XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Dat dacht ik inderdaad. Achteraf gezien is de verklaring van Woopy ook vrij logisch..

Da's het probleem als je zelf de hints bedenkt natuurlijk. Ik weet de oplossing en heb zo mijn eigen idee of die makkelijk of moeilijk is, maar dat kan voor de anderen soms heel anders zijn :)

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 08:33 ----------

Ik heb ook geen idee waarom markrot en marcussi iedere keer op mij stemden en zeker niet dat marcussi dat nog deed na de controles... -_-'

Vanwege die Eldorado hint die ik op niet veel vond slaan, I guess :p

Wie organiseert het volgende spel? :D

Slecht gepeeld zeg door de nattys...

Imba was na lloyd mijn volgende stem,dit omdat het zo openlijk mij als goede benoemen ( wat sowieso wel overduidelijk was) verdacht aan voelde.
Maarja dit is nu makkelijk praten.

Dit was om zeker te zijn dat de jager bij jou zou zijn, zodat ik vrij spel had :cool:

Omdat Jimbooo een mong**l is! Met zulke natties heb je geen vijanden nodig.

Mijn stem was puur een statement. Ik hoopte dat iemand mijn opmerking over Boddin zou oppikken maar nein, iedereen zat op de lollertrein.
Ongelofeloos.

Met hoe de natties er toenvoorstonden moet je geen persoonlijke vetes gaan uitvechten maar samenwerken als een team. Aan jimboo zijn speelstijl kan je sowieso nooit uit heb ik de indruk, die beschouwt zichzelf als een teampje apart precies:D

Leuke pot weer. Dat jullie lloyd er niet uit stemde verbaasde me echt. Was wel duidelijk toch?

Niet voor iedereen blijkbaar :)

Laatst bewerkt:
Mocht er een volgende pot komen dan skip ik deze even.
Woensdag ga ik op vakantie, dus dat word hem dan niet.

Was zeker weer een leuke pot.
Had in het begin toch wat moeite met uitvinden wie nu bij mij hoorde en wie niet.

Toen Remi uit het niets in de 1e ronde op mij stemde vielen wel een paar mensen hem aan, waaronder Sjors, waardoor ik eigenlijk dacht dat die ook juicer was.

Maar doordat Remi op mij stemde wist ik wel zeker dat die goed was.
Easy 1e kill, en gelijk een gevaarlijke speler er uit... maar dacht wel dat mensen dat in verband zouden leggen met zijn stem op mij.
Gelukkig niet gebeurd en kon ik gewoon verder zonder in de verdediging te hoeven gaan.
In eerdere spellen dacht ik vaak als iemand 's nachts werd vermoord dat degene op wie hij had gestemd dan dus de wolf was.
Maar dat klopte nooit, dus ben van dat idee afgestapt.

Zeker in dit geval omdat Remi bekend staat als een heel goede speler dus sowieso altijd wel reden om eruit te spelen.
Eigenlijk was mijn plan om vannacht Alley Cat te killen, had NOOIT verwacht dat we dat gisteren gingen redden door middel van de stemming :roflol:
Ik hield er wel wat rekening mee maar was ook verrast. Toen ik wegging stonden wij nog ruim voor, maar wist dat jij waarschijnlijk nog ging veranderen (dapper trouwens, ik had nota bene gezegd dat je dat zou doen omdat je cult was) en dat Rob P er nog was.

Toen ik thuiskwam stond precies het verhaaltje er. Was zo geschokt dat ik nog steeds het verhaal niet gelezen heb, heb me beperkt tot het stukje waarin stond dat ik dood was.

Conclusie is uiteindelijk dat we vooral gefaald hebben om één front te vormen als goeden. Vier zinloze stemmen van good-guys gisteren. Daardoor hebben we verloren. Geloof dat er gisteren niet een goede op mij heeft gestemd, maar er waren nog genoeg cults.
Snap ook echt het nut niet van stemmen op een derde als duidelijk is dat het tussen twee mensen gaat. Enige redenen daarvoor zijn angst om te kiezen/op te vallen en dat je achteraf wilt kunnen zeggen "zie je wel dat ik het goed had".

Jij hebt het echt leuk gedaan inderdaad door zo actief te zijn. Verstoppen als wolf vind ik ook een beetje laf. Denk dat ik dat ook niet zou doen.

Ik vond Jimbooo echt waardeloos spelen dit potje. Spijt me zeer maar echt van heel laag niveau. Leek wel alsof we een kleuter van 3 in ons midden hadden.

:joint:

Was zeker weer een leuke pot.
Had in het begin toch wat moeite met uitvinden wie nu bij mij hoorde en wie niet.

Toen Remi uit het niets in de 1e ronde op mij stemde vielen wel een paar mensen hem aan, waaronder Sjors, waardoor ik eigenlijk dacht dat die ook juicer was.

Maar doordat Remi op mij stemde wist ik wel zeker dat die goed was.
Easy 1e kill, en gelijk een gevaarlijke speler er uit... maar dacht wel dat mensen dat in verband zouden leggen met zijn stem op mij.
Gelukkig niet gebeurd en kon ik gewoon verder zonder in de verdediging te hoeven gaan.

