Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal en eerste regels zijn gepost. Komt nog een update.

Goed verhaal :)

Twee 'wolven' dus als ware?

cool, wat kan een consigliri precies? wel moeilijke namen allemaal joh :p

indien je dit weekend wil beginnen ben ik sowieso in! heb alleen vrijdag avond, zaterdag en zondag (volgende week) geen internet dus dan moet alles mobiel..

Goed verhaal :)

Twee 'wolven' dus als ware?

Inderdaad, 2 wolven (de Don's)

cool, wat kan een consigliri precies? wel moeilijke namen allemaal joh :p

indien je dit weekend wil beginnen ben ik sowieso in! heb alleen vrijdag avond, zaterdag en zondag (volgende week) geen internet dus dan moet alles mobiel..

De macht van de consigliri is dat de wolf weet wie hij is. De consigliri zal dus niet vermoord worden door zijn eigen Don. De don weet tenslotte wie hij is. De don weet niet wie de capo's zijn. De capo's lopen dus wel het risico vermoord te worden door hun eigen don.

Ik ga het verhaal nog wat tweaken en de namen wat meer relateren aan de voorgaande wolven spellen.

nice rob, de start is gemaakt! Ziet er goed uit.

goed verhaal en ben het eens met de rolverdeling, even een mooie avatar uitzoeken

Ja ik ga nog even goed nadenken over hoe precies de rolverdeling gaat zijn. Ik heb even een start gemaakt zodat het verhaal er staat en mensen zich een beetje kunnen inlezen.

Ik wil zelf ook zo snel mogelijk beginnen, maar wil niet halsoverkop een start maken als ik nog niet goed weet wat een mooie verdeling is. Ik hou jullie op de hoogte.

super stukje idd. zag meteen wat het was.

Ziet er goed uit Rob. Kijk uit naar de rest van de verhalen.

IN

Dis_gonna_b_gud.gif

Nice story!

Plaatje toegevoegd die het hopelijk wat duidelijker maakt.

De macht van de consigliri is dat de wolf weet wie hij is. De consigliri zal dus niet vermoord worden door zijn eigen Don. De don weet tenslotte wie hij is. De don weet niet wie de capo's zijn. De capo's lopen dus wel het risico vermoord te worden door hun eigen don.
De consigliere lijkt me de machtigste rol in het spel. Hij kan de don elke naam doorgeven die hij maar wilt en aangezien de don niet weet wie de capo's zijn zal hij zeker in het begin van het spel geneigd zijn om te luisteren.

Kunnen de burgers of de andere familie informatie krijgen als ze een maffia-lid dood maken? Een tip naar een van de andere maffia-leden bijvoorbeeld.

De consigliere lijkt me de machtigste rol in het spel. Hij kan de don elke naam doorgeven die hij maar wilt en aangezien de don niet weet wie de capo's zijn zal hij zeker in het begin van het spel geneigd zijn om te luisteren.

Kunnen de burgers of de andere familie informatie krijgen als ze een maffia-lid dood maken? Een tip naar een van de andere maffia-leden bijvoorbeeld.

De conditie is dat de consigliere verplicht is de naam door te geven die hij en zijn capo's besluit. Hij mag dus niet weer een random naam doorgeven. Ik zal de cults inlichten welke naam de consigliere doorgeeft om daar zeker van te zijn.

Als er iemand sterft zal ik aangeven wie er dood is en van welke familie hij was. Dit moet de burgers voldoende informatie geven over hoe eea verloopt.

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 16:16 ----------

Hoop dat het voor iedereen duidelijk is. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Ik zal er vandaag nog over nadenken. Mijn plan is om morgen het eea nog te tweaken en eventueel morgen al het eerste verhaal te schrijven. Maandagavond zal dan de eerste stemronde zijn.

Heerlijk verhaal al in de openingspost :D

Ga jammer genoeg deze wel moeten passen. Doe volgend weekend een festivalletje en de kans is groot dat het spel dan nog loopt. Als ik meespeel doe ik dat het liefst de volle 100%.

Succes wel Rob, dit wordt volgens mij een epic spelletje.

Heerlijk verhaal al in de openingspost :D

Ga jammer genoeg deze wel moeten passen. Doe volgend weekend een festivalletje en de kans is groot dat het spel dan nog loopt. Als ik meespeel doe ik dat het liefst de volle 100%.

Succes wel Rob, dit wordt volgens mij een epic spelletje.

Als we maandag 1e stemronde hebben denk (en hoop ;)) ik niet dat we dat weekend nog bezig zijn.

Top verhaal.

Capo's hebben alleen gevaar van andere Don's? want eigen Don stemt natuurlijk zijn eigen capo's er niet uit

Terug
Naar boven