XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

gelijk zal t vast niet zijn met de dwerg en de reus en de leugenaar er nog in (iemand gemist met een variërende stem?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Ik had al het hele verhaal klaar voor Lloydatoni, maar nu weet ik niet zeker of ik het kan posten of moet herschrijven naar Alley Cat. Even aan het tellen slaan.
**** you all als ik het moet herschrijven :roflol:

Ok, dank voor de tip iig woopy, alley en lloyd zijn dus niet hetzelfde (iig niet allebei natty)

Ik had al het hele verhaal klaar voor Lloydatoni, maar nu weet ik niet zeker of ik het kan posten of moet herschrijven naar Alley Cat. Even aan het tellen slaan.
**** you all als ik het moet herschrijven :roflol:

:roflol:

Als je maar opschiet, wil naar bed, slechte training achter de rug net.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 22:03 ----------

Ok, dank voor de tip iig woopy, alley en lloyd zijn dus niet hetzelfde (iig niet allebei natty)

inderdaad !

• #1.106

Niet persé :) Zo heel veel pas ik alleszins niet aan. Maar om nu nog steeds te gaan vertellen dat de stemming overduidelijk naar Lloyd gaat, is misschien wat gek :D

Interessant stemgedrag zeg, valt heel wat uit te rapen...

Als alley er dan uitgaat en hij blijkt natty te zijn ben jij zeker de volgende, mocht jij dan ook natty zijn dan ben jij het exacte type dat natty's elke keer deze games doet verliezen ^^

Alley zijn gedrag is nog niet eens 10% zo irritant als whami zijn gedrag 3 of 4 spellen geleden en zelfs toen was het niet goed dat hij eruit gestemd was doordat hij aan de goede kant stond. Een reden van niets om iemand er daarom uit te stemmen.

Alley cat is zowat de voornaamste factor waardoor er geen eensgezindheid bij de stemmingen is, toegegeven, hij kan er ook niet aan doen dat sommigen superwillekeurig en onproductief stemmen (markrot bv)
dus als het nu dan duidelijk is wie de juicers zijn, zouden we als natty's nu moeten verenigen als front en ze één voor één afpikken tot we de dealer tegenkomen.

alley cat is zowat de voornaamste factor waardoor er geen eensgezindheid bij de stemmingen is, toegegeven, hij kan er ook niet aan doen dat sommigen superwillekeurig en onproductief stemmen (markrot bv)
dus als het nu dan duidelijk is wie de juicers zijn, zouden we als natty's nu moeten verenigen als front en ze één voor één afpikken tot we de dealer tegenkomen.

+1

Dat probeert alley nu toch ook, voorheen hebben we anderen gevolgd of zijn we door anderen een beetje een bepaalde richting op gewezen en dat pakte nou niet bepaald goed uit...

Is alleen klote dat er gewoon geen tips te vinden zijn naar juicers... met duidelijke tips (niet zoals die van z1000 blijkbaar, ook al was hij wel duidelijk naar hem maar dus niet bedoeld, dat soort dagen maakt het alleen maar 10* moeilijker voor natties) kan je tenminste ergens achterkomen door stemgedrag, nu stemmen natties op natties, juicers op verschillende natties en misschien juicers omdat de stemming toch de goede kant op gaat. Er is geen weg te vinden voor natties zonder tenminste een beetje fatsoenlijke hint...

• #1.112
Dag 4

Dag 4 reeds, en het gaat steeds beter voor de juicers. Nog steeds slechts 1 juicer er uit, in ruil voor talloze onschuldigen.

Het is weer een warme dag in de gym. Iedereen ligt te zweten, en toch zijn er altijd van die lui als Markrot die het vertikken een handdoek mee te brengen. Gelukkig zorgt de ventilator nog steeds voor de nodige verkoeling. De sauna is opvallend leeg. Of misschien heeft dat laatste vooral te maken met de overgebleven huidsresten van Suicide Sid die hier en daar nog hangen.

In al die warmte wordt toch besloten om terug aan de stemming te beginnen. Alley cat neemt volop het voortouw en wil Lloydatoni er nu maar eens uit. Hij is overtuigend genoeg en krijgt het grootste deel van de stemmers mee. Het ziet er niet goed uit voor Lloydatoni. Op het laatst slaat de stemming echter helemaal om. De stemmen gaan van Lloydatoni terug naar Alley cat. Het blijft even spannend.

De stemmen worden nog een laatste keer geteld. Het is nu duidelijk: Alley cat gaat er aan.
De gym eigenaar is er niet meer. Geen brave oplossingen meer als swaffelen of een beetje anaal verkrachten. Nee, Alley cat zal pijn lijden!
Alley cat wordt vastgebonden op een bankje. Vervolgens gaan de gymleden een voor een over hem gehurkt staan en laten ze hun sterkste proteïnescheten op hem los. Alley cat wordt langzaam aan vergast. Als iedereen zijn beurt gehad heeft, is het voor Alley cat reeds lang afgelopen. De leden van de gym laten hem op het bankje liggen, dood. Hij mag er nog even blijven liggen als voorbeeld voor de andere juicers. We zijn jullie eindelijk op het spoor!

Alley cat ligt er uit.
Hij was juicer
Toch niet, hij was de fag :D

De nachtelijke rollen mogen hun berichten verzenden. Stemmen heeft geen zin tot na het ochtendverhaal!

Ik denk dat de kampen nu wel duidelijk zijn zeker?

• Like
Waarderingen: Guts
Hij was de fag?????

Wat the **** man, waarom heb je daar geen subtiele hints naar gegeven?
Hebt nachten kunnen gluren en als ik de verhalen moet geloven heb je dat niet 1x gedaan...
Zonde van je powers!
Of zit je nog in de ontkenningsfase, dat je nog uit de kast moet komen??

Naja, in ieder geval duidelijk op wie we morgen gaan stemmen.

N8 mensen.

Pff zat er mooi naast, had vd fag idd hints verwacht.
Naja dan maar juucers eruit morgen ;)

Laatst bewerkt:
Morgen lijkt me inderdaad vrij duidelijk lol :p

Of de kanten nu duidelijk zijn moet nog maar blijken, er is toch weinig kans meer voor de natties, nog 14 leden in het spel waarvan er vannacht waarschijnlijk nog een natty uitgaat. Pas 1 juicer eruit dus grote kans dat al bijna 50% van de overgebleven mensen juicers zijn en er zijn altijd een paar retarded natties...

Wat een spanning, jammer van je krachten Alley

Terug
Naar boven