AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Serieus??? Lol die dealer wie het ook moge zijn, is best hard aan het gaan...

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 08:44 ----------

jimbooo Probeerde gisteren meermaals de stemming te beïnvloeden. Liet iedereen op rob G stemmen terwijl rob G natty is, probeerde ook meerdere mensen te overtuigen om op rob G te stemmen. Dit lijkt mij genoeg voorlopig mijn stem op deze juicer te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Nog even een kleine mededeling

Het weekend komt er stilaan weer aan, en het ziet er niet naar uit dat het spel al gespeeld is.
Ik heb weer een en ander op de planning staan voor het weekend, dus dat gaat een en ander beïnvloeden.

Voor vrijdag en zaterdag:
De stemmingen zullen gewoon lopen tot 22u.
De dagverhalen komen dan van zodra ik thuis ben. Dat zal vrijdag zeker na 24u zijn, zaterdag mogelijk ook. Ochtendverhalen zal weinig aan veranderen.
De mensen die s'nachts een pm mogen sturen, hoeven niet persé op het verhaal te wachten die dagen. Best wel een reserve optie meesturen in geval de naam die je doorgeeft er al uitligt bij de stemming.

Serieus??? Lol die dealer wie het ook moge zijn, is best hard aan het gaan...

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 08:44 ----------

jimbooo Probeerde gisteren meermaals de stemming te beïnvloeden. Liet iedereen op rob G stemmen terwijl rob G natty is, probeerde ook meerdere mensen te overtuigen om op rob G te stemmen. Dit lijkt mij genoeg voorlopig mijn stem op deze juicer te zetten.
Jij bent waarschijnlijk wel goed, dus ga gewoon mee op Lloyd. Gegarandeerd juicer, waarom risico's nemen met Jimbooo?
Kunnen we ons echt niet meer veroorloven.

Begrijp dat het vervelend is dat hij jou noemde als mogelijke juicer maar daar moet je maar even overheen stappen.

Best kans dat de controleur vannacht de dealer heeft gecontroleerd. Als hij zich aan mijn lijstje heeft gehouden is het vrijwel onmogelijk dat hij twee natty's heeft gepakt.

Baal wel van Sid, wist zeker dat die goed was. Maar ja, de dealer dus ook.

Ik begin ook naar Jimboo te neigen. Hij heeft soort obsessie (?) met mij terwijl hij daarvoor feitelijk geen aanleiding heeft. Zijn redenen om op mij te stemmen slaan dan ook nergens op. Uit verhalen blijkt nochtans wat mijn rol wel is. Verder heeft hij gisteren met een troll stem, als dat het was, mede de dood van Rob G ingeluid.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik Loyd niet meer verdenk.

Laatst bewerkt:
Jij bent waarschijnlijk wel goed, dus ga gewoon mee op Lloyd. Gegarandeerd juicer, waarom risico's nemen met Jimbooo?
Kunnen we ons echt niet meer veroorloven.

Begrijp dat het vervelend is dat hij jou noemde als mogelijke juicer maar daar moet je maar even overheen stappen.

Best kans dat de controleur vannacht de dealer heeft gecontroleerd. Als hij zich aan mijn lijstje heeft gehouden is het vrijwel onmogelijk dat hij twee natty's heeft gepakt.

Baal wel van Sid, wist zeker dat die goed was. Maar ja, de dealer dus ook.

Inderdaad, maar ik begin meer en meer overtuigd te geraken dat jimbooo hier in alles een vuile rol speelt, hij zet mensen tegen elkaar op, probeert hen van mening te veranderen zodanig dat ze stemmen op een natty (rob g) dus voor mij is het wel duidelijk dat jimbooo juicy is. Eens zien hoe hij zichzelf zal verdedigen, en dan zeg ik wel verdedigen (niet gewoon andere mensen beschuldigen in het rond vanwie je de rol in geen 1000 jaar weet) Inderdaad sid had ik wel niet verwacht tbh, had eerder iemand anders eruit zien vliegen... En waarom zou de controleur de dealer gecontroleerd hebben? Die kans lijkt me klein dat hij net de dealer vastheeft?

Zijn nog maar met 15 spelers, pas 1 juicehead er uit.
Leugenaar is ook nog actief, moeten vandaag op safe spelen willen we nog een kans maken.

Zijn nog maar met 15 spelers, pas 1 juicehead er uit.
Leugenaar is ook nog actief, moeten vandaag op safe spelen willen we nog een kans maken.

Inderdaad, is er trouwens bekend hoeveel er van elke rol in het spel zijn? Trouwens over lloyd ga ik me niet uitspreken, ik zat er van een paar personen ook al naast. Stel hij is juicy, dan vind ik persoonlijk dat hij veel te opvallend speelt. Dat kan een tactiek zijn, maar ik denk dat zijn iq om zoiets te plannen nu niet bepaald hoog genoeg is, daarom denk ik dat hij gewoon speelt uit dommigheid zeg maar. Don't blame me if wrong, maar heb zo'n sterk voorgevoel hierover. Als hij wel degelijk juicy is, en zo opvallend speelt is hij tbh gewoon achterlijk...

Laatst bewerkt:
Alle verhalen nog eens na gelezen.
Maar volgens mij is de gay inactief, hij word slechts in 1 verhaal genoemd, en daar zat hij niet op te letten. (de homo)

Woopy noemt in zijn laatste verhaal de dealer een Mistery... Zou dit een hint kunnen zijn?
Heb al gekeken op google, maar kom daar met niets bijzonders. (diverse films en dergelijke)

Ander hersenspinsel :
Zijn er spelers die van Misteryland houden of daar naar toe gaan?

