MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Op zich vind ik het KD ook wel goed leiden naar hem, dunk 2 punten waard voor 1 schot, K en D twee voor de prijs van één, kan zeggen 2 personen met 1 hint of kan zeggen 2 letters voor 1 persoon. Vond vooral wat iemand zij dat arabisch van rechts naar links geschreven wordt, dus KD word DK, mijn google translate deed al verdomde klote met het invullen van die 2 ''letters''. Zijn nog veel dingen te interpreteren maar lijkt mij ook weer niet dat met die 2 ''letters'' hints naar 2 slechten gegeven wordt, zou wel veel zijn zo vroeg in de game, zeker gezien we in de rest van de verhalen maar weinig andere hints kunnen vinden.
Aan de andere kant is alleycat wel weer stil vandaag na zijn start gister, maarja, dag 1... veel mensen zitten hier te zeuren over degenen die op tremendes stemden maar ik vraag me af hoeveel van de personen die zeuren, zelf helemaal niet gestemd hebben met de reden ''hij was toch al niet meer te redden''.

Ik vind de hint naar Dunk wel aannemelijk.

wat woopy zegt,

wellicht was de actie van z1000 een poging om ons op ander spoor te brengen, maar die is ook overgestapt zie ik nu

Zozo wat een verhalen. Zie dat z1000 op mij stemt.. Omdat ik precies tegelijk met alley voor tremendes ging. Tuurlijkjoh zou wel erg dom zijn niet ?
jammer dar iedereen nu op dunk gaat, zegt helemaal niks dus.

Als ik het goed bijgehouden heb, staan er nu 11 stemmen op Dunk en 1 op Kane (van Dunk). Als ik cult was, zou ik het ook niet meer proberen, zeker niet in dit vroege stadium van het spel. Gezien we met 28 spelers begonnen zijn, zullen er wsl iets van een 8-9 slechten zijn, dus eentje opofferen kan wel.

Ja dit denk ik ook.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 15:16 ----------

Zozo wat een verhalen. Zie dat z1000 op mij stemt.. Omdat ik precies tegelijk met alley voor tremendes ging. Tuurlijkjoh zou wel erg dom zijn niet ?

Weer een zinvolle post van je orgineel.
Maar wees gerust, ik heb al op iemand anders gestemd;)

Iedereen? Hoezo iedereen?

Er zijn amper 13 stemmen gegeven, wat niet eens 50% van de spelerslijst is. Lijkt me wat vroeg om over 'iedereen' te spreken.

Als ik het goed bijgehouden heb, staan er nu 11 12 stemmen op Dunk en 1 op Kane (van Dunk). Als ik cult was, zou ik het ook niet meer proberen, zeker niet in dit vroege stadium van het spel. Gezien we met 28 spelers begonnen zijn, zullen er wsl iets van een 8-9 slechten zijn, dus eentje opofferen kan wel.

Aangepast

Iedereen? Hoezo iedereen?

Er zijn amper 13 stemmen gegeven, wat niet eens 50% van de spelerslijst is. Lijkt me wat vroeg om over 'iedereen' te spreken.

28 spelers waarvan 2 dood. Dus dan is 13 exact 50% :p

Maar goed, gezien het feit dat nog niemand anders gestemd heeft (op Dunk zelf na dan), verwacht ik ook nog weinig verandering.

Niemand zal ooit toegeven dat hij cult is, maar geef toe dat mijn redenatie klopt: ik word verraden door de cults of iedereen praat met elkaar mee wat het voor de cults makkelijk maakt om mij weg te krijgen.
Jammer, ik vond het een leuk spel, en probeerde ook actief mee te doen door de hints te analyseren op zoek naar de bad guys.

Niemand zal ooit toegeven dat hij cult is, maar geef toe dat mijn redenatie klopt: ik word verraden door de cults of iedereen praat met elkaar mee wat het voor de cults makkelijk maakt om mij weg te krijgen.
Jammer, ik vond het een leuk spel, en probeerde ook actief mee te doen door de hints te analyseren op zoek naar de bad guys.

Er spreekt te veel tegen je

Er spreekt helemaal niets tegen mij, er zijn niet bestaande en vergezochte links waar allerlei mensen op meepraten. Vooral jij zit erg hard te stoken en probeert erg hard te roepen dat ik eruit moet. Vanavond zullen jullie de waarheid weten en dan kan diaephi eruit gestemd worden als blijkt dat ik gewoon onschuldig was.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat deze meeste onder ons al goed bezig zijn geweest met de hints. Die verwijzen naar Dunk of Kane.

Het verhaal met een plaatje over "de gardian angel"zegt ook iets. Maar wat? Is het de geheime rol.

A guardian angel is an angel assigned to protect and guide a particular person or group. Belief in guardian angels can be traced throughout all antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Guardian_angel

Betekend wellicht dat er iemand permanent beschermd wordt? Maar dit ter zijde.

Ik vind de rol van Alley Cat best opvallend. Uit het niets komt alley cat met een stem op tremedes. Wellicht om de aandacht van de huidige stemmen weg te halen. Dat zou kunnen betekenen dat er tussen de stemmen op dat moment een bad mot****er tussen zat.
Orgineel volgde binnen 1min direct alley cat. Dit betekend dat orgineel niet heeft nagedacht. Maar gewoon snel volgde. Nou kan alley gewoon een fout hebben gemaakt door te stemmen op tremedes, maar ik betwijfel dat. Want hij is een slimme speler. Maar dat orgineel direct volgde vond ik wel opvallend.

Ik moet nou een afweging gaan maken tussen de ontdeke hints, waar kane en dunk slecht uitkomen. Het het spel van orgineel en alley cat. Mijn stem gaat voorlopig naar Orgineel.

Orgineel

Jezus wat een slechte reden, maar je blijft wel mooi buiten spel zo.

Hier schiet idd niemand wat mee op.

Ik zal het nog 1 keer zeggen: ik ben geen cult. Dit blijkt ook wel uit het feit dat er wat aanwijzingen zijn die blijkbaar in mijn richting wijzen en vervolgens gaat ineens iedereen daarin mee. Zelfs mensen die eerst een andere mening toegedaan waren.
Als ik wél cult was geweest, dan zouden er toch anderen moeten zijn die daar van op de hoogte zijn? Die zouden dan toch niet roekeloos op mij stemmen, maar iig voorzichtig proberen mij te beschermen of de aandacht ergens anders of te vestigen? Dus: of ik wordt keihard verraden door mede-cults of ik ben onschuldig en iedereen praat met elkaar mee, wat natuurlijk koren op de molen van de cults is. Makkelijk een goede wegwerken zo.

Ik laat het aan jullie om te kiezen.

Hints zijn best aannemelijk.
Cults zouden wel heel dom zijn (er van uitgaande dat je cult bent) om met zo veel stemmen tegen je dat gaan te verdedigen, zeker zo vroeg in de game.
Dan is gelijk duidelijk wie bij welk kamp hoort.

Mocht je echt burger zijn zeg ik al vast oprecht sorry.
Niet dat je daar veel aan hebt :p

Kleine oproep aan Remi: als je vanavond de stemmen telt, kan je dan onderaan in een spoiler de uitslag even mededelen? Dan is het voor ons gemakkelijker om te zien wie wel heeft gestemd en wie niet. Uiteindelijk moet jij toch de stemmen tellen, dus dan veronderstel ik dat het een kleine moeite is om het even op te schrijven en te posten. Dank bij voorbaat :)

Jezus wat een slechte reden, maar je blijft wel mooi buiten spel zo.

Hints zijn best aannemelijk.
Cults zouden wel heel dom zijn (er van uitgaande dat je cult bent) om met zo veel stemmen tegen je dat gaan te verdedigen, zeker zo vroeg in de game.
Dan is gelijk duidelijk wie bij welk kamp hoort.

Mocht je echt burger zijn zeg ik al vast oprecht sorry.
Niet dat je daar veel aan hebt :p

Wat is er slecht aan? Ik volg iemand zijn hint en kijk naar iemand stem gedrag. Is 1 van je cult maatjes in gevaar IMBA tje?

Maar toen er net 1 of 2 keer op mij gestemd was, hadden eventuele mede-cults nog ruimte genoeg om de aandacht ergens anders op te vestigen. Dat gebeurde niet, maar iedereen ging redelijk makkelijk mee met de eersten. Dit zou er toch op moeten duiden dat ