MuscleMeat

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Vandaag sowieso Boddin. Heeft zelf min of meer zijn lot gekoppeld aan dat van Stefanovich.

Ik neig ook nog steeds naar Jimboo, kan mij in de redenatie van alleycat wel vinden maarja ik ben de enige die weet wat mijn rol is. En daarbij die hint met homo's en crème.

Iemand al een hint naar mij gevonden ? Dat jullie zo overtuigt zijn naar mijn rol..

Vandaag sowieso Boddin. Heeft zelf min of meer zijn lot gekoppeld aan dat van Stefanovich.

Ok ik vind een hint, die achteraf vals bleek te zijn. Stefanovich gaat mee om zijn eigen vel te redden, en daarom ben ik ook meteen verdacht? yea right, logica alom here. Als je wil dat er nog een alfa uitgaat goed bezig! Beter concentreer je je op de tips, vorige game werd er ook amper iets met de tips gedaan behalve bikers en die was dan ook f**got en werd eruitgestemd. Dus concentreer je beter eerst op de tips, ipv loze verdenkingen te doen die nergens naar klinken...

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2
De Dorpsbewoners zijn blij en gerust, zij denken dat ze de dorpshomo hebben vermoord. Blij dat ze zijn, besluiten ze een feestje te houden in het dorpshuis. Deze avond wordt er lekkere jazz muziek gedraaid. Wat toch een heerlijke muziek is onder het genot van een drankje en een hapje.

Ook Bruyce is aanwezig op het feestje. Whahaha denk hij, vanavond ga ik helemaal loesoee iemand dood verkrachten. Bruyce neemt een dikke nip GHB en gaat op party//killing mode. Door de GHB zijn al zijn remmingen weg. Hij denkt na, over de hint die hij heeft verkregen. Hmmm wie zal ik deze nacht eens gaan doodverkrachten. Het eerste wat in hem opkomt is de buurman van Bruyce. Whaha lekker veel onrust schoppen op straat. Geil door de GHB, ziet hij daar ineens Arie Boomsma staan.
0c5e3d0b-9bd5-4486-817e-ec40760a882b.jpg

Wow, wat een knappe manne is dat. Bruyce denkt dat na over zijn hint. Ja Arie Boomsma, ja zo’n knappe man is vast de dorpslet. Arie is ondertussen al een beetje dronken aan het worden. Bruyce besluit stiekum een buisje GHB in het drankje te doen van Arie. Arie voelt zich al snel vaag en Bruyce zegt tegen Arie. Zeg Arie, ik wil je buiten nog wat laten zien.

Arie loopt zonder na te denken mee met Bruyce. Buiten het dorpshuis valt Arie al snel in de slaap door de GHB. Bruyce sleept arie mee naar de achterkant van het dorpshuis. En begint Arie vervolgens zachtjes te penetreren. Al nkent, besluit Bruyce tegelijkertijd Arie de t*ring in te slaan.

Het feestje is rond 4 snachts ten einde. En 1 van de alfa’s brengt een vuilniszak naar de rolcontainer. Opeens ziet hij het lijk van Arie liggen. Neeeeee Arie onze dorpsheld.

Penose is dood, hij was Arie Boomsma aka de leugenaar

Jeej!

Schitterend moment, we hoeven hem er niet eens zelf uit te stemmen. Snap het ook wel, als ik homo was zou ik wel wat met Arie willen ...

@ boddin: naja de verdenkingen zijn niet echt onterecht.. Of je bent fagg die een trein op probeerde te starten, of je hebt pech dat stefanovich met jou mee ging. Had stefanovich met mij mee gegaan was ik verdachte nummer 1..

Dagverhaal komt ook snel?

