XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb naar de (actieve) spelers van de afgelopen 2 spelletjes een pm gestuurd met uitnodiging. Nog niet iedereen heeft gereageerd, maar de meeste en belangrijkste wel geloof ik. Missen we nog iemand?

Eric r en big-t

Hoeft geen slecht teken te zijn, een relatief laag aantal, maar wel actieve spelers kan een hele leuke pot opleveren!
Heb ook liever minder mensen dan een hoop inactieve mensen. Van die laatste groep heb je eigenlijk vooral last. Al heb je altijd het risico dat je nu beide gaat hebben.

Kan zo gauw alleen wwe, JoeyC, Daniel20 en Stefanovich bedenken die niet in de lijst staan en niet in het topic zich hebben afgemeld.

Uitgenodigd.
Is wel al een goeie groep nu, en zowat iedereen in de deelnemerslijst heeft al bewezen actief aan spelletjes te kunnen meedoen :)

21 als ik correct tel :p

Hou me aangeraden voor een volgend spel! Helaas volgende week vrijdag op vakantie dus dat word em niet :(

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:54 ----------

Heb ook liever minder mensen dan een hoop inactieve mensen. Van die laatste groep heb je eigenlijk vooral last. Al heb je altijd het risico dat je nu beide gaat hebben.

Kan zo gauw alleen wwe, JoeyC, Daniel20 en Stefanovich bedenken die niet in de lijst staan en niet in het topic zich hebben afgemeld.

Thanks dat je mijn afwezigheid opmerkte, heb ik toch goed gespeeld!

Helaas volgende week vrijdag op vakantie ... Moet toch niet veel gekker worden.

Maar natuurlijk weet ik je nog, in de game van Whami was jij de wolf en ik cult. Ik was dat spel zo fanatiek dat ik zelfs droomde over dat ik je moest beschermen. :D

Iemand heeft Remi nog niet vergeven voor een potje weerwolf :roflol:

En ik ben nog steeds zo ziek van dat spelletje gekke jager zijn dat ik nooit meer zo intensief ga spelen ;)

Haha ik ook niet, was verdomme de WOLF vond wel vet haha :D

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:01 ----------

Helaas volgende week vrijdag op vakantie ... Moet toch niet veel gekker worden.

Maar natuurlijk weet ik je nog, in de game van Whami was jij de wolf en ik cult. Ik was dat spel zo fanatiek dat ik zelfs droomde over dat ik je moest beschermen. :D

Hahah ja was er ook wel erggg fanatiek mee bezig, alles lezen enzo. Mede door mijn rol natuurlijk! Hoop voor jullie dat het spel langer duurt als 4 dagen, anders had ik zeker meegedaan!!

Kan niet zo aanwezig zijn (te druk op werk en met sexy times met vriendin). Maar voeg me maar toe :)

btw ik stem op pinda, hij is volgens mij de wolf.

Ik Skip wederom jongens, nog steeds@ druk

Nog 2 keer slapen voor iedereen zijn rol kent :)

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:38 ----------

Eventueel kan ik de inschrijvingen op 25 ofzo afsluiten en dan de rollen al verdelen?
Verhaal komt sowieso pas maandagochtend.

Damn nice :D I'm in :D (als er ofc nog plaats is)?

Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen :rolleyes:.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.

Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.

Cry more, internet is srs business.

En alles wat je zegt hoort gewoon bij het spel. Het hele spel draait om manipulatie, dus ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt. Dat mensen het gevoel hebben dat ik alles naar mijn eigen hand probeer te zetten, ja dat zal zeker kloppen. Ik ben erg actief, en hoe actiever je bent hoe meer invloed je kunt uitoefenen zo simpel is het & daar maak ik dan ook gebruik van.
Dat er daardoor mensen zijn die zich achtergesteld voelen is een nadelig bijkomend gevolg daarvan maar so be it.

En met sommige dingen doe je me toch echt tekort denk ik. Als speler ben ik denk één van de weinige die de hints oplost & ook heb ik als speler een paar zeer goede games gespeeld. "Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held." Dit is gewoon niet waar, je wilt niet weten hoeveel kritiek ik krijg op het moment ik er iemand uit me eigen team eruit speel en dit komt mede doordat mensen een bepaalde verwachting van mij hebben.

Daarnaast dat jankerige gedoe van "Iedereen volgt Remi in de stemming ". Ik neem aan dat we hier met allemaal volwassen mensen spelen en dat iedereen wel bestand is tegen wat kritiek.
Mocht je nog wat te zeggen hebben dan kun je me ook een pm sturen, want elke game vervuilen met je gejank begint op een gegeven moment wel erg vervelend te worden

Terug
Naar boven