Fitness Seller

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Bikers zat gisteren op Orgineel en als hij anders had gestemd had had Orgineel er nog in gezeten. Lijkt me dus niet zo waarschijnlijk.

We hebben sowieso Boddin nog.

Verder zitten er waarschijnlijk twee tussen de mensen die gisteren niet gestemd hebben en vandaag wel. Dat zijn volgens mij:
Guts
Suus
Woopy
Rob P
En ikzelf (maar ik ben geen fag)

Neig naar Suus en Woopy, maar is lastig te zeggen omdat ze allemaal nog niet erg actief geweest zijn. Rob P zei een goede verdenking richting Woopy te hebben, wellicht dat hij daar mee kan komen.

Hoofdverdachte voor de leugenaar is voor mij nog altijd Penose.

Dan zou je zes cults hebben. Misschien heb je Bruyce daar ook wel tussen zitten. Gezien het kleinere aantal deelnemers zou dat best kunnen.

stefanovic had zichzelf al een beetje veraden met de eerste dag. mijn hint vond ik toch goed gezocht, maar aangezien ik nu al als fag aangezien wordt ben ik bereid om te stemmen op iemand anders.

Bikers zat gisteren op Orgineel en als hij anders had gestemd had had Orgineel er nog in gezeten. Lijkt me dus niet zo waarschijnlijk.

We hebben sowieso Boddin nog.

Verder zitten er waarschijnlijk twee tussen de mensen die gisteren niet gestemd hebben en vandaag wel. Dat zijn volgens mij:
Guts
Suus
Woopy
Rob P

Neig naar Suus en Woopy, maar is lastig te zeggen omdat ze allemaal nog niet erg actief geweest zijn. Rob P zei een goede verdenking richting Woopy te hebben, wellicht dat hij daar mee kan komen.

Hoofdverdachte voor de leugenaar is voor mij nog altijd Penose.

Dan zou je zes cults hebben. Misschien heb je Bruyce daar ook wel tussen zitten. Gezien het kleinere aantal deelnemers zou dat best kunnen.

Ja en waarom zou je mij verdenken? Vorige spel zat je ook al niet echt goed met je beweringen... Dus neem ik deze ook al niet te al te serieus meer... Je zit iedereen meteen een rol te geven terwijl je evengoed zelf een fag kan zijn..

Leuk einde zeg :D Kom afentoe wel even buurten nog en volgende game ben ik weer IN :cool:

Yes, vanaf vandaag kan ik actiever meespelen.
Sterk dat ik nu al verdenkingen tegen me heb terwijl ik nog maar amper in dit topic geweest ben :roflol:
Zo meteen es ff wat bijlezen. Gelukkig nog niet teveel pagina's :)

Z1000 niet zo serieus man.
Altijd leuk om Sjors te ****en.

Niks aan de hand.

Yes, vanaf vandaag kan ik actiever meespelen.
Sterk dat ik nu al verdenkingen tegen me heb terwijl ik nog maar amper in dit topic geweest ben :roflol:
Zo meteen es ff wat bijlezen. Gelukkig nog niet teveel pagina's :)

Iedereen wordt verdacht hier... Beetje belachelijk, gewoon omdat ik dacht een hint gevonden te hebben die eigenlijk geen hint was. yea right..

Team homo heeft slim gespeeld. Wetende dat er bij de inactieve spelers heel wat hetero's zaten die eruit gingen hebben ze meegestemd op een homo die zichzelf per ongeluk verraden heeft en er toch vroeg of later uitging. Mooie dekking voor hun.

.
Guts
Suus
Woopy
Rob P

Neig bij nader inzien naar Guts en Woopy.

Reden is dat die eergisteren echt niet konden stemmen. Rob en Suus hadden dat wel gekund als het noodzakelijk was om een cult-vriendje te redden.
Blijkt uit het feit dat Rob en Suus vlak na de stemming online waren.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 10:03 ----------

Ja en waarom zou je mij verdenken? Vorige spel zat je ook al niet echt goed met je beweringen... Dus neem ik deze ook al niet te al te serieus meer... Je zit iedereen meteen een rol te geven terwijl je evengoed zelf een fag kan zijn..
Serieus?

Vorige spel had ik bijna alle cults en de wolf goed man. Enige die ik miste als cult was jij. Deze keer heb ik jou ook. :cool:

Ik dacht een hint naar woopy te hebben maar ik zat er naast. Deze wijst nu eerder naar Boddin, maar weet niet exact of ik hem wel juist lees. Ik wacht nog even met openbaar maken.

Neig bij nader inzien naar Guts en Woopy.

Reden is dat die eergisteren echt niet konden stemmen. Rob en Suus hadden dat wel gekund als het noodzakelijk was om een cult-vriendje te redden.
Blijkt uit het feit dat Rob en Suus vlak na de stemming online waren.

ik weet dat ik geen fantastische start heb gemaakt maar de oorzaak lag 100% irl, vanaf vandaag ben ik er gewoon weer bij, nonetheless mag je je verdenkingen behouden maar deze keer jump je the gun

Zou wel willen weten of ik vannacht overleefd heb :p

ik weet dat ik geen fantastische start heb gemaakt maar de oorzaak lag 100% irl, vanaf vandaag ben ik er gewoon weer bij, nonetheless mag je je verdenkingen behouden maar deze keer jump je the gun
Verdenk je juist omdat je echt niet kon stemmen. Een cult die enigszins kan stemmen doet dat.

Jij en Woopy konden echt niet stemmen en we misten nog twee cults. Vandaar dat ik jullie namen daar (met potlood) heb ingevuld.

Verdenk je juist omdat je echt niet kon stemmen. Een cult die enigszins kan stemmen doet dat.

Jij en Woopy konden echt niet stemmen en we misten nog twee cults. Vandaar dat ik jullie namen daar (met potlood) heb ingevuld.

Nou ik hoop dat je de mijne ook met potlood hebt ingevuld, want je zit er ferm naast...

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal komt er zo aan :)

@ alleycat: wie vind jij vandaag dan ? Ene kant vind ik boddin wel verdacht omdat stefanovich met hem mee ging maar aan de andere kant kan stefanovich ook gewoon lloydatoni gekozen hebben om zichzelf te redden en niet mee te stemmen op zijn mede fagg origineel. En misschien ging de leugenaar ( ik dus volgens jou ) wel mee op lloydatoni om boddin als fagg te laten lijken.

Ik weet het niet.

Zo, bijgelezen. Komt er nog een ochtendverhaal ???

Heb van een aantal nu wel goede vermoedens. Is nu wel duidelijk hoe dom mijn random stem op Lloydatoni was :roflol:

Alley cat: ik begrijp je redenatie wel. Maar je mist denk ik dat er meestal ook wel inactieve cults zijn. Ik heb nog maar weinig spelletjes meegemaakt waar alle cults actief waren.

Mijn idee zou zijn om nu op Boddin te stemmen, of op Penose met als vermoeden dat die de leugenaar is.

Stel voor vandaag Boddin eruit te halen.

Terug
Naar boven