Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
IMBatwork, guts en Boddin stonden om mijn shortlist na deze avond maar ik wist niet of we het nog zolang gingen trekken om ze eraf te krijgen. We mochten in ieder geval geen fouten meer maken.
Imba was na lloyd mijn volgende stem,dit omdat het zo openlijk mij als goede benoemen ( wat sowieso wel overduidelijk was) verdacht aan voelde.
Maarja dit is nu makkelijk praten.
ik kan het nog altijd niet geloven dat lloyd er zo lang is ingebleven, heb echt meerdere keren overwogen op hem te stemmen en dan deden de natty's opeens weer iets raars ofzo
Boddin was overigens de enige die ik niet wist, ik dacht markrot. Rest had ik goed, let the Lloyd be my witness.
Kennis is macht heb ik altijd geleerd, maar je moet wel weten hoe je daar mee om moet gaan.
Goeden hebben ook veel pech gehad, Z1000 die zich uit liet schrijven, Jimbooo en Rob die liepen te trollen. Deze nederlaag was niet nodig, ondanks dat de cults het erg goed hebben gedaan. Vandaag en gisteren weer heerlijk gefrustreerd geweest omdat niemand me geloofde.
Brosci en co is de bekendste en populairste gym in de buurt. Dit vooral vanwege het feit dat deze gym een perfect imago heeft als natural gym. Binnenkort zouden ze zelfs een award en extra subsidies kunnen krijgen hiervoor! Om het officieel te maken, komt er natuurlijk eerst een grootschalige dopingcontrole.
De eigenaar van Brosci en co is helemaal in zijn nopjes met dit nieuws, maar maakt zich toch wat zorgen. Er gaan geruchten de ronde dat enkele leden van zijn gym aan de spuit zitten. Als dit uitkomt tijdens de controle, kan hij zijn award wel vergeten!
Hij roept alle leden van de gym samen en spreekt hen toe.
"Ik heb vernomen dat enkelen onder jullie verboden middelen gebruiken. Dit kan ik niet tolereren in mijn gym! De komende dagen zullen we onze gym dan ook dopingvrij maken!"
Er volgt wat geroezemoes, waarna Markrot vraagt: "Hoe wil je dat dan precies aanpakken?".
Daar had de eigenaar nog niet over nagedacht... Hoe moet hij nu te weten gaan komen wie aan de juice zit zonder zelf controles te gaan uitvoeren, waar hij het materiaal niet voor heeft?
"We kunnen misschien stemmingen houden?", stelt Wauter voorzichtig voor.
Iedereen gaat ermee akkoord dat dit een geweldig en feilloos plan is. En zo wordt beslist dat er vanaf vandaag elke dag een stemming zal komen. Er wordt van iedereen verwacht dat zij een oogje in het zeil houden, en op het eind van de dag mag iedereen stemmen wie ze uit de gym gaan zetten. Degene met de meeste stemmen, gaat er onverbiddelijk uit.
De eigenaar waarschuwt nog even iedereen dat wie betrapt wordt en ook maar enigzins tegenwerkt, met hem te maken krijgt. De eigenaar is allesbehalve een ecto. Niemand zou graag een slag van zijn enorme klauwen krijgen. Dit dreigement zal dus zeker door iedereen in acht genomen moeten worden.
En zo begint dan de eerste trainingsdag waarin iedereen elkaar in de gaten houdt. Niemand vertrouwt elkaar nog. Zelfs vaste trainingsmaatjes kijken elkaar nu heel anders aan. Wie zijn die vuile juicers die het imago van de gym naar beneden halen? En wie bezorgt deze kerels hun spullen? Als ze de dealer kunnen vinden, is het probleem meteen helemaal van de baan.
Er hangt een gespannen sfeer, al zijn er natuurlijk ook altijd mensen die zich geen zorgen maken. De potheads weten nog amper wat er net allemaal gezegd is, en op de abductor machine zit een ouwe kerel wat aan zijn zak te krabben en zich af te vragen of dit hele circus wel nodig is.
Na de toespraak verzamelen de juicers in het steegje achter de gym. Een verdwaalde kat vlucht nog snel weg.
Er heerst paniek onder hen. Niemand wil er uit gezet worden, en niemand wil mot de met eigenaar. Een van hen neemt de leiding: "We kunnen dit niet zomaar laten gebeuren! No way dat ze ons uit de gym zetten."
Er worden wilde plannen gemaakt, en uiteindelijk besluiten ze om de stemmingen wat te gaan bednvloeden. Ze zullen zich mengen onder de andere leden en hen valse aanwijzingen geven. Als er maar genoeg onschuldige leden uit de gym vliegen, zullen ze wel beseffen dat hun plan hopeloos is en krijgen we vrij spel! Misschien krijgen we zelfs de eigenaar er uit. Die scheten van hem zijn niet te harden!
En zo gaan ze allen op pad.
De hints over de enorme klauwen en de scheten wijzen naar Biobeast als eigenaar. Als je Biobeast googled, kom je op volgende beschrijving uit:
According to the description, the Bio Beast possesses several arachnid-like legs and still retain some humanoid appearance, it also has several pusses and tentacles all over its body and possesses giant claws. It has the ability to spray acid and produce poisonous gas.
Achteraf gezien waren de enorme klauwen al genoeg hint op zich. Niet de beste hint
De hint "Een van hen neemt de leiding" verwijst naar Lloydatoni die het vorige spel geleid heeft. Toegegeven dat ik niet verwacht had dat iemand deze zou vinden.
De eerste stemdag na de grote aankondiging is voorbij. De leden van de gym zijn heel actief bezig met het zoeken naar de juicers. Zowat iedereen heeft gezocht naar verdachte zaken en heeft een stem uitgebracht.
Terwijl de eigenaar van de gym de stemmen telt, komt er nog een lid aangefietst. Een walm van marihuana volgt hem. Het is Bikers. Groot is zijn verbazing als hij bij het binnenkomen door iedereen aangekeken wordt. "Huh? Is er iets gebeurd ofzo?".
Na de aankondiging was hij het hele gedoe al weer helemaal vergeten. Daardoor is hij de hele dag niet naar de gym gegaan en heeft hij dus ook geen stem uitgebracht. De anderen waren er wel, en die vonden dit gedrag toch wel erg vreemd.
Bikers heeft nog geen stap in de gym gezet of de andere leden grijpen hem vast en leggen hem op een bankje. Dit is de eerste juicer die er uit gaat, en dat gaan we niet zomaar doen. Bikers moet een voorbeeld worden voor de anderen!
Meteen heeft Bikers al wat stompen te pakken. Vervolgens komt Penose, die Bikers de swaffelbeurt van zijn leven geeft met zijn massieve penis. Alsof dat nog niet genoeg is, komt er nog iemand uit de kleedkamers gelopen, duidelijk een juicer, die Bikers met één hand vastgrijpt en boven zijn hoofd ronddraait. Hij gooit Bikers op de grond, en maakt zich weer uit de voeten alvorens hij herkend kan worden.
Bikers is bewusteloos en wordt uit de gym geschopt.
De leden doorzoeken nog even zijn sporttas op zoek naar zijn lidkaart en zijn spuitjes en pilletjes. De lidkaart wordt al snel gevonden en doorgeknipt. Spuitjes zijn niet te vinden. Wel vinden ze een maandvoorraad marihuana. Het wordt iedereen al snel duidelijk dat ze deze keer de verkeerde te pakken hadden.
De enorme penis van Penose kon je vinden als je googled naar "Penose natty". Het eerste resultaat zegt "My friend has a massive penis". Geen idee waarom dat zo is, maar soit
De hint naar Orgineel was geraden. Verwees inderdaad naar het topic dat hij gemaakt had over een krantenartikel over een bodybuilder die iemand met 1 hand boven zijn hoofd geslingerd zou hebben.
