- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook liever minder mensen dan een hoop inactieve mensen. Van die laatste groep heb je eigenlijk vooral last. Al heb je altijd het risico dat je nu beide gaat hebben.Hoeft geen slecht teken te zijn, een relatief laag aantal, maar wel actieve spelers kan een hele leuke pot opleveren!

Heb ook liever minder mensen dan een hoop inactieve mensen. Van die laatste groep heb je eigenlijk vooral last. Al heb je altijd het risico dat je nu beide gaat hebben.
Kan zo gauw alleen wwe, JoeyC, Daniel20 en Stefanovich bedenken die niet in de lijst staan en niet in het topic zich hebben afgemeld.
Iemand heeft Remi nog niet vergeven voor een potje weerwolf
En ik ben nog steeds zo ziek van dat spelletje gekke jager zijn dat ik nooit meer zo intensief ga spelen![]()

Helaas volgende week vrijdag op vakantie ... Moet toch niet veel gekker worden.
Maar natuurlijk weet ik je nog, in de game van Whami was jij de wolf en ik cult. Ik was dat spel zo fanatiek dat ik zelfs droomde over dat ik je moest beschermen.![]()
Kan niet zo aanwezig zijn (te druk op werk en met sexy times met vriendin). Maar voeg me maar toe![]()
btw ik stem op pinda, hij is volgens mij de wolf.

Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.
Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.
Mocht je nog wat te zeggen hebben dan kun je me ook een pm sturen, want elke game vervuilen met je gejank begint op een gegeven moment wel erg vervelend te worden

ben je wel actief?