XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Tussenstandje:
Lloydatoni -> Boddin
Jimbooo -> Sjors26
Penose -> Lloydatoni
Sjors -> Jimbooo
IMBA -> Lloydatoni
Boddin -> Sjors
Marcussi -> Golderado
Quibus -> Alley Cat
Alley Cat ->Lloydatoni

Gaat lastig worden vrees ik. IMBA is cult dus gaat sowieso veranderen als het spannend wordt. Markrot is cult en moet nog stemmen. Rob P is volgens mij leugenaar en moet nog stemmen.

Nog een cult erbij waarschijnlijk en dan nog een dealer.

er zijn meer stemmen op golderado toch?
Penose heeft overigens nog niet gestemd.
Is alleen IMBA en Alley die op mij hebben gestemd

Lloydatoni -> Alley Cat
Jimbooo -> Sjors
Penose -> Lloydatoni
Sjors -> Jimbooo
IMBA -> Lloydatoni
Boddin -> Alley Cat
Marcussi -> Golderado
Quibus -> Alley Cat
Alley Cat ->Lloydatoni
Markrot - > Golderado

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 17:36 ----------

Lloyda op 3
Alley op 3
Sjors op 1
Golderado 2
Jimboo 1

Laatst bewerkt:
Ik heb op jouw gestemd gab

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 18:14 ----------

Toch begrijp ik de reacties op alleycat wel. Komt heel geforceerd over maar heb vaker mis gezeten bij hem.
Dacht elke keer dat hij slecht was maar bleek hij goed te zijn

alley cat Reden: gelijkstand maken. Kwestie om de rollen te weten te komen. Stemt de leugenaar op één van de 2 en geeft hij een andere door weten we dat ook al weer. Sjors en alley zijn zowiezo beide cult dus maakt niet veel uit. Sjors speelt minder actief dus heb ik minder bang van.

Tussenstandje:
Lloydatoni -> Boddin
Jimbooo -> Sjors26
Penose -> Lloydatoni
Sjors -> Jimbooo
IMBA -> Lloydatoni
Boddin -> Sjors
Marcussi -> Golderado
Quibus -> Alley Cat
Alley Cat ->Lloydatoni

Gaat lastig worden vrees ik. IMBA is cult dus gaat sowieso veranderen als het spannend wordt. Markrot is cult en moet nog stemmen. Rob P is volgens mij leugenaar en moet nog stemmen.

Nog een cult erbij waarschijnlijk en dan nog een dealer.

Hier word ik nou zo moe van, ik ben geen cult (en needus ook geen juicer) en dus ik weet net zo veel als jij. (ervan uitgaande dat je goed bent)

Ik heb op jouw gestemd gab

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 18:14 ----------

Toch begrijp ik de reacties op alleycat wel. Komt heel geforceerd over maar heb vaker mis gezeten bij hem.
Dacht elke keer dat hij slecht was maar bleek hij goed te zijn

Niet dik gedrukt man, wil niet mieren nken maar je snapt me :P

Alley heeft een btje dezelfde speelstijl als Remi, ook dat drammerige en ja, daar moet je maar tegen kunnen, it's all in the game
Leuk ook dat je denkt dat er nu alleen nog maar juicers gaan stemmen, waar is dat op gebaseerd?
Tis toch wel vrij duidelijk dat ik een goede rol heb

Alley heeft een btje dezelfde speelstijl als Remi, ook dat drammerige en ja, daar moet je maar tegen kunnen, it's all in the game
Leuk ook dat je denkt dat er nu alleen nog maar juicers gaan stemmen, waar is dat op gebaseerd?
ja hartstikke duidelijk, je hebt zo veel toegevoegd aan het spel tot nu toe :rolleyes:

Vergeleken bij jouw random ungefundeerde beschuldigingen niet nee, maar als je nou echt eens goed zou lezen...
snap t wel, als juicer hoef je dat natuurlijk niet te doen...

Lol, ik ben eens een dagje niet online vanwege sociale activiteiten en er liggen vier natty's uit, dit spelletje gaat niet lang meer duren precies :roflol:

Heb ik niet gezegd. Ik heb alleen een paar cults aangegeven die nog moeten stemmen. Zijn vast ook nog een hoop natty's in het spel.
Al begin ik steeds meer te denken dat Woopy me loopt te trollen en iedereen cult is behalve ik.

Qua spelstijl heb je gelijk. Ik speel volgens mij niet altijd zo maar ik vind mezelf dit spel ook een eikel. Zou dat ook niet doen als ik niet zeker was. Snap Remi ook steeds meer, het is heel frustrerend als zo weinig mensen je volgen terwijl je zo zeker bent van je gelijk.

Ik snap gewoon echt niet dat niet alle natty's me volgen. Ik geef ze vier namen van zekere tot waarschijnlijke cults. Als ik mis zit kom je daar achter door me te volgen. Als je random op iemand anders stemt kan je ook mis zitten en schiet je als je gelijk blijkt te hebben alsnog amper op. Je zit dan gewoon morgen weer met dit gezeik.
Ik heb tenminste een plan. Op dit moment in het spel hebben we dat nodig.

No offence Alley, ik bedoelde t niet rot oid.
Dat gefrustreerde is juist vermakelijk imo;)
En zoals ik al zei, ik kan me wel vinden in je redenering naar Lloyd dus ik ga er waarschijnlijk in mee, net zoals ik gister op hem stemde.

No offence Alley, ik bedoelde t niet rot oid.
Dat gefrustreerde is juist vermakelijk imo;)
En zoals ik al zei, ik kan me wel vinden in je redenering naar Lloyd dus ik ga er waarschijnlijk in mee, net zoals ik gister op hem stemde.

Ik snap de redenering totaal niet

Heb ik niet gezegd. Ik heb alleen een paar cults aangegeven die nog moeten stemmen. Zijn vast ook nog een hoop natty's in het spel.
Al begin ik steeds meer te denken dat Woopy me loopt te trollen en iedereen cult is behalve ik.

Qua spelstijl heb je gelijk. Ik speel volgens mij niet altijd zo maar ik vind mezelf dit spel ook een eikel. Zou dat ook niet doen als ik niet zeker was. Snap Remi ook steeds meer, het is heel frustrerend als zo weinig mensen je volgen terwijl je zo zeker bent van je gelijk.

Ik snap gewoon echt niet dat niet alle natty's me volgen. Ik geef ze vier namen van zekere tot waarschijnlijke cults. Als ik mis zit kom je daar achter door me te volgen. Als je random op iemand anders stemt kan je ook mis zitten en schiet je als je gelijk blijkt te hebben alsnog amper op. Je zit dan gewoon morgen weer met dit gezeik.
Ik heb tenminste een plan. Op dit moment in het spel hebben we dat nodig.
omdat niemand je vertrouwt misschien? ik blij bij sjors26

Je kan beter meegaan op mij of alleycat lijkt me
Als ik cult was zou ik proberen nog op een ander te stemmen. Dan kan je morgen weer gaan claimen dat je zelf goed bent.

Als ik of jij eruit gaan wordt hoe dan ook duidelijk hoe het zit. Of jij blijkt slecht, of ik blijk goed. In beide gevallen kan daarna het lijstje worden afgewerkt.

Als er ergens in dit spel nog natty's over zijn moeten die er dus voor zorgen dat een van ons eruit gaat.

Als je genoeg mensen meekrijgt op sjors vind ik het ook best, wil gewoon niet dood door deze onzin
Ah, je ziet het zelf ook al.

Als ik cult was zou ik proberen nog op een ander te stemmen. Dan kan je morgen weer gaan claimen dat je zelf goed bent.

Als ik of jij eruit gaan wordt hoe dan ook duidelijk hoe het zit. Of jij blijkt slecht, of ik blijk goed. In beide gevallen kan daarna het lijstje worden afgewerkt.

Als er ergens in dit spel nog natty's over zijn moeten die er dus voor zorgen dat een van ons eruit gaat.

Ah, je ziet het zelf ook al.

Heb speciaal doorgegeten hierdoor
Vind het echt geen porum hoe het gegaan is

Golderado

Terug
Naar boven