MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000 -------------CULT
5.IMBAatwork ------- HERO OF THE DAY
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner

11.Biobeast
12.JoeyC ------------ CULT
13.Rob P ------------ CULT
14.Kimi2

17 Markrot
18.Supersized

21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
28.Daster

Deze spelers (die oranje zijn) laten erg weinig van zich horen.
Mogelijk dat daar de wolf tussen zit.
Zal eens terugkijken naar hun stemgedrag of daar iets uit te halen valt.

• Like
Waarderingen: kane
Oh wait jij zou nog een printscreen posten van Daniel20 toch? Dat heb je niet gedaan. Misschien omdat jullie samenwerkte?

Hahaha ga je daar nou weer over beginnen? Volgens mij postte jij dit toch?:

Van mij mogen we ook gewoon weer op de hints afgaan inplaats van op karma berichtjes.

Zo is het niet bepaald leuk spelen.

Ik heb overigens voorgesteld om het screenshot te posten, hier werd echter niet op gereageerd.

Inactieven zijn doorgaans burgers iedereen weet dat. Het is wel duidelijk dat de badguys dit gaan verliezen. Ik verzoek jullie ook mij te stemmen. Mocht je z1000 stemmen mij dan morgen aub.

2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000 -------------CULT
5.IMBAatwork ------- HERO OF THE DAY
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner

11.Biobeast
12.JoeyC ------------ CULT
13.Rob P ------------ CULT
14.Kimi2

17 Markrot
18.Supersized

21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
28.Daster

Deze spelers (die oranje zijn) laten erg weinig van zich horen.
Mogelijk dat daar de wolf tussen zit.
Zal eens terugkijken naar hun stemgedrag of daar iets uit te halen valt.

Laat je 7.NewIntheGame er bewust uit? Met 4 posts totaal is dat niet bepaald actief.

Vorige stem ronde had ik op Rob G gestemd, ik zie dat er een aantal spelers waarvan ik verdenk dat ze cult zijn ook op Rob G hebben gestemd. Dit maakt het verwarrend. Rob G had zelf op Daniel20 gestemd, ik had de rol leugenaar bij zijn naam staan.
Dit kan tactiek zijn geweest, een aantal culten stemmen op Rob G zodat hij 'braaf' lijkt, hijzelf als leugenaar kan een stem op een brave burger uitbrengen en via pm op iemand anders stemmen.

Bij Rob P en Z1000 heb ik ook mijn twijfels, ik denk dat ik mijn stem laat leiden door het stemgedrag van anderen. Mijn twijfels zullen daarmee weggehaald worden. ;)

• Like
Waarderingen: kane
Inactieven zijn doorgaans burgers iedereen weet dat. Het is wel duidelijk dat de badguys dit gaan verliezen. Ik verzoek jullie ook mij te stemmen. Mocht je z1000 stemmen mij dan morgen aub.

nice poging om de wolf te beschermen

En al helemaal vanwege deze opmerking..!
Zoals ik al eerder zei in dit verhaal valt het mij op dat de actieve spelers het eerst worden weggestemd, dit waren burgers!

Laat je 7.NewIntheGame er bewust uit? Met 4 posts totaal is dat niet bepaald actief.

Die was me nog niet opgevallen, zal de wolf wel niet zijn anders had jij hem als cult niet aangedragen :)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 16:37 ----------

En al helemaal vanwege deze opmerking..!
Zoals ik al eerder zei in dit verhaal valt het mij op dat de actieve spelers het eerst worden weggestemd, dit waren burgers!

Jou heb ik ook niet hoog zitten trouwens...

:(

Jammr dat de cults hier het weer gaan winnen.

zo even karmarondje met game reps..

Die was me nog niet opgevallen, zal de wolf wel niet zijn anders had jij hem als cult niet aangedragen :)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 16:37 ----------

Jou heb ik ook niet hoog zitten trouwens...

Is niet erg, dan ben je de enige. Probably im goin' to be opgegeten anyway;)
Ik verdenk jou verder niet, ur safe baby

Laatst bewerkt:
Sorry heb nog portie pado's genomen net.

Terug
Naar boven