Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

dat had je indd beter kunnen uitspelen, er dik opleggen etc. Dit spel had er helemaal anders kunnen uitzien hadden Rob G en Alley hun makkelijk uitdraagbare rollen duidelijker uitgedragen

Srs wat een r**ards die op Alley gestemd hebben...kans dat we nu nog van de juicers winnen is frickin' klein

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.127
Heren (en dames), ik ga het spel hierbij afsluiten. Ik schrijf zo meteen nog het eind verhaal.
Ik heb de berichten van dealer en instructeur ontvangen, en kan alvast zeggen dat na dit verhaal de goeden nog met 7 zijn en de slechten nog met 6. Technisch gezien kunnen de goeden nog winnen, praktisch gezien is het bijna onmogelijk. Er zijn nu ook een paar duidelijke cults, maar bij de eerste fout van de goeden is het spel afgelopen. Enige wat de cults nu nog moeten doen is als 1 blok samen op iemand stemmen en wachten tot 1 goede niet meestemt (dan telt de stem van de dealer dubbel) of verkeerd stemt. De cults kunnen geen fouten maken want weten van elkaar wie ze zijn, en ik heb het idee dat ook de dealer hier ondertussen een goed idee van heeft. De goeden weten het ondertussen van een groot deel zeker, maar niet van iedereen. Lijkt me dus dat de slechte kant dit spel wint.

Good Game Well Played

• #1.129
Nacht 4

Alweer een gefaalde stemming. Het begint de leden van Brosci en co stilaan duidelijk te worden dat het stemmen op juicers echt niet werkt. Er zijn ondertussen ACHT onschuldigen uit de gym gezet en slechts 1 juicer!
De dealer en zijn juicers beginnen dit stilaan ook te merken. Ze besluiten samen te werken en 1 grote laatste aanval te doen. Het plan is simpel. Als we de absolute meerderheid willen, moeten we gewoon zorgen dat de hele gym aan de juice zit!
Gewapend met allerhande spuitjes, trekken ze tijdens het piekuur naar de gym. De deuren en vensters worden afgesloten. De juicers vliegen op de nietsvermoedende gymleden en prikken iedereen vol. Zelfs de ventilator krijgt een aantal spuitjes.

Tijdens het tumult heeft de dealer Wauter nog even een kopje kleiner gemaakt dan die al was. IMBA heeft het namelijk niet zo voor dwergen. Instructrice SuuS had er genoeg van en besloot thuis te blijven in plaats van te gaan werken. Die idioten in de gym luisteren toch niet naar wat ik zeg. Waarom zou ik hen nog gaan helpen? Ik praat wel lekker tegen mezelf!
Reus Jimbooo kan goed van zich afbijten, maar als juicers Lloydatoni en Quibus samenwerken, krijgen ze ook in hem een spuit of 5.
Ondertussen staat Rob P tegen de ventilator, die om een of andere reden Golderado heet, te zeggen "Jij bent een prullenbak! Jij bent een prullenbak!". Dat krijg je met die leugenaars...

Iedereen is nu juicer, en de dealer is de nieuwe eigenaar. Game over!

Goed gedaan mede juicers.

Ik was Leugenaar.

Potverdomme man. Ik zat nog zo te twijfelen wie ik mee de dood in zou nemen. En twijfelde dus tussen imba, jimbooo en bio. Jammer... Goed gespeeld cuts en met name Lloyda.

• #1.132
- Orgineel - Juicer
- Wauter - Dwerg
- Snepke1990 - Ouwe lul
- Rob P - Leugenaar
- Quibus - Juicer
- Alley cat - Fag
- Biobeast - Gym eigenaar
- IMBAatwork - Dealer
- z1000 - Pothead
- Marcussi - Controleur
- UnknownDBB - Natty
- Golderado - Ventilator
- Rob G - Powerlifter
- Lloydatoni - Juicer
- Penose - Natty
- Jimbooo - Reus
- Markrot - Natty
- SuuS141 - Instructeur
- Bikers - Pothead
- Sjors26 - Natty
- Suicide Sid - Natty
- Boddin - Juicer
- Guts - Juicer

Proficiat aan de juicers, natties hebben niet echt fantastisch gespeeld.

• #1.134
Verklaring van de hints komt er ook aan, samen met wat uitleg over hoe ik het ondertussen beleefde :D

Tx voor het leiden Woopy.

Thnx Woopy, toffe game baas!

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 23:23 ----------

Lol, toch mooi dat ik goed zat met mijn hint op Guts ;)

Boddin was ook zo overduidelijk. Echt dom dat niemand dat zag.

Bedankt Woopy!

Thanks voor het leiden en goed gespeeld mede cults!

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 23:29 ----------

Boddin was ook zo overduidelijk. Echt dom dat niemand dat zag.

Bedankt Woopy!

Dat was mijn goedword poging :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 23:30 ----------

Ik was zo blij dat Rob G en Remi er al snel uit zijn gegaan he XD

Terug
Naar boven