Oeps over en uit... Handig dit zeg hahah succes allemaal. Jammer dat mijn rol zo makkelijk te raden was door iedereen ( behalve door bryce dan haha) doordat mensen inactief zijn en ik al redelijk vroeg gestemd had.

kwou net zeggen, niet gezien dat je dood bent penose? :D
k kewl, dus al 2 fags dood, beter dan het vorige spelletje iig

Ik zit in een uithoek op mijn telefoon.. Daarom duurt het reageren zo lang. Dit was mijn laatste bericht.

Lol, over Penose zaten we dan toch juist :D

Zat ik met mijn hint toch fout, sorry IMBAatwork:o

De dorpsbewoners besluiten te stemmen. Dit wordt gedaan door 1 voor 1 een naam van iemand te roepen. Arie Boomsma schreeuwt, mag ik eerst ik moet zo naar Hilversum om te presenteren....

Ik had deze hint aan jou gelinkt IMBA, daar blijk ik nu dus naast te zitten aangezien Penose Arie/leugenaar blijkt te zijn....my bad.

Ik zit trouwens vooral met m'n foon op DBB dus vandaar dat t lijkt dat ik altijd online ben.

De game gaat hard de goede kant op:D

Zo, bijgelezen. Komt er nog een ochtendverhaal ???

Heb van een aantal nu wel goede vermoedens. Is nu wel duidelijk hoe dom mijn random stem op Lloydatoni was :roflol:

Alley cat: ik begrijp je redenatie wel. Maar je mist denk ik dat er meestal ook wel inactieve cults zijn. Ik heb nog maar weinig spelletjes meegemaakt waar alle cults actief waren.

Mijn idee zou zijn om nu op Boddin te stemmen, of op Penose met als vermoeden dat die de leugenaar is.
De mensen die twee keer niet gestemd hebben zijn uitgeschreven. Daar zaten geen cults bij.

Op dag 1 zijn er twee mensen uitgegaan met maar drie stemmen tegen zich. Een was cult en eentje niet.
Twee van de drie mensen die op Lloyd hebben gestemd waren sowieso cult. De derde (Boddin) is dat waarschijnlijk ook.

Als er die dag nog een cult actief was geweest had die Orgineel kunnen redden door op Lloyd te stemmen. Dat is niet gebeurd en dus lijkt het me logisch dat er verder geen cults actief waren.

Op dag twee waren alle cults wel actief. Vandaar mijn lijstje van vier namen waarvan er waarschijnlijk twee cult zijn.
Nogmaals:
Guts
Rob P
Suus
Woopy

Suus was vlak na de stemming wel actief en had waarschijnlijk best kunnen stemmen als ze dat echt gewild had. Dus ik vermoed daarom dat Suus geen cult is.
Haar last-minute stem gisteren op IMBA doet wellicht anders vermoeden, al was die toch al vrij zinloos en daarom misschien juist geen cult-stem (Boddin stemde immers ook op Stefanovich).

Ik ben gewoon het slachtoffer omdat stefanovich meeging met mij, om zijn vel te redden... Leuk dat de game hierdoor zal eindigen...

Het kan inderdaad dat je per ongeluk meegestemd hebt met de cults. Niet waarschijnlijk, maar het kan.

Als je zelf met een betere optie komt kan je jezelf nog redden.

Mijn stem blijft waarschijnlijk op Boddin staan

Ik heb andere verdenkingen tegen jou beste Boddin. Vanavond ga je er sowieso aan, het zal blijken dat je slecht bent en dan valt de rest van je gay kamp ook.

Ik heb andere verdenkingen tegen jou beste Boddin. Vanavond ga je er sowieso aan, het zal blijken dat je slecht bent en dan valt de rest van je gay kamp ook.

Ik verdenk je, meteen kruip je op je paard? Trouwens op wat baseer je je eigenlijk? Je homo vriendjes verdenken me omdat stefanovich bij mij aansloot om mij te verdenken. Hij had zichzelf eerder al verraden, dat weet iedereen. Dus willen jullie er mij gewoon bijlappen. Ja ga nu maar gauw pm'en met je gay vriendjes.

Terug
Naar boven