Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag sowieso Boddin. Heeft zelf min of meer zijn lot gekoppeld aan dat van Stefanovich.

De mensen die twee keer niet gestemd hebben zijn uitgeschreven. Daar zaten geen cults bij.Zo, bijgelezen. Komt er nog een ochtendverhaal
Heb van een aantal nu wel goede vermoedens. Is nu wel duidelijk hoe dom mijn random stem op Lloydatoni was
Alley cat: ik begrijp je redenatie wel. Maar je mist denk ik dat er meestal ook wel inactieve cults zijn. Ik heb nog maar weinig spelletjes meegemaakt waar alle cults actief waren.
Mijn idee zou zijn om nu op Boddin te stemmen, of op Penose met als vermoeden dat die de leugenaar is.
Kan te maken hebben met de zalfjes en cremes.hehe op de voetbal eens een keer bij een gast die aan het douchen was tigerbalsem in zijn boxer gesmeerd bij zijn zak. Boven in de kantine ons kapot gelachen![]()
Geil van 2cb? Dat was wel het laatste wat ik er van werd.
Ik heb andere verdenkingen tegen jou beste Boddin. Vanavond ga je er sowieso aan, het zal blijken dat je slecht bent en dan valt de rest van je gay kamp ook.