel tijd om bij te lezen. Ben aan het verhuizen. Maar wat ik zie is een hele makkelijke manier van z1000 om de wolf veilig te stellen. Niemand geloofd hem tenslotte op dit moment. En slim, want iedereen kent mijn vermoedens. Iedereen weet dat z1000 cult is. Als ik me bij hem aansluit dan zal dat een makkelijk verhaal worden. Rob P zal meedoen. Maar uiteindelijk, als het puntje bij paaltje komt zullen ze denk ik die stem niet doorzetten. Ik weet dat er enkele spelers zijn die nog goed nadenken. Straks nog even goed nalezen wat er deze nacht allemaal gebeurd is en wat ik allemaal gezien heb. De hints ontcijferen.

Volgens mij gaat dit mijn eerdere vermoedens bevestigen. Even de tijd voor nemen.

Rob P

liegen over je rol mocht toch niet?dus neem ik aan dat je iemand probeert te beschermen

rob p

ik hou me wel vast aan wat ik zelf denk, z1000 weet ik niet denk van wel, is iig erg verdacht.of de wolf....

blijft wel lastig spel

Allereerst, bedankt voor de jager dat ik beschermt ben.

Ik heb nu niet veel tijd om bij te lezen. Ben aan het verhuizen. Maar wat ik zie is een hele makkelijke manier van z1000 om de wolf veilig te stellen. Niemand geloofd hem tenslotte op dit moment. En slim, want iedereen kent mijn vermoedens. Iedereen weet dat z1000 cult is. Als ik me bij hem aansluit dan zal dat een makkelijk verhaal worden. Rob P zal meedoen. Maar uiteindelijk, als het puntje bij paaltje komt zullen ze denk ik die stem niet doorzetten. Ik weet dat er enkele spelers zijn die nog goed nadenken. Straks nog even goed nalezen wat er deze nacht allemaal gebeurd is en wat ik allemaal gezien heb. De hints ontcijferen.

Volgens mij gaat dit mijn eerdere vermoedens bevestigen. Even de tijd voor nemen.

Philosophie gestudeerd zeker?

Er zit wel iets in. Maar maakt niet uit. Als we eerst het grootste deel van de cults er uit stemmen, kunnen we nadien nog altijd op zoek naar de wolf :)

Rob P

Manier om aandacht van z1000 af te halen. Gebeurde precies hetzelfde bij AlleyCat door op Whami te stemmen met als reden dat hij irritant is en vervolgens totaal geen interesse meer te tonen in de rol van AlleyCat.

Niet op reageren dus, gewoon op z1000 stemmen.

Manier om aandacht van z1000 af te halen. Gebeurde precies hetzelfde bij AlleyCat door op Whami te stemmen met als reden dat hij irritant is en vervolgens totaal geen interesse meer te tonen in de rol van AlleyCat.

Dit.

Gewoon cults er uit, wolf komt wel boven vroeg of laat.

En maar blijven proberen :roflol:

Het laatste verhaal geeft veel makkelijke hints weg, je gaat er meteen aan twijfelen omdat het er zo wel erg dik op ligt.
De hints zouden verder in het spel ook makkelijker worden, dus misschien kan het wel kloppen.
Mijn lijstje begint al aardig duidelijk te worden, ik weet van een aantal zeker dat ze cult zijn. Ik durf te wedden dat we vanavond een cult armer zijn!

Oh wait jij zou nog een printscreen posten van Daniel20 toch? Dat heb je niet gedaan. Misschien omdat jullie samenwerkte?

Terug
Naar boven