Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had al het hele verhaal klaar voor Lloydatoni, maar nu weet ik niet zeker of ik het kan posten of moet herschrijven naar Alley Cat. Even aan het tellen slaan.
**** you all als ik het moet herschrijven![]()
Ik had al het hele verhaal klaar voor Lloydatoni, maar nu weet ik niet zeker of ik het kan posten of moet herschrijven naar Alley Cat. Even aan het tellen slaan.
**** you all als ik het moet herschrijven![]()

Ok, dank voor de tip iig woopy, alley en lloyd zijn dus niet hetzelfde (iig niet allebei natty)
Ok, dank voor de tip iig woopy, alley en lloyd zijn dus niet hetzelfde (iig niet allebei natty)
Zo heel veel pas ik alleszins niet aan. Maar om nu nog steeds te gaan vertellen dat de stemming overduidelijk naar Lloyd gaat, is misschien wat gek 
Als alley er dan uitgaat en hij blijkt natty te zijn ben jij zeker de volgende, mocht jij dan ook natty zijn dan ben jij het exacte type dat natty's elke keer deze games doet verliezen ^^
Alley zijn gedrag is nog niet eens 10% zo irritant als whami zijn gedrag 3 of 4 spellen geleden en zelfs toen was het niet goed dat hij eruit gestemd was doordat hij aan de goede kant stond. Een reden van niets om iemand er daarom uit te stemmen.
alley cat is zowat de voornaamste factor waardoor er geen eensgezindheid bij de stemmingen is, toegegeven, hij kan er ook niet aan doen dat sommigen superwillekeurig en onproductief stemmen (markrot bv)
dus als het nu dan duidelijk is wie de juicers zijn, zouden we als natty's nu moeten verenigen als front en ze één voor één afpikken tot we de dealer tegenkomen.
Niet perséZo heel veel pas ik alleszins niet aan. Maar om nu nog steeds te gaan vertellen dat de stemming overduidelijk naar Lloyd gaat, is misschien wat gek
![]()

??