Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Bezoekers in dit topic

yessur iedereen aan de mafia avatars nu?
 
als he de 27ste of later begint ben ik ook in :)
 
Thnx voor de invite Rob. Het gaat jouw kennende een strakke game worden.
Maar er staat mij een shitload school te verwachten en daarna een wel verdiende vakantie. Ik ben helaas out.
 
Hey brahs,

wil wel meedoen en nu men examens voorbij zijn, kan ik voor de volle 100% actief zijn, al betekent vakantie ook wel feesten, GF, festivals, trainen ... dus weet het nog niet goed. Als je snel begint, dan ben ik wel in!

EDIT: Suus is in. Ik ben in, no matter what. Kinda love her, you know ...
 
In
 
Hey brahs,

wil wel meedoen en nu men examens voorbij zijn, kan ik voor de volle 100% actief zijn, al betekent vakantie ook wel feesten, GF, festivals, trainen ... dus weet het nog niet goed. Als je snel begint, dan ben ik wel in!

EDIT: Suus is in. Ik ben in, no matter what. Kinda love her, you know ...


Neem jij Suus, neem ik Sjors wel.
 
Mooi dat er animo voor is. Zoals ik al eerder aangegeven heb ben ik voor een vrij simpel en 'klinisch' spel. Ik zal me zo min mogelijk met het spel gaan bemoeien. Mocht dit betekenen dat het binnen 2 dagen klaar is, helaas. Maar ik denk het niet. Ik kom zo met een opzetje.
 
Mooi dat er animo voor is. Zoals ik al eerder aangegeven heb ben ik voor een vrij simpel en 'klinisch' spel. Ik zal me zo min mogelijk met het spel gaan bemoeien. Mocht dit betekenen dat het binnen 2 dagen klaar is, helaas. Maar ik denk het niet. Ik kom zo met een opzetje.

Wanneer wil je beginnen?
 
Back
Naar boven