supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Niet praten over dingen die je niet hebt

En zeg dat maar tegen Phil Heath met zijn 1.75

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ooit een buffe gast van 1'90 gezien, heel wat meer impressive dan een kabouter van 1'69 met dikke armen
True, maar kijk eens rond.
Phil heath
Ronnie Coleman
Jay Cutler
allemaal max 1.75
dit zegt genoeg..
En goed, die knuppel van 190 weegt geen fl**ker.

Arnold Schwarzenegger: 1,88m
En ik denk dat ik toch zeker wel anderhalve fl**ker weeg!
Maar ik snap niet wat je mij probeert te bashen om mijn lengte als je zelf ecto as phuck bent. Maar goed, voel me verder ook niet beledigd.Arnold zou het nooit redden tegen die kaboutersMaar ik snap niet wat je mij probeert te bashen om mijn lengte als je zelf ecto as phuck bent. Maar goed, voel me verder ook niet beledigd.
Gewoon een onschuldig grapje tussendoor moet kunnen neem ik aan!z1000 als jij cult bent ga ik me zwaar held voelen omdat ik al vanaf de eerste ronde jou verdacht![]()
Haha probeer je ook niet te bashenGewoon een onschuldig grapje tussendoor moet kunnen neem ik aan!

Hoe vaak switch jij wel niet van stem op 1 dag? Dit is al je 3e/4e keer?
Sorry bro. Maar je zal geen held worden vanavond. 100% kan ik je dat garanderen.

waarom? ik had gister ook daniel20 als cult eruit gestemd, beetje raar als ik dan cult ben
waarom? ik had gister ook daniel20 als cult eruit gestemd, beetje raar als ik dan cult ben

u mad bro