IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Lloyd deze ronde niet gaat wordt het heel moeilijk. Zelfs als we per ongeluk goed zitten met Jimbooo.
Wat wil je dan immers daarna doen, alsnog Lloyd? Doe het dan gelijk nu. Als aangetoond is dat Lloyd slecht is (en dat is hij) kunnen we er daarna vrij makkelijk nog een paar aanwijzen.
Als Jimbooo cult is (wat we niet zeker weten) is de enige reden voor hem om op Rob G te stemmen om Lloyd te redden. Waarom zou hij dat willen?
Als Lloyd deze ronde niet gaat wordt het heel moeilijk. Zelfs als we per ongeluk goed zitten met Jimbooo.
Wat wil je dan immers daarna doen, alsnog Lloyd? Doe het dan gelijk nu. Als aangetoond is dat Lloyd slecht is (en dat is hij) kunnen we er daarna vrij makkelijk nog een paar aanwijzen.
Als Jimbooo cult is (wat we niet zeker weten) is de enige reden voor hem om op Rob G te stemmen om Lloyd te redden. Waarom zou hij dat willen?
Ja, dat maakt uit. Omdat we Jimbooo niet zeker weten en Lloyd wel.Of we er nu eerst lloyd of jimboo eruit stemmen maakt dat iets uit? Mijn keuze gaat naar jimboo lloyd en golderado nog ltijd met die appelsien
Dat is hij wel.IMBAatwork zei:
Ja, dat maakt uit. Omdat we Jimbooo niet zeker weten en Lloyd wel.
Bovendien is er niemand geweest die het voor Jimbooo heeft opgenomen en dus levert zijn uitschakeling weinig informatie op. Die van Lloyd wel.
Dat is hij wel.

Ik ben even zeker als met Orgineel.@ alleycat: Ik denk het ook, maar zeker weten doe ik het niet (zoals wel met orgineel)
Blijft een gok he
Flinterdunne hint gevonden door een troll. En stel dat ze cult is, wat dan? We staan zwaar achter he.Penose zei:

Ik hoop echt dat je je stem laat staan. Goed hebben we het.Bij deze dan : Lloydatoni.
Ik hoop echt dat we het goed hebben met deze.