MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Nog een opmerkelijk geval dat ik nog snel even wil delen voor ik mijn bed in kruip:

Marcussi was dopingcontroleur en vroeg een controle op Suus en Golderado.
In het verhaal vertelde ik vervolgens dat de ene een vrouw was, en de andere niet in staat was om te plassen maar enkel met zijn hoofd kon schudden en blazen. Ik vond het zelf heel duidelijk dat ik hiermee de ventilator bedoelde, maar blijkbaar was dat niet zo duidelijk. Aangezien Suus een vrouw is, moest Golderado dan wel de ventilator zijn.
Op wie stemt Marcussi in de volgende ronde: Golderado.
Ik snapte er helemaal niks van :roflol:

Dat trollen is zeker jammer. Doe dan niet mee

Naja je kan het trollen noemen. Ik heb het gewoon gespeeld om er in te blijven. Ja dat lloyda met een rare hint aan de haal gaat. Ik dacht echt zeker dat hij goed was. Had ik hem maar mee de dood in genomen...

Nog een opmerkelijk geval dat ik nog snel even wil delen voor ik mijn bed in kruip:

In het verhaal vertelde ik vervolgens dat de ene een vrouw was, en de andere niet in staat was om te plassen maar enkel met zijn hoofd kon schudden en blazen. Ik vond het zelf heel duidelijk dat ik hiermee de ventilator bedoelde, maar blijkbaar was dat niet zo duidelijk. Aangezien Suus een vrouw is, moest Golderado dan wel de ventilator zijn.

Sommige natties hebben sowieso heel apart gestemd. De laatste stemming bv:

Jimboo die op sjors stemt en sjors op jimboo terwijl ze allebei natties zijn :roflol:

Goed gespeeld mede juicers! Was een leuk spel, mij zal je nog terugvinden hier

Sommige natties hebben sowieso heel apart gestemd. De laatste stemming bv:

Jimboo die op sjors stemt en sjors op jimboo terwijl ze allebei natties zijn :roflol:

Omdat Jimbooo een mong**l is! Met zulke natties heb je geen vijanden nodig.

Mijn stem was puur een statement. Ik hoopte dat iemand mijn opmerking over Boddin zou oppikken maar nein, iedereen zat op de lollertrein.
Ongelofeloos.

Ja jimbooo snapte ik sowieso geen zak van. Jammer dat hij nog op mij stemde. En toen ook nog z1000 uit het spel ging en zijn stem op lloyda weg viel. Anders was lloyda er gewoon uit gevlogen.

Ja jimbooo snapte ik sowieso geen zak van. Jammer dat hij nog op mij stemde. En toen ook nog z1000 uit het spel ging en zijn stem op lloyda weg viel. Anders was lloyda er gewoon uit gevlogen.
Ik was ervan overtuigd dat jij samen met rob p en lloyd cult was. Tijdens die stemming postte jij wat en verwijderde het weer nadat rob p een post maakte om het vervolgens opnieuw te posten, dus ik dacht dat jullie in pm wat overlegt hadden om rob p eruit te stemmen zodat zowel jij als llloyd zogenaamd 100% goed zouden zijn als rob p slecht bleek te zijn. Toen jij eruit ging en je had het hele spel lopen trollen snapte ik er ook geen reet meer van. Trollen als goede verdoet het spel gewoon (zie daniel20 troll in spel van whami)

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 01:12 ----------

dacht waarschijnlijk dat hij de dealer was en niet wilde plassen :p

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 01:14 ----------

Vind sommige hints wel erg moeilijk woopy. Ik zou dus echt nooit een random naam van een speler gaan googlen met juicer of natty erachter. de hint die jij dan weer moeilijk vond van 55(0) vond ik dan weer totaal niet moeilijk. Waarom zei je dat het zo onbegrijpelijk was dat ik voor rob p ging in je verhaal want dat was ook kort na die hele shitzooi en toen snapte ik er al helemaal geen reet meer van

In het verhaal voor het stemmen vandaag stond er ook nog dat de goeden geen idee hadden wie de juicers en dealer waren --> mijn gedachte was dat lloyd dus toch goed was maar blijkbaar had het er niet eens wat mee te maken

voor alle haters, ik heb niet getrolld. Na rob g snapte ik het gewoon niet meer en ik vatte die sturingen in de verhaaltjes van woopy op als dat we fout zaten met onze verdenkingen en vandaag had ik er gewoon geen zin meer in omdat ik op penose na totaal niet meer wist wie nou goed/slecht was terwijl het spel al bijna verloren was

edit: en voor penose dacht ik: massieve penis dus geen deca d*ck. hij is dus natty, maar ook al fout :roflol:

jammer dat de juicers hebben gewonnen. Was een leuk spel alleen jammer dat ik er de eerste ronde er al uit lag. Toch nog mee gelezen tot het eind. gefeliciteerd IMBA met de overwinning.

Jammer dat we verloren hebben....
T was een super leuke pot, thnx Woopy!
Had gister voor t eerst dat ik t liefste wilde gooien met iets toen Lloyd er weer niet uitging;)

Dat dacht ik inderdaad. Achteraf gezien is de verklaring van Woopy ook vrij logisch..

Dit was mijn eerste spel en heb er iig. veel van opgestoken. Woopy bedankt voor het organiseren.

je hebt al eerder es meegedaan toch? :P

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 04:42 ----------

Jammer dat we verloren hebben....
T was een super leuke pot, thnx Woopy!
Had gister voor t eerst dat ik t liefste wilde gooien met iets toen Lloyd er weer niet uitging;)

:roflol:

Leuke pot weer. Dat jullie lloyd er niet uit stemde verbaasde me echt. Was wel duidelijk toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.177
Waarom zei je dat het zo onbegrijpelijk was dat ik voor rob p ging in je verhaal want dat was ook kort na die hele shitzooi en toen snapte ik er al helemaal geen reet meer van

Niet het feit dat je voor Rob P ging. Wel het feit dat je 84 keer op hem stemde.

Het feit dat je de hele tijd maar namen zat te roepen, opnieuw en opnieuw en opnieuw, en daar ook nog eens geen onderbouwing voor gaf, zorgde dat je erg als troll over kwam. Weet niet of je het besefte, maar dat was voor heel veel spelers heel irritant en zelfs ik vond je erg irritant op die manier :)
Nuja, je gaf wel argumenten, maar die sloegen op niks :rolleyes:

Was zeker weer een leuke pot.
Had in het begin toch wat moeite met uitvinden wie nu bij mij hoorde en wie niet.

Toen Remi uit het niets in de 1e ronde op mij stemde vielen wel een paar mensen hem aan, waaronder Sjors, waardoor ik eigenlijk dacht dat die ook juicer was.

Maar doordat Remi op mij stemde wist ik wel zeker dat die goed was.
Easy 1e kill, en gelijk een gevaarlijke speler er uit... maar dacht wel dat mensen dat in verband zouden leggen met zijn stem op mij.
Gelukkig niet gebeurd en kon ik gewoon verder zonder in de verdediging te hoeven gaan.

Eigenlijk was mijn plan om vannacht Alley Cat te killen, had NOOIT verwacht dat we dat gisteren gingen redden door middel van de stemming :roflol:

Leuke pot geweest Woopy.

In ieder geval laten zien dat je ook als Wolf/Dealer niet low profile hoeft te houden :cool:
(vind ik altijd zo lafjes)

Ik heb ook geen idee waarom markrot en marcussi iedere keer op mij stemden en zeker niet dat marcussi dat nog deed na de controles... -_-'

Terug
Naar boven