AndroidHealthClinic

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

stefanovich ik ga ook wel mee

Net weer thuis, dacht even dat er een treintje tegen mij op gang aan het komen was, maar valt mee zo te zien.

IMBAatwork
Puur afgaand op de hints.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld.

Ik moet zoveel bijlezen, ik red het vandaag niet. Geen zin om lukraak een ander te volgen. Morgen alle tijd van de wereld maar dit weekend (zoals aangegeven) is gewoon k*t.
Ik vind maandag ook een betere begindag dan weekenden, dan is iedereen overal en nergens.

Dus sorry! maar ik wil wel dat mijn stem ergens over gaat, tot zover zou het slechts volgen zijn en daar pas ik voor.

Regels zijn regels Sjors.. Ik weet dat die Roemenen het niet zo nauw nemen met de regels maar wij wel.

Tot ziens

Ik moet zoveel bijlezen, ik red het vandaag niet. Geen zin om lukraak een ander te volgen. Morgen alle tijd van de wereld maar dit weekend (zoals aangegeven) is gewoon k*t.
Ik vind maandag ook een betere begindag dan weekenden, dan is iedereen overal en nergens.
Ik vind maandag ook beter ja. Is nu ook wel gebleken, veel mensen die kennelijk weinig tijd hadden.

Maar omdat z1000 donderdag weg gaat kwam het nu even zo uit.

Regels zijn regels Sjors.. Ik weet dat die Roemenen het niet zo nauw nemen met de regels maar wij wel.

Tot ziens

Zuig jezelf, loeder.

---------- Post added 11 August 2013 at 22:26 ----------

Ik vind maandag ook beter ja. Is nu ook wel gebleken, veel mensen die kennelijk weinig tijd hadden.

Maar omdat z1000 donderdag weg gaat kwam het nu even zo uit.

Is ook zo. Ik ben van z1000 gaan houden dus het is wat het is.

Yes sjors er alsnog uit. Good bye.

Dag 2

Na de brute verkrachting van gister, besluiten de dorpsbewoners weer te gaan stemmen en de eventuele homo te vermoorden.
Ook de fags stemmen, ze begrijpen goed dat ze onopgemerkt moeten blijven. Hun doel is uit eindelijk om samen met Bruyce elke hetero te vermoorden. Wetende dat er waarschijnlijke actieve spelers eruit kunnen gaan vandaag, kunnen ze vandaag een masterlijke slag maken.

De stemming wordt vandaag in de kerk gehouden. Het is tenslotte zondag. De priester in de kerk begint met het gebed en richt zijn verhaal op de actualiteit wat momenteel plaats vindt in het dorp. De uber grifo van het dorp, kijkt altijd erg uit naar zondag. De dag waarbij het geloof volledig centraal staat. Toch kleed zij zich niet helemaal als een uber grifo vandaag. Iets wat de rest van het dorp ook opvalt. De priester vraagt aan de uber grifo, waarom heeft u vandaag geen rokje aan? Waarop zij antwoord, ik kleed mijzelf vanaf nu een beetje als een gast, zo ziet Bruyce mij niet als een hetero.
photo(1).jpg

Na het gebed, wordt de stemming gehouden. Stefanovic hij is de homo wordt er geroepen. Een alfa loopt naar stefanovic en zegt. En NOUUUUUUUUUU, ben je een homo? Sfefanovic, zegt NEE. De alfa zegt, nou geef je telefoon eens hier. De alfa gaat als eerst naar het foto album in de telefoon. Hij ziet wat foto’s voorbij komen van feestjes en van dieren en zijn huis.

De alfa kijkt vervolgens in stefanovic zijn browsergeschiedenis. En ziet het topic van gay.nl. Ook blijkt het zijn ingelogd onder de naam Eric R. De alfa twijfelt geen moment en draait de nek direct om van de stefanovic.

Stefanovic is dood, hij was FAG
Sjors26 is dood vanwege inactiviteit, zij was alfa
Marcussi is dood vanwege inactiviteit, hij was alfa
Quibus is dood vanwege inactiviteit, hij was alfa

Irritant dat mensen hierdoor het verpesten... 3 alfa's eruit.

Gaat wel hard zo ja. Quibus nu ook gewoon wel in het topic.

Mellow down, alles gaat nog goed. Er is niks verpest

Game on

Terug
Naar boven