wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Al mijn berichtjes zijn mooi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog een opmerkelijk geval dat ik nog snel even wil delen voor ik mijn bed in kruip:
Marcussi was dopingcontroleur en vroeg een controle op Suus en Golderado.
In het verhaal vertelde ik vervolgens dat de ene een vrouw was, en de andere niet in staat was om te plassen maar enkel met zijn hoofd kon schudden en blazen. Ik vond het zelf heel duidelijk dat ik hiermee de ventilator bedoelde, maar blijkbaar was dat niet zo duidelijk. Aangezien Suus een vrouw is, moest Golderado dan wel de ventilator zijn.
Op wie stemt Marcussi in de volgende ronde: Golderado.
Ik snapte er helemaal niks van![]()

Sommige natties hebben sowieso heel apart gestemd. De laatste stemming bv:
Jimboo die op sjors stemt en sjors op jimboo terwijl ze allebei natties zijn![]()
Ik was ervan overtuigd dat jij samen met rob p en lloyd cult was. Tijdens die stemming postte jij wat en verwijderde het weer nadat rob p een post maakte om het vervolgens opnieuw te posten, dus ik dacht dat jullie in pm wat overlegt hadden om rob p eruit te stemmen zodat zowel jij als llloyd zogenaamd 100% goed zouden zijn als rob p slecht bleek te zijn. Toen jij eruit ging en je had het hele spel lopen trollen snapte ik er ook geen reet meer van. Trollen als goede verdoet het spel gewoon (zie daniel20 troll in spel van whami)Ja jimbooo snapte ik sowieso geen zak van. Jammer dat hij nog op mij stemde. En toen ook nog z1000 uit het spel ging en zijn stem op lloyda weg viel. Anders was lloyda er gewoon uit gevlogen.
dacht waarschijnlijk dat hij de dealer was en niet wilde plassenNog een opmerkelijk geval dat ik nog snel even wil delen voor ik mijn bed in kruip:
In het verhaal vertelde ik vervolgens dat de ene een vrouw was, en de andere niet in staat was om te plassen maar enkel met zijn hoofd kon schudden en blazen. Ik vond het zelf heel duidelijk dat ik hiermee de ventilator bedoelde, maar blijkbaar was dat niet zo duidelijk. Aangezien Suus een vrouw is, moest Golderado dan wel de ventilator zijn.

[/COLOR]
dacht waarschijnlijk dat hij de dealer was en niet wilde plassen

Dat dacht ik inderdaad. Achteraf gezien is de verklaring van Woopy ook vrij logisch..
Dit was mijn eerste spel en heb er iig. veel van opgestoken. Woopy bedankt voor het organiseren.

Jammer dat we verloren hebben....
T was een super leuke pot, thnx Woopy!
Had gister voor t eerst dat ik t liefste wilde gooien met iets toen Lloyd er weer niet uitging![]()

Waarom zei je dat het zo onbegrijpelijk was dat ik voor rob p ging in je verhaal want dat was ook kort na die hele shitzooi en toen snapte ik er al helemaal geen reet meer van

Nog een opmerkelijk geval dat ik nog snel even wil delen voor ik mijn bed in kruip: