XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Inderdaad, of je trollt of je speelt niet slim, en ik verwacht meer van je Jimboo

Rob G blijft wel verdacht stil deze pot inderdaad.
Geen zin meer in de leider rol (zeker nu Remi weg is) of probeer je juist onopvallend te spelen?

Ik denk dat ik vandaag maar eens voor jimbooo ga.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 12:32 ----------

Rob G blijft wel verdacht stil deze pot inderdaad.
Geen zin meer in de leider rol (zeker nu Remi weg is) of probeer je juist onopvallend te spelen?

Rob G speelt de potten niet meer intensief zoals eerder aangegeven. Jimbooo lijkt me een duidelijke.

Ik denk dat ik vandaag maar eens voor jimbooo ga.

Denk dat het beter is om te volgen op jimbooo aangezien die iemand die hints oplost eruit wilt werken, maar laat mijn stem nog open in verband met de kwestie origineel.

daarnaast ga ik nu van Rotterdam naar Waddinxveen om een kijkje te nemen bij de flex gym aldaar.
Zitten volgens mij ook wel een paar juicers die we eruit moeten gaan werken :P

Penose ik vind jou beschuldiging van Biobeast heel plausibel, zeker na vandaag

biobeast?

Zou niet handig zijn als hij mij eruit stemt..

En daarbij ik word toch beschermd.

@Rob G: waarom geen orgineel ?

hij en ilo willen duidelijk de stemming veranderen van orgineel af.

0,0 reden om niet op iemand te stemmen waarvan de hint duidelijk is, ook niet omdat we ''toch weten dat t een juicer is dus die kunnen we later wel pakken'' slaat nergens op.

orgineel

Biobeast is duidelijk een juicer. Hij wou mij er ook al uit hebben. Zijn naam alleen al, Biobeast. Totaal niet natty

En remi opgegeten omdat hij imbaatwork beschuldigde, wie tevens ook rob g graag volgde, 3 prikkers op een rijtje!

Hoe zou je dan trouwens weten dat origineel juicy is? Ik vind het wel heel vergezocht to be honest :p Ik heb nog altijd mijn vermoedens naar alley cat toe..

Origineel is gewoon juicer (ik vermoed net zoals jij, aangezien je zo lekker hapt :) op de vis om niet origineel te stemmen).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven