MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

sjors Hmm ik ga mee op sjors, nog even alles goed doorgenomen, zeker nog mijn definitieve stem niet. Ik wacht nog even af

Gadverdamme niemand mee op Boddin, wat een stelletje r**ards zijn jullie ook om nog niet te zien dat ik goed ben

Gadverdamme niemand mee op Boddin, wat een stelletje r**ards zijn jullie ook om nog niet te zien dat ik goed ben

Ik zie het wel hoor, maar je weet hoe het hier werkt :rolleyes: same shit, different game.

Jimbooo en Boddin zijn allebei fout as ****. Tjsooe Tjsoeeee

Ik zie het wel hoor, maar je weet hoe het hier werkt :rolleyes: same shit, different game.

Begin nu ook mijn twjfels bij Alley te krijgen, die doet niks anders dan mij proberen weg te krijgen

cultrein:

boddin
jimbooo
alley

Je zit te dollen neem ik aan?

Aantoonbare leugen van Lloyd over de stemming op Orgineel (je weet wel, die juicer).

Je doet wel erg veel moeite me eruit te werken.
Ben toch 1 van de eerste die gestemd heeft op origineel. Toch een hele poos voordat de stemronde over is: half 8 en 22.00 is een groot gat namelijk

Zou het betreuren als je doorgaat aangezien je gewoon een mede natty bent.

Eén van de eersten?

De tusenstand gelijk na jou stem:
Tussenstand (tussenband)
Jimbooo -> Rob P
Markrot -> Golderado
Penose -> Orgineel
Z1000 -> Orgineel
Biobeast -> Orgineel
Golderado -> Orgineel
Rob G -> Jimbooo
Suicide Sid -> alley cat
Quibus -> Alley Cat
Boddin -> Alley Cat
Snepke -> Orgineel
Wauter -> Orgineel
Guts -> Biobeast
Lloydatoni -> Orgineel
Sjors -> Snepke
Je was zowat de laatste man.

Eerlijk, ik ben wel gevoelig voor dit soort emotionele oproepen. Gisteren deed Orgineel het ook en toen heb ik serieus een kwartier lopen zoeken naar hint waarom hij geen cult zou zijn. Maar hij was het wel, nu werkt het dus niet zo goed meer.

En er is nog veel meer. Allemaal terug te lezen in het grote boek van Alley Cat.

Alley, waarom is iedereen meteen dom etc als ze jou niet volgen, je maakt constant iedereen zwart maar we hebben er nog amper een juicer uit, ben jij niet gewoon de hele boel aan het opnaaien??

Alley, waarom is iedereen meteen dom etc als ze jou niet volgen, je maakt constant iedereen zwart maar we hebben er nog amper een juicer uit, ben jij niet gewoon de hele boel aan het opnaaien??
Valt mee toch, ik heb Biobeast dombo genoemd gelijk nadat ik de uitslag gezien had. Dat vond ik eigenlijk te ver gaan.
Verder doen anderen het ook.

Maar als je een juicer wilt zien vliegen, stem dan op Lloyd.

Mijn stem gaat naar Goldorado. Gezien de enkele kleine hints die zijn richting uit wijzen plus het feit dat hij zich overal uit manoeuvreerde, kan hij in mijn optiek zomaar de dealer zijn

so much for eensgezindheid, Alley ik wil je gerust volgen maar niet als je geen aanhang krijgt voor je idee, want anders kan mijn stem ook elders gebruikt worden.

@sjors: weet je toevallig nog iets 100% zeker dit potje?

so much for eensgezindheid, Alley ik wil je gerust volgen maar niet als je geen aanhang krijgt voor je idee, want anders kan mijn stem ook elders gebruikt worden.
Ik ben ook echt geschokt door hoe weinig mensen er volgen.

Penose volgt me en is duidelijk goed, Sid volgde me gisteren en was goed en niemand stemt op mij (terwijl ik me echt al een eikel gedraag) dus ik ben blijkbaar ook goed. Rob G had geen idee en Biobeast zat er gewoon naast (kan gebeuren).

Hoe kunnen mensen die gisteren Lloyd stemden dat vandaag nou niet meer doen?

Penose volgt me en is duidelijk goed, Sid volgde me gisteren en was goed en niemand stemt op mij (terwijl ik me echt al een eikel gedraag) dus ik ben blijkbaar ook goed. Rob G had geen idee en Biobeast zat er gewoon naast (kan gebeuren).

Goh hoe zou dat toch komen

Ik ga jou zeker niet volgen ik ben het zat vandaar mijn stem op alley cat, en weer off to the beach..later

De hint op Lloyd vond ik minder sterk dan de hint op Rob G.
Nu ik iedereen zich tegen je zie keren zit ik zwaar te denken mijn stem te veranderen.
Wil morgen niet de lul zijn omdat ik jou gevolgd heb...
Wil wel weten wie Penose stemt eigenlijk, lijkt me safer om die te volgen...

Alley ik denk niet dat je jezelf populair zit te maken..

De hint op Lloyd vond ik minder sterk dan de hint op Rob G.
Nu ik iedereen zich tegen je zie keren zit ik zwaar te denken mijn stem te veranderen.
Wil morgen niet de lul zijn omdat ik jou gevolgd heb...
Wil wel weten wie Penose stemt eigenlijk, lijkt me safer om die te volgen...

Die stem voorlopig keurig hetzelfde als gisteren.

Weet niet, begin te denken dat jij gelijk hebt: Het zijn allemaal r**ards. :cool:

ik kom pas terug om 21u ongeveer, dus vandaag stem ik laat. verdacht, ik weet.

ik kom pas terug om 21u ongeveer, dus vandaag stem ik laat. verdacht, ik weet.

Ik stem ook wat later op iemand anders als de boddin hint geen volgelingen krijgt, zie nu ook dat hij zijn stem op mij heeft weggehaald.

Ben nu lekker aan het opmaken om te gaan eten

met een.....

meisje :O

Terug
Naar boven