Het was een bewogen eerste dag. De stemming verliep enorm chaotisch, en zowat iedereen was op een bepaald moment wel verdacht. Uiteindelijk is er een onschuldig lid uitgestemd, en dat zorgt toch voor de nodige argwaan onder de leden. Wie is hiervoor verantwoordelijk en waarom gingen zovelen mee in dit idee? Er ontstaan al meteen ruzies. 55(0) is ok
Wanneer de meeste leden naar huis vertrekken, besluit de dealer zijn slag te slaan. Hij heeft zijn zinnen gezet op een veelbesproken lid. Deze persoon is best goed gebleken in het oplossen van raadsels, en zou later wel eens voor problemen kunnen zorgen.
De dealer sluipt langzaam door de gym, steeds dichter naar zijn prooi. De instructeur is een ander lid aan het vertellen over de invloed van brocolli op je bicepspiek. Daar hebben we voorlopig geen last van.
In een donker hoekje van de gym staat het squatrek, en daar ziet de dealer zijn slachtoffer. Squatten op maandag? Het is niet zo slim om in deze tijden op zo'n eenzame plaats te gaan trainen.
De dealer ziet zijn kans schoon. "Mag ik even inspringen?", vraagt hij. Samen squatten ze nog enkele setjes, tot ze aan de echte gewichten gekomen zijn. De dealer vraagt of de eenzame squatter, UnknownDBB, even wil spotten. Vol overtuiging begint de dealer aan zijn beurt. UnknownDBB volgt, klaar om in te grijpen indien nodig, maar de dealer heeft andere plannen. Halfweg de squat werpt hij de bar van zich af. Het zag er ongeveer uit als volgt: http://www.youtube.com/watch?v=OKvUawU3XnQ
UnknownDBB's beide knieën zijn meteen verbrijzeld. Hij wordt pas een uur later gevonden door de fag, die al die tijd in de douches op hem zat te wachten. Hij wordt afgevoerd naar het ziekenhuis en zal nooit meer kunnen lopen. Die zien we de eerstkomende 10 jaar niet meer terug in de gym!
55(0) is ok: niet zo'n makkelijke hint. Ik moest een hint over Suicide Sid vinden en keek daarvoor naar wat hij al gepost had in het topic. Dat waren nog niet erg veel posts. In 1 post vermelde hij een 550kg squat, in een andere had hij het over 55cm biceps. Vandaar de verwijzing naar 55(0).
De afbeelding van de fruitpers is gevonden (wat ik best knap vond ), maar daar was je op zich niet zo veel mee. Via tineye.com kwam je niet uit op de site waar ik hem gevonden had. Ik had hem gevonden door in google te zoeken naar "guts juicer". Dan kom je op volgende pagina uit: http://gizmodo.com/5889254/cartoonish-juicer-shreds-your-oranges-guts
Tadaa
Grappig in deze ronde vond ik dat ik eerst PM van IMBA kreeg dat hij UnknownDBB er uit wou. Nog geen 5 minuten later kreeg ik pm van de fag dat hij graag de rol van UnknownDBB wilde kennen Hier kreeg de fag dus de meest nutteloze info die hij zich had kunnen wensen.
UnknownDBB is trouwens de enige die ooit op IMBAatwork gestemd heeft, en dit bij zijn eerste gok. Best knap
Verder vond ik de oplossingen van de fruitpers doorheen het spel behoorlijk absurd. Vooral dan die met Golderado. Golderado lijkt op Eldorado dus hij is de juicer.
Mijn idee is dat Golderado zijn nick niet kan aanpassen, dus dat zijn naam op die manier sowieso aan juicen gelinkt kon worden, om het even wat zijn rol zou zijn. Beetje raar dus. Zelfde over Rob G met zijn Hitler loves juice afbeelding in het vorige spel. Kon ook sowieso aan juicen gelinkt worden. Ook zonder een hint met een fruitpers.
De eerste dag en nacht zijn voorbij. Er zijn nog geen juicers uit de gym gezet, en dat doet de leden twijfelen aan het nut van deze stemmingen. Toch gaan ze er nog even mee door. Enkelen zijn nog steeds overtuigd van de doeltreffendheid van deze methode.
De tweede dag in de gym verliep vrij rustig. Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets. 91000
De stemmen liepen langzaam aan binnen. Eén voor één brachten de aanwezigen hun stem uit. De afwezigen hebben ongelijk.
Erg veel discussie was er niet. De juicer die Bikers boven zijn hoofd geslingerd had, was wel degelijk herkend door enkele gymleden. Er werd nog getracht om andere leden naar voor te schuiven en er kwamen nog wat Duitse scheldwoorden uit de groep van iemand die het liever anders gezien had, maar het mocht niet baten. Uiteindelijk was het dus Orgineel die de meeste stemmen verzamelde en de gym moest verlaten.
Deze keer namen de leden hun voorzorgen. Eerst in de tas naar de AAS zoeken en dan pas de lidkaart doorknippen. Al snel werden de spullen gevonden. Het was duidelijk: we hebben de eerste juicer gevonden!
De fag stelde voor om ook deze verdachte nog even te folteren, en had daarvoor het perfecte idee. De EZ stang werd al snel uit het rek genomen. Orgineel's broek werd naar beneden getrokken, en zonder enig glijmiddel werd de stang naar binnen geduwd. Het was even doorduwen om die 5kg schijf die er nog op zat ook mee naar binnen te krijgen, maar met wat hulp van de powerlifter ging ook die er volledig in! Orgineel schreeuwde het uit van de pijn.
Er kwam nog iemand aanzetten met een 50kg dumbbell, maar Orgineel kon het niet meer aan en vluchte weg. Ik heb een licht vermoeden dat we hem niet meer terug zullen zien in deze gym...
De hint naar z1000 is gevonden. Het was een link met bikers, die ook met de fiets kwam en ook pothead was. Mooi hoe de hint omgevormd werd zodat hij z1000 een cult maakte. Achteraf was het misschien ook niet de beste hint, aangezien fietsen = cyclen = juicer best een aanneembare oplossing was.
De andere hint waren de Duitse scheldwoorden. Wie Boddin zou ingeven op Google, zou ontdekken dat Boddin een stad in Duitsland is.
Orgineel is hardhandig uit de gym gezet. Er is wat vreugde omdat de eerste juicer er uit is, maar het spel is nog niet gespeeld, en dat beseft iedereen maar al te goed.
Het grootste deel van de leden gaat naar huis. De gym wordt rustiger. Het is weer tijd voor de dealer om zijn slag te slaan.
De dealer besluit dit maal voor een veiliger slachtoffer te gaan. Hij kiest een lid dat niet zo vaak in de gym verschijnt. Misschien merken de andere leden het niet eens als deze persoon verdwijnt.
Penose heeft een babbeltje met de instructeur. Misschien omdat hij al de hele dag geil naar de instructeur zat te knipogen? Ook Snepke1990 staat er bij. Het gesprek gaat over het verschil tussen vetten en lipiden. Golderado aanhoort het en schudt zijn hoofd langzaam heen en weer. Altijd hetzelfde met die ouwe kerels en die instructeurs...
Snepke stinkt een beetje en wordt al snel uit het groepje geduwd. Hij gaat dan nog maar wat trainen.
Snepke gaat naar de cable crossover om cable flyes te doen. De dealer stapt er op af en daagt hem uit om de full stacks te gebruiken. Snepke neemt de uitdaging aan en begint zich mentaal voor te bereiden. Toen hij nog wat jonger was, deed hij met dit gewicht setjes van wel 20 reps. Ondertussen smeert de dealer stiekem superlijm aan de handvaten.
Snepke probeert de full stacks te tillen en scheurt bijna zijn pecs er af. Hij kijkt wat geïrriteerd naar de dealer en begint alvast excuses te verzinnen. Tot hij de handvaten wil loslaten. Dat lukt niet meer! De dealer laat Snepke aan zijn lot over en stapt naar buiten. Hij vertelt de eigenaar nog even dat hij de laatste was, en de eigenaar sluit samen met de dealer de gym af.
Zo hangt Snepke nog uren in de verlaten gym in het crossover toestel. Langzaam maar zeker worden zijn armen uit de kom getrokken en begint zelfs zijn vlees te scheuren.
De volgende ochtend wordt hij gevonden door een juicer die snel even zijn besnorde fruitpers kwam ophalen. Snepke's armen liggen er zo goed als af. Hij wordt afgevoerd naar het ziekenhuis.
Snepke1990 ligt er uit.
Hij was de ouwe lul, en nu is hij dus behoorlijk de lul
Golderado schudt zijn hoofd langzaam heen en weer -> typisch ventilatorgedrag.
De fruitpers werd nog eens ter sprake gebracht omdat ik terug een hint voor Guts moest verzinnen en op deze manier gewoon even duidelijk wou maken dat het wel degelijk een hint was, en wel degelijk over een juicer.
De hints begonnen ondertussen behoorlijk op te stapelen, dus ik besloot het wat te minderen. Vanaf nu 1 hint per verhaal naar een random persoon. Als ik een nummer zou trekken van een goede die reeds een hint gekregen had, zou ik een andere nemen. Juicers konden wel meerdere hints krijgen.
Het is weer een spannende dag. De emoties lopen stilaan hoog op. Er zijn ondertussen zoveel ruzies in de gym, dat enkele leden er helemaal geen zin meer in hebben. Pothead z1000 besluit dat hij liever in een rustigere gym traint en pakt zijn spullen.
Desondanks het zonnige weer, is zowat iedereen aanwezig in de gym om zijn of haar stem uit te brengen. Geen fietsen meer voor de deur deze keer. Enkel auto's, met daartussen uiteraard de veel te dure Lamborghini van de instructeur. Zo'n baantje in een gym blijkt dan toch niet zo slecht te betalen, of is het dat bijbaantje van jager waar men het in de gym alsmaar over heeft?
Het gaat al snel tussen Rob G en Lloydatoni. Lloydatoni heeft een snor, dus die is verdacht. Rob G had tijdens een of ander forumspel eens een avatar met daarop de tekst "I love juice", dus dat is ook wel verdacht. De stemming gaat alle kanten op. Zelfs Jimbooo, die een onbegrijpelijke haat tegen Rob P lijkt te hebben, besluit uiteindelijk toch maar om voor 1 van deze 2 te stemmen.
De stemmen worden geteld, en het is Rob G die de gym moet verlaten.
Rob G wordt woest en begint de boel kort en klein te slaan. Enkelen proberen hem tegen te houden, waaronder Biobeast. Slecht idee, want Rob G kan Biobeast echt niet uitstaan met al zijn regeltjes over handdoekjes en drankjes die ter plaatse aan te kopen zijn. Rob G tilt de hele weight stack op (tegen small bands) en plet Biobeast er onder. Biobeast is op slag dood.
Uiteindelijk komt de instructeur met zijn verdovingsgeweer. Rob G vangt 10 pijltjes en belandt in een diepe coma.
Rob G ligt er uit
Hij was de powerlifter
Biobeast ligt er uit
Hij was gym eigenaar en is meegenomen door Rob G
z1000 ligt er uit
Hij was pothead en wil naar een gym waar marihuana toegestaan is
De nachtelijke rollen mogen hun berichten verzenden.
Niet zo'n duidelijke hint. De instructeur is dan ook een vrij belangrijke rol en de natty's waren al niet erg goed bezig. Een Lamborghini is een sportwagen -> racecar -> palindroom -> Suus. In het vorig spel werd een palindroom aan Suus gekoppeld. Vandaar deze hint.
Rob G had lange tijd Lloydatoni aangegeven om mee te nemen bij zijn dood, maar hij had ook al verteld dat hij na de stemming, voor het verhaal een andere naam wou geven, want hij wou Lloydatoni niet meer meenemen. Ik heb toen even moeten wachten omdat Rob G ook wat op zich liet wachten. Ik had hem tijd gegeven tot 20 na 10 geloof ik, anders zou toch Lloyd er mee uitgaan. Rob G gaf toen de naam Biobeast op. Pijnlijk
Ook even een spannende situatie voor mij. Rob P als leugenaar had de beslissende stem waardoor Rob G er uit ging ipv Lloydatoni. Toen Alley Cat vervolgens opmerkte dat de telling niet klopte, was ik dit even totaal vergeten door met vanalle andere dingen aan mijn kop te zitten, en had ik bijna verraden dat Rob P de leugenaar was. Misschien dat Alley Cat het wel door had toen? Ik heb het dan proberen verhullen door de rollen van dwerg en reus, in combinatie met een dubbele stem van Biobeast als verklaring te geven. Die verklaring was een leugentje, maar nodig om Rob P niet ongewild weg te geven
Het was een vreemde dag. z1000 die vrijwillig opstapte, Rob G die de gym moest verlaten, en de eigenaar die dan nog eens het loodje legt. En dat terwijl er nog steeds maar 1 juicer gevonden is.
Het is duidelijk dat de verwarring onder de leden erg groot is. Niemand blijkt een goed idee over de juicers te hebben, en de dealer is al helemaal een mysterie.
Nog groter wordt de verwarring wanneer plots een dopingcontroleur zich aanmeldt. Hij roept 2 personen bij zich die een plasje in een potje mogen maken. De controle verloopt niet zoals de controleur het gedacht had. De ene is een vrouw, waardoor de controleur eerst nog even een vrouwelijke collega moet opbellen om bij de controle aanwezig te zijn. Bij de andere persoon wil het al helemaal niet lukken. Deze persoon blijkt niet in staat te zijn te plassen. Hij kan enkel wat blazen en met zijn hoofd heen en weer schudden. De dopingcontrole levert niets op en de controleur druipt teleurgesteld af.
Eenmaal de opschudding voorbij is, wil de dealer het dodental nog wel wat opkrikken. Nu de eigenaar er uit is, zijn de gymleden ook iets agresiever, dus hij moet voorzichtig te werk gaan. Even richt hij zijn ogen op de reus. Hij beseft echter al snel dat dit misschien niet het makkelijkste slachtoffer in de gym is en kijkt snel verder. Penose misschien deze keer? Hmm nee, daar staat de instructeur weer bij. Sinds die massieve lul tevoorschijn is gekomen bij het swaffelen van Bikers, lijkt de instructeur niet meer bij Penose weg te slaan te zijn. Dan ziet hij Suicide Sid, die net naar de sauna vertrekt.
Het lijkt simpel, en dat is het ook. Deurtje blokkeren, sauna lekker hard, en laten koken maar. Suicide Sid is hard gekookt. Zijn gesmolten vel wordt van de sauna geschraapt.
Ook best vergezocht, geef ik toe. Maar gezien het irritante spel dat Jimbooo speelde, wou ik hem niet te sterk als goede aangeven zodat hij er misschien nog kon uitgestemd worden ipv een andere natty
De fag vroeg deze nacht de rol van IMBAatwork op. De rol van Lloydatoni als juicer had hij al. Ik slikte even, maar herinnerde me toen dat ik in de rolbeschrijving vermeld had dat de rol van dealer aan de fag als juicer zou bekendgemaakt worden
Dag 4 reeds, en het gaat steeds beter voor de juicers. Nog steeds slechts 1 juicer er uit, in ruil voor talloze onschuldigen.
Het is weer een warme dag in de gym. Iedereen ligt te zweten, en toch zijn er altijd van die lui als Markrot die het vertikken een handdoek mee te brengen. Gelukkig zorgt de ventilator nog steeds voor de nodige verkoeling. De sauna is opvallend leeg. Of misschien heeft dat laatste vooral te maken met de overgebleven huidsresten van Suicide Sid die hier en daar nog hangen.
In al die warmte wordt toch besloten om terug aan de stemming te beginnen. Alley cat neemt volop het voortouw en wil Lloydatoni er nu maar eens uit. Hij is overtuigend genoeg en krijgt het grootste deel van de stemmers mee. Het ziet er niet goed uit voor Lloydatoni. Op het laatst slaat de stemming echter helemaal om. De stemmen gaan van Lloydatoni terug naar Alley cat. Het blijft even spannend.
De stemmen worden nog een laatste keer geteld. Het is nu duidelijk: Alley cat gaat er aan.
De gym eigenaar is er niet meer. Geen brave oplossingen meer als swaffelen of een beetje anaal verkrachten. Nee, Alley cat zal pijn lijden!
Alley cat wordt vastgebonden op een bankje. Vervolgens gaan de gymleden een voor een over hem gehurkt staan en laten ze hun sterkste proteïnescheten op hem los. Alley cat wordt langzaam aan vergast. Als iedereen zijn beurt gehad heeft, is het voor Alley cat reeds lang afgelopen. De leden van de gym laten hem op het bankje liggen, dood. Hij mag er nog even blijven liggen als voorbeeld voor de andere juicers. We zijn jullie eindelijk op het spoor!
Alley cat ligt er uit.
Hij was juicer
Toch niet, hij was de fag
De nachtelijke rollen mogen hun berichten verzenden. Stemmen heeft geen zin tot na het ochtendverhaal!
Beetje een simpele hint. Markrot heeft geen handdoek dus is nat van het zweet. Nat -> natty.
Mijn inspiratie begon stilaan op te raken
That's all.
Verder wil ik zeggen dat ik het heel fijn vond dat iedereen actief meespeelde. Niet iedereen postte veel, maar elke ronde waren er slechts 2 à 3 personen die niet stemden, en dat waren ook nooit dezelfde personen. Leuk om een spel te leiden op deze manier
Ook vind ik het jammer dat de ventilator er nooit uitgestemd is. Kon wel mooie verhalen opleveren
Tekst is te lang om na te lezen, dus deal with it als er fouten inzitten
Je foutje met Rob P had ik gezien ja. Had daar wel iets mee kunnen doen maar dat vond ik lullig. Uiteindelijk heb ik het wel genoemd in een soort adviespost voor als ik er uit zou gaan waarin ik naast Lloyd en Rob P ook IMBA en (ten onrechte) markrot aandroeg als cults.
Vond het niet leuk vol in te gaan op de leugenaar omdat jij hem per ongeluk weggegeven had nadat ik een te grote bek had gehad (door te roepen dat de stemming niet klopte).
Overigens vond ik de hints verzinnen echt moeilijk. Proberen om een beetje creatief te blijven, en ze niet te makkelijk en niet te moeilijk te maken. Mijn respect voor de vorige spelleiders is gestegen
Ik heb er vandaag een paar keer aan moeten denken. Zou makkelijker geweest zijn dan Lloyd. Zeker als ik jouw verwijderde post gequote had (of printscreen), wat gisteren wel even bij me op is gekomen.
Al was het ook dan twijfelachtig geweest met de huidige teams.
Maar uiteindelijk zou jij dan de shitstorm hebben gehad en dat vond ik niet leuk. Spelleider is toch al een hondenbaan. Bovendien vond ik mijn casus tegen Lloyd ook best sterk.
Ik vind het ook een heel tof spel en ben behoorlijk fanatiek.
Moet geloof ik wel aan mijn overtuigingskracht werken, maar het is heel moeilijk als meerdere cults je voortdurend ondermijnen. Vandaag echt even gedacht dat Woopy me aan het trollen was en Lloyd toch geen cult was of dat iedereen cult was. Het verzet kwam van alle kanten.
Ben wel bang dat het voor mij nu lastig gaat worden nog fatsoenlijk te spelen. Vorige game werd ik er in ronde 1 al door beide captains uitgeknald. Remi werd er deze game ook gelijk uitgehaald.
Moet misschien maar eens organiseren, maar dat is qua tijd voorlopig eigenlijk niet te doen.