Eigenlijk was mijn plan om vannacht Alley Cat te killen, had NOOIT verwacht dat we dat gisteren gingen redden door middel van de stemming :roflol:

Leuke pot geweest Woopy.

In welke dimensie heb ik Remi aangevallen? ???

Conclusie is uiteindelijk dat we vooral gefaald hebben om één front te vormen als goeden. Vier zinloze stemmen van good-guys gisteren. Daardoor hebben we verloren. Geloof dat er gisteren niet een goede op mij heeft gestemd, maar er waren nog genoeg cults.
Snap ook echt het nut niet van stemmen op een derde als duidelijk is dat het tussen twee mensen gaat. Enige redenen daarvoor zijn angst om te kiezen/op te vallen en dat je achteraf wilt kunnen zeggen "zie je wel dat ik het goed had".

quoted for truth:)

als er een volgend spelletje komt: ik doe mee. Maar ik ben een week weg en zal geen internet hebben (huisje in the middle of nowhere). Vanaf 29/07 kan ik weer meedoen.

Inderdaad, was echt wel lachen soms hoe jullie natty's stemden lol. Er kwam niet één concrete stem ronde waarin een juicer echt vernoemd werd behalve lloyd en af en toe een stemmetje naar een andere juicer maar dat bleef ook maar bij één. Ik denk dat iedereen wel een stukje van de puzzel in handen had, maar om dan ook de puzzel volledig te kunnen oplossen... Alvast bedankt voor dit ubernice spel! Woopy echt leuk gedaan man! Ik hoop dat er nog enkele volgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.193
De enige cult die er uit gestemd is, is orgineel, en dat kwam dan nog door een opgeloste hint waarvan ik al gevreesd had dat hij te makkelijk was :p Denk dat er anders op hem ook niet veel stemmen geweest zouden zijn.
De meeste cults speelden ook vrij actief. Het is dus echt een wonder dat er buiten Orgineel geen enkele uitgestemd is :D

Af en toe een simpelere hint is imo goed. Het is ontzettend lastig wanneer je aan de goede kant staat en geen idee hebt wie wie is, juicers weten precies wie bij welke kant hoort en kunnen mogelijke hints interpeteren zoals het hun uitkomt. De goeden kunnen niets zonder de hints

Wordt een saaie week volgende week zo te zien. Geen tour meer en geen weerwolfgame.

Inderdaad, was echt wel lachen soms hoe jullie natty's stemden lol. Er kwam niet één concrete stem ronde waarin een juicer echt vernoemd werd behalve lloyd en af en toe een stemmetje naar een andere juicer maar dat bleef ook maar bij één. Ik denk dat iedereen wel een stukje van de puzzel in handen had, maar om dan ook de puzzel volledig te kunnen oplossen... Alvast bedankt voor dit ubernice spel! Woopy echt leuk gedaan man! Ik hoop dat er nog enkele volgen.
Ik had vrijwel de hele puzzel. Wist alleen niet dat jij cult was. Wist niet dat IMBA dealer was, maar wel dat hij juicer was. Hij was sowieso mijn volgende 'slachtoffer' geweest.

Golderado zei:
Af en toe een simpelere hint is imo goed. Het is ontzettend lastig wanneer je aan de goede kant staat en geen idee hebt wie wie is, juicers weten precies wie bij welke kant hoort en kunnen mogelijke hints interpeteren zoals het hun uitkomt. De goeden kunnen niets zonder de hints
Hadden met de controleur wel een heel sterke rol. Daar hadden we zeker iets aan kunnen hebben, maar dat is helaas misgelopen.

Uit stemgedrag kan je ook al heel wat afleiden

Eerste dag had jij de dealer al. Snap niet dat helemaal niemand door had dat je ook meteen dood was die nacht.

Snap ik ook niet zo.
Jimbooo kwam wel heel vaag met 'ja laten we onze leider volgen en stemmen op Rob P' nadat ik dood was, terwijl ik niet op jou gestemd had.
Hoopte nog dat iemand anders de link zou leggen, maar helaas.

In welke dimensie heb ik Remi aangevallen? ???

Net het terug gekeken, was jij niet inderdaad, my bad.

Wel kwam iemand met het idee na de 1e kill dat de dealer een powerlifter was, waarop je gelijk reageerde dat ik strongman was.
Dit zag ik ook als verdediging.

Net het terug gekeken, was jij niet inderdaad, my bad.

Wel kwam iemand met het idee na de 1e kill dat de dealer een powerlifter was, waarop je gelijk reageerde dat ik strongman was.
Dit zag ik ook als verdediging.

Dat zei ik omdat het zo is :o

Uit stemgedrag kan je ook al heel wat afleiden

Heel wat jah, maar de natties weten niets, dus de kans dat natties elkaar eruit stemden was even groot als dat de juicers allemaal op een nattie stemden...

De enige manier om iets uit stemgedrag af te leiden is wanneer er echt hints herleid worden naar bepaalde personen en er waren maar twee echt duidelijk (opgeloste) hints waarvan één duidelijk hint fout bleek te zijn...

Terug
Naar boven