XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Hier even gezocht op mysterie :

Oud topic uit 2002, Het arnold mysterie.
Geopend door Wout ---> Wauter hebben we nu in de game zitten.
Is misschien wat ver gezocht?

Hij zou ook de leugenaar kunnen zijn natuurlijk

aangezien mijn trainingspartner nog een beetje sloom loopt te doen:

boddin

vanwege zijn stemgedrag deze ochtend en zijn raaskallende onderbouwing evenals het feit dat hij afgelopen nacht doodleuk stemde op dealer ipv zijn stem duidelijk te maken. Stemde daarna ook nog es op mij. Denk daarom dat hij de leugenaar van het spel is. Ik dacht een hint te hebben gevonden , maar daa rkom ik op terug naar het trainen angezien ik die nu niet zie. Ik hoop maar dat ik genoeg mensen meekrijg op boddin zodat er tenminste nog iets moois uit de afgelopen nacht is gekomen ipv al dit giswerk in de onware heksenjacht tegen mij.

Nu maar hopen dat ik genoeg mensen mee krijg vandaag ondanks het onzekere werk van mij gister, geen jacht naar hints of dergelijke activiteiten.

Laatst bewerkt:
Als Lloyd deze ronde niet gaat wordt het heel moeilijk. Zelfs als we per ongeluk goed zitten met Jimbooo.

Wat wil je dan immers daarna doen, alsnog Lloyd? Doe het dan gelijk nu. Als aangetoond is dat Lloyd slecht is (en dat is hij) kunnen we er daarna vrij makkelijk nog een paar aanwijzen.

Als Jimbooo cult is (wat we niet zeker weten) is de enige reden voor hem om op Rob G te stemmen om Lloyd te redden. Waarom zou hij dat willen?

Als Lloyd deze ronde niet gaat wordt het heel moeilijk. Zelfs als we per ongeluk goed zitten met Jimbooo.

Wat wil je dan immers daarna doen, alsnog Lloyd? Doe het dan gelijk nu. Als aangetoond is dat Lloyd slecht is (en dat is hij) kunnen we er daarna vrij makkelijk nog een paar aanwijzen.

Als Jimbooo cult is (wat we niet zeker weten) is de enige reden voor hem om op Rob G te stemmen om Lloyd te redden. Waarom zou hij dat willen?

Of we er nu eerst lloyd of jimboo eruit stemmen maakt dat iets uit? Mijn keuze gaat naar jimboo lloyd en golderado nog ltijd met die appelsien

Wat als Lloyd geen juicer is?
Ben er ook wel vrij zeker van, maar vond de hint richting Rob G gisteren ook wel erg aannemelijk.

Of we er nu eerst lloyd of jimboo eruit stemmen maakt dat iets uit? Mijn keuze gaat naar jimboo lloyd en golderado nog ltijd met die appelsien
Ja, dat maakt uit. Omdat we Jimbooo niet zeker weten en Lloyd wel.

Bovendien is er niemand geweest die het voor Jimbooo heeft opgenomen en dus levert zijn uitschakeling weinig informatie op. Die van Lloyd wel.

IMBAatwork zei:
Wat als Lloyd geen juicer is?
Dat is hij wel.

ik vind die golderado tip totnutoe nog altijd uiterst dubieus, eldorado <> golderado, veeel verder gezocht dan vee landere tips die hier gepaseerd zijn. Bovendien vind ik dat markrot het precies al 'cover' gebruikt om telkens heel makkelijk en onopvallend uit de stemming te geraken, hij stemt bijna elke keer vroeg in het spel op golderado maar zou perfect de leugenaar kunnen zijn, hij werd ook in het eerste spelletje al vermeld als iemand die meewerkt, zou achteraf gezien een mooie een leuke zet van woopy kunnen geweest zijn als in 'haha, twas eigelijk al van het begin duidelijk'

maar soit, dat terzijde, zal het deze ronde gaan tussen
Jimboo
Boddin
lloyd

ik had op één van de drie al een 100% juicy plakker geplakt, al vroeg in het spel, maar spreek me liever nu nog niet uit aangezien de dealer en de cults precies niet slecht bezig zijn.

@ alleycat: Ik denk het ook, maar zeker weten doe ik het niet (zoals wel met orgineel)

Blijft een gok he

Ja, dat maakt uit. Omdat we Jimbooo niet zeker weten en Lloyd wel.

Bovendien is er niemand geweest die het voor Jimbooo heeft opgenomen en dus levert zijn uitschakeling weinig informatie op. Die van Lloyd wel.

Dat is hij wel.

Kan me wel vinden in jouw redenatie, miss toch maar weer op Lloyd...

Wat een troll spel dit :roflol:

rob g verdoet het en neemt bio mee
de dopingcontroleur verdoet het
en voor de rest verdoet iedereen het behalve de cults :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 13:44 ----------

sjors26

http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/sjorslog-329334/index23.html#post7468571

ga zo nog wel verder zoeken, maar arnold mysterie geloof ik niet in aangezien dat naar wauter of markrot kan wijzen

Met sjors wil ik ook wel mee gaan..

Weet niet wie de dopingscontroleur is maar je hebt er nu niemand uit en er staat nu een hint naar de dealer in het verhaal. Kan dus betekenen dat je de dealer er tussen had zitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.035
Voorlopige tussenstand tot nu toe:
Lloydatoni -> Boddin
Boddin -> Lloydatoni
Jimbooo -> Sjors26

Wilde stemming going on! :p

Btw: Jimbooo, je stem stond nu in een post die toegevoegd werd aan je vorige post. Is geen edit, dus telt gewoon. Echter als ik op het icoontje voor nieuwe posts klik, scrollt de pagina voorbij jouw post aangezien ik de eerste wel al gelezen had. Doordat ik per toeval nog even naar boven scrollde, zag ik je stem, maar ik had hem makkelijk kunnen missen.
Daarom dus oproep aan iedereen: Als je ziet dat je nieuwste post samengevoegd wordt met een vorige, stem later dan nog even opnieuw zodat ik hem niet kan missen.

Klopt, dat vermoedde heb ik al geuit. Maar weet dat uiteraard niet zeker.

Probleem is dat een van de hints in het verhaal naar een vrouw gaat en ik in mijn lijstje geen vrouw had staan.

Zelfde als gister Lloydatoni

Jimbooo omdat hij zeer opzichtig probeert iedereen zand in de ogen te strooien. En omdat ook hij een teringdebiel is.

Terug
Naar boven