Maar volgens mij is de gay inactief, hij word slechts in 1 verhaal genoemd, en daar zat hij niet op te letten. (de homo)

Woopy noemt in zijn laatste verhaal de dealer een Mistery... Zou dit een hint kunnen zijn?
Heb al gekeken op google, maar kom daar met niets bijzonders. (diverse films en dergelijke)

Ander hersenspinsel :
Zijn er spelers die van Misteryland houden of daar naar toe gaan?

Idk, kan niet direct op iets komen dat in verband staat ermee. Enigste dat ik kan bedenken is dat het iemand is die we weinig of niet zien, of het een persoon is vanwie je het totaal niet verwacht.

Boddin zei:
Inderdaad, maar ik begin meer en meer overtuigd te geraken dat jimbooo hier in alles een vuile rol speelt, hij zet mensen tegen elkaar op, probeert hen van mening te veranderen zodanig dat ze stemmen op een natty (rob g) dus voor mij is het wel duidelijk dat jimbooo juicy is.
Lloyd en markrot hebben de stemming op Rob G ingezet. Niet Jimbooo, Jimbo is meegaan op het laatst. Wat beslissend en raar was. Dus hij kan zeker cult zijn, maar het is een risico.

Je verdenkt Jimbooo omdat hij gisteren Lloyd gered heeft, maar dan geef je toch zelf aan dat Lloyd sowieso ook cult is. Waarom zou Jimbo hem anders willen redden?
Als Lloyd geen cult is en Jimbo wel is de actie van Jimbo belachelijk. Hij trekt er heel veel aandacht mee en bereikt alleen dat er een andere burger uit gaat.

En hoezo speelt Lloyd het dom? Hij heeft gisteren voldoende mensen meegekregen en Rob G eruit gespeeld. Doel van de cults is zoveel mogelijk de stemming te beïnvloeden, niet zolang mogelijk overleven. Als Lloyd er vandaag uit gaat is dat geen probleem voor hem (waarschijnlijk verwacht hij dat zelfs). Hij heeft zijn rol gespeeld.

IMBA zei:
Nacht 1 zat hij op Remi te wachten. Kan dat hij daarna inactief geworden is, maar lijkt me niet logisch.

Lloyd en markrot hebben de stemming op Rob G ingezet. Niet Jimbooo, Jimbo is meegaan op het laatst. Wat beslissend en raar was. Dus hij kan zeker cult zijn, maar het is een risico.

Je verdenkt Jimbooo omdat hij gisteren Lloyd gered heeft, maar dan geef je toch zelf aan dat Lloyd sowieso ook cult is. Waarom zou Jimbo hem anders willen redden?
Als Lloyd geen cult is en Jimbo wel is de actie van Jimbo belachelijk. Hij trekt er heel veel aandacht mee en bereikt alleen dat er een andere burger uit gaat.

En hoezo speelt Lloyd het dom? Hij heeft gisteren voldoende mensen meegekregen en Rob G eruit gespeeld. Doel van de cults is zoveel mogelijk de stemming te beïnvloeden, niet zolang mogelijk overleven. Als Lloyd er vandaag uit gaat is dat geen probleem voor hem (waarschijnlijk verwacht hij dat zelfs). Hij heeft zijn rol gespeeld.

Nacht 1 zat hij op Remi te wachten. Kan dat hij daarna inactief geworden is, maar lijkt me niet logisch.

Als lloyd juicy is, en jij beweert het zelf ook, heeft hij zijn rol al lang bekend gemaakt. Dus vind ik dat niet echt goed gespeeld, nouja ik ga ervan uit dat hij inderdaad binnen de 2 dagen zijn koffers vol met juice mag pakkken... En idd, mark is ook verdacht bij mij..

Ik ben ook wel voor Lloyd

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 11:11 ----------

Sjors speelt trouwens ook heel anders dan vorige potjes.

Volgens mij.

Inderdaad, jimboo kan wachten. Zoals imba zegt spelen we op zekerheid, daarvan lloydatoni bewijs lijkt me vrij duidelijk dat hij juicy is.

Volgens mij heeft een speler als Rob G tijdens zijn dood mij niet meegenomen in overtuiging dat ik goed ben, en pls bespaar mij een dag als gister. Ik ben daar serieus een paar jaar ouder door geworden.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 11:17 ----------

Inderdaad, jimboo kan wachten. Zoals imba zegt spelen we op zekerheid, daarvan lloydatoni bewijs lijkt me vrij duidelijk dat hij juicy is.

WTF

Je houd eerst een hele pleidooi voor mij en dan verander je je stem van een waarschijnlijke cult naar mij toe. Ben beschermd geweest door een goede speler notabene in Rob G en de burgemeester.

Ik ga nu even trainen ik zie het zo wel wat hier gebeurt, heb namelijk een kanjer van een hint gevonden richting een cult toe

Volgens mij heeft een speler als Rob G tijdens zijn dood mij niet meegenomen in overtuiging dat ik goed ben, en pls bespaar mij een dag als gister. Ik ben daar serieus een paar jaar ouder door geworden.

No offence Lloyd, maar de keuze op Biobeast was nou ook niet bepaald slim te noemen dus daar kunnen wij niet echt uit concluderen dat jij dus natty bent...

Kom maar op met die hint Lloyd.

En keuze van rob was volgens mij wraak.

Ik neig naar Jimbooo deze ronde aangezien hij ongefundeerd duidelijke natty's verdacht maakt.

Mijn gevoel zegt dat Jimbooo zit te k*tten, kan ook juicer zijn.
Maar dan speelt hij wel apart

Terug
Naar boven