Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Kunnen jullie het niet even uitvechten hier, dan heb ik af en toe wat te lezen.Cry more, internet is srs business.
En alles wat je zegt hoort gewoon bij het spel. Het hele spel draait om manipulatie, dus ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt. Dat mensen het gevoel hebben dat ik alles naar mijn eigen hand probeer te zetten, ja dat zal zeker kloppen. Ik ben erg actief, en hoe actiever je bent hoe meer invloed je kunt uitoefenen zo simpel is het & daar maak ik dan ook gebruik van.
Dat er daardoor mensen zijn die zich achtergesteld voelen is een nadelig bijkomend gevolg daarvan maar so be it.
En met sommige dingen doe je me toch echt tekort denk ik. Als speler ben ik denk één van de weinige die de hints oplost & ook heb ik als speler een paar zeer goede games gespeeld. "Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held." Dit is gewoon niet waar, je wilt niet weten hoeveel kritiek ik krijg op het moment ik er iemand uit me eigen team eruit speel en dit komt mede doordat mensen een bepaalde verwachting van mij hebben.
Daarnaast dat jankerige gedoe van "Iedereen volgt Remi in de stemming ". Ik neem aan dat we hier met allemaal volwassen mensen spelen en dat iedereen wel bestand is tegen wat kritiek.
Mocht je nog wat te zeggen hebben dan kun je me ook een pm sturen, want elke game vervuilen met je gejank begint op een gegeven moment wel erg vervelend te worden
Ik was vorige game in ieder geval erg blij dat je er bij was. Viel daardoor nog aardig wat te lezen en je speelde gewoon leuk/goed. Feit dat je mij er gelijk uit knalde maakt niet uit, want Markrot deed dat ook dus ik was er sowieso uit gegaan.
Maar in het spel van Whami vond ik je ook niet zo leuk, beetje te schreeuwerig (uitroeptekens en grote lettertypes) en toen je er naast bleek te zitten met Daniel20 riep je gelijk dat je ermee stopte.
Dat zijn de enige twee spellen die ik van je gezien heb, dus mijn mening is nog niet bepaald.

Dit spel is buiten wat andere namen gewoon identiek qua opzet aan de vorige "echte" weerwolf games..