MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik heb alle stemmen opnieuw geteld... Het is :

Z1000 Rob G
Penose Rob G
Rob G whami
Markrot Jorgyboy
Snepke z1000
Orgineel whami
UnknownDBB Whami
Whami Rob G

3 tegen 3 dus..

Fiezefur heeft niks gebold en zei alleen whami! en voor de rest niks...

En Suus der stem staat of in het wit of voor de nacht (wat dus niet telt..)
Knal ze er dus lekker beide uit

Ik heb alle stemmen opnieuw geteld... Het is :

Z1000 Rob G
Penose Rob G
Rob G whami
Markrot Jorgyboy
Snepke z1000
Orgineel whami
UnknownDBB Whami
Whami Rob G

3 tegen 3 dus..

Fiezefur heeft niks gebold en zei alleen whami! en voor de rest niks...

En Suus der stem staat of in het wit of voor de nacht (wat dus niet telt..)
Knal ze er dus lekker beide uit
Ik ben het voor een keer akkoord met je Hitler

Ik wil graag bescherming van de Panzer deze nacht :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
D Day verhaal dag 6

De oorlog is eindelijk volledig uitgebroken. Na de moord op Monty zijn de Britten vast besloten alle Nazi's een kopje kleiner te maken!.

Ze doen hun voorproefje op de invasie in Normandije en besluiten hun paratroopers van de 82ste divisie te droppen boven Frankrijk om de eerste frontlijn voor de kust van Normandije van de Duitsers onschadelijk te maken en gelijk het eerste Franse dorpje te bevrijden.

Echter het droppen gaat vrij lastig en geheel zoals gepland aangezien er een Paratrooper in de de kerk in het kleine Franse plaatsje Sainte-Mère-Église bleef hangen, Echter die plek krioelde van de Panzer tanken en soldaten die zich voorbereiden op een eventuele invasie.

500px-St._M%C3%A8re_%C3%89glise_John_Steele.jpg

Ze zagen dan ook de landing ver van te voren aankomen en schoten het gros van de soldaten uit de lucht. Helaas hadden ze niet gerekend op de dappere soldaat die vastbleef zitten in de kerktoren met zijn parachute. Vanaf daar gezien had hij een perfect view point op de Duitsers met zijn sniper en begon ze in de nacht allemaal 1 voor 1 af te schieten wat hem wonderwel ook lukte.

De gehele panzer divisie is uitgeschakeld

Rob G was de panzer elite aka 6e leger

Echter waar de Soldaat niet op gerekend had was dat hij niet naar beneden kon klimmen aangezien dat zelfmoord zou betekenen door de gladde stenen van de kerktoren. En als ie er bleef hangen betekende dat zelfmoord hoe dan ook. Hij besloot voordat de rest van het Duitse leger kwam de eer aan zichzelf te houden en schoot zichzelf door zijn hoofd met z'n laatste kogel.

De paratrooper divisie is uitgeschakeld

Whami was de Paratroopers

kan verhaal dag 6 niet veranderen in verhaal dag 5 :(

ik heb me wel rot gelachen tijdens deze stemming XD
dank je wel guys

ben benieuwd wat de nacht me gaat opleveren voor materiaal

Bedankt voor het organiseren lloydatoni! Sorry dat ik niet zo intensief deel had genomen. Ik had erg weinig tijd en ik heb gemerkt dat als je niet echt 'in' de game zit je gewoon echt het spoor bijster bent. Had totaal geen enkel flauw benul van wie wat was of had kunnen zijn deze pot.

Succes mensen die nog mee spelen! :thumbs:

Pff
Ff de draad kwijt. Lijkt er dus op dat Remi evil is.

Waarom dan ?

Churchill Pak Remi!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou het niet weten

Zeg wel even tegen Hitler dat ie de goede moet pakken anders zijn we alsnog verloren

Nee

Terug
Naar boven