Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gadverdamme niemand mee op Boddin, wat een stelletje r**ards zijn jullie ook om nog niet te zien dat ik goed ben
same shit, different game.Ik zie het wel hoor, maar je weet hoe het hier werktsame shit, different game.
Jimbooo en Boddin zijn allebei fout as ****. Tjsooe Tjsoeeee
Je zit te dollen neem ik aan?Ik zie het wel hoor, maar je weet hoe het hier werktsame shit, different game.
Jimbooo en Boddin zijn allebei fout as ****. Tjsooe Tjsoeeee
Je doet wel erg veel moeite me eruit te werken.
Ben toch 1 van de eerste die gestemd heeft op origineel. Toch een hele poos voordat de stemronde over is: half 8 en 22.00 is een groot gat namelijk
Zou het betreuren als je doorgaat aangezien je gewoon een mede natty bent.
Eén van de eersten?
De tusenstand gelijk na jou stem:
Je was zowat de laatste man.Tussenstand (tussenband)
Jimbooo -> Rob P
Markrot -> Golderado
Penose -> Orgineel
Z1000 -> Orgineel
Biobeast -> Orgineel
Golderado -> Orgineel
Rob G -> Jimbooo
Suicide Sid -> alley cat
Quibus -> Alley Cat
Boddin -> Alley Cat
Snepke -> Orgineel
Wauter -> Orgineel
Guts -> Biobeast
Lloydatoni -> Orgineel
Sjors -> Snepke
Eerlijk, ik ben wel gevoelig voor dit soort emotionele oproepen. Gisteren deed Orgineel het ook en toen heb ik serieus een kwartier lopen zoeken naar hint waarom hij geen cult zou zijn. Maar hij was het wel, nu werkt het dus niet zo goed meer.
Valt mee toch, ik heb Biobeast dombo genoemd gelijk nadat ik de uitslag gezien had. Dat vond ik eigenlijk te ver gaan.Alley, waarom is iedereen meteen dom etc als ze jou niet volgen, je maakt constant iedereen zwart maar we hebben er nog amper een juicer uit, ben jij niet gewoon de hele boel aan het opnaaien??
Gadverdamme niemand mee op Boddin, wat een stelletje r**ards zijn jullie ook om nog niet te zien dat ik goed ben
Alley, waarom is iedereen meteen dom etc als ze jou niet volgen, je maakt constant iedereen zwart maar we hebben er nog amper een juicer uit, ben jij niet gewoon de hele boel aan het opnaaien??
Ik ben ook echt geschokt door hoe weinig mensen er volgen.so much for eensgezindheid, Alley ik wil je gerust volgen maar niet als je geen aanhang krijgt voor je idee, want anders kan mijn stem ook elders gebruikt worden.
Ik ben ook echt geschokt door hoe weinig mensen er volgen.
Penose volgt me en is duidelijk goed, Sid volgde me gisteren en was goed en niemand stemt op mij (terwijl ik me echt al een eikel gedraag) dus ik ben blijkbaar ook goed. Rob G had geen idee en Biobeast zat er gewoon naast (kan gebeuren).
Hoe kunnen mensen die gisteren Lloyd stemden dat vandaag nou niet meer doen?
Ik ben ook echt geschokt door hoe weinig mensen er volgen.
Penose volgt me en is duidelijk goed, Sid volgde me gisteren en was goed en niemand stemt op mij (terwijl ik me echt al een eikel gedraag) dus ik ben blijkbaar ook goed. Rob G had geen idee en Biobeast zat er gewoon naast (kan gebeuren).
Hoe kunnen mensen die gisteren Lloyd stemden dat vandaag nou niet meer doen?
De hint op Lloyd vond ik minder sterk dan de hint op Rob G.
Nu ik iedereen zich tegen je zie keren zit ik zwaar te denken mijn stem te veranderen.
Wil morgen niet de lul zijn omdat ik jou gevolgd heb...
Wil wel weten wie Penose stemt eigenlijk, lijkt me safer om die te volgen...
Weet niet, begin te denken dat jij gelijk hebt: Het zijn allemaal r**ards.

Weet niet, begin te denken dat jij gelijk hebt: Het zijn allemaal r**ards.![]()

ik kom pas terug om 21u ongeveer, dus vandaag stem ik laat. verdacht, ik weet.