- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was voor mij de voornaamste reden om te denken dan Daniel goed was, maar dat bleek toch niet te kloppen. Nu weet ik het dus niet meer.Lioyd plw. Je zegt steeds geen ene ****. 2 berichtjes op een dag. Maarja stem maar op mij. Dan zien jullie vanzelf wel dat ik goed ben. Ik heb niet voor niet alleycat beschermd in de stemrondes. Als ik er niet uitgestemd wordt vandaag dan eet de wolf me vast wel op.
waarom stem je dan op mij?Nogmaals Newinthegame is de wolf. Staat een duidelijke hint in het verhaal. Remember?
Omdat jij samen met Rob G en Biobeast de cultisten zijn.

Omdat jij samen met Rob G en Biobeast de cultisten zijn.
En waarom stemde je dan in eerste instantie op mij?
het is dat ik nu pas wakker ben, anders had ik al veel eerder gestemt. en denk dat ik genoeg redenen heb om te zeggen dat iedereen mij volgde gister met daniel20, er al een duidelijk 2kamp ontstaan na aanleiding van het karma debacle en de gebeurtenissen die daarvoor al speelden, aan de hand daarvan ik mijn stem uitbreng, aangezien daniel20 een cult was en er een goed gat is geslagen. dat gat word krampachtig getracht te lijmen, maar de cultisten doen dit zo vreselijk overduidelijk dat het gewoonweg grappig is. us als iedereen eenzijdig kamp vormt naar z1000, kunnen we de ronde erna joeyc eruit gooien, enz
JoeyC jij bent voor mij nu ook 100% cult, twijfelde nog een beetje of je nou een domme burger was of een voorzichtige cult.
Geef me nou eens 1 reden om mij NIET te vertrouwen??![]()
Lioyd plw. Je zegt steeds geen ene ****. 2 berichtjes op een dag. Maarja stem maar op mij. Dan zien jullie vanzelf wel dat ik goed ben. Ik heb niet voor niet alleycat beschermd in de stemrondes. Als ik er niet uitgestemd wordt vandaag dan eet de wolf me vast wel op.
t is wel duidelijk hoor 
Imba niet imo, Lloyd verdenk ik wel enigsinds maar de dagen zullen het uitwijzen.Imba en loyd zijn overduidelijk cults. Iemand met verstand of een goed hart helpt mee hun eruit te werken.
liegen over je rol mocht toch niet?dus neem ik aan dat je iemand probeert te beschermen
rob p
ik hou me wel vast aan wat ik zelf denk, z1000 weet ik niet denk van wel, is iig erg verdacht.of de wolf....
blijft wel lastig spel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000 -------------CULT
5.IMBAatwork ------- HERO OF THE DAY
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
11.Biobeast
12.JoeyC ------------ CULT
13.Rob P ------------ CULT
14.Kimi2
17 Markrot
18.Supersized
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
28.Daster
Deze spelers (die oranje zijn) laten erg weinig van zich horen.
Mogelijk dat daar de wolf tussen zit.
Zal eens terugkijken naar hun stemgedrag of daar iets uit te halen valt.
Nogmaals Newinthegame is de wolf. Staat een duidelijke hint in het verhaal. Remember?

“Achter hem aan” ..De dorpsbewoners rennen het bos in om de wolf te vermoorden… Het wordt al schemerig en enkele burgers beginnen angstig te worden ..”Laten we teruggaan” zegt z1000
De dorpelingen besluiten dat dat een verstandige keus is, wetende dat de wolf in het donker in het voordeel is…
“Waar is Rob G” . Ze rennen naar het huis van Rob G en eenmaal daar aangekomen zien ze in de kelder een huilende Rob G en het lijk van Daniel20 welke doorboort is met glasscherven en spijkers.

2hints naar cults imo:
z1000 omdat hij zegt: laten we teruggaan en dus maar niet verder zoeken achter de wolf. beschermt de wolf
Rob G, tranen van verdriet, verdriet om een vriend, vriend is iemand met dezelfde rol, daniel was cult?
vlugge brainstorm maar, hints naar burgers en belangrijke rollen worden natuurlijk niet gedeeld, die mag de wolf zelf uitzoeken. die hints worden wel boven gehaald als het nodig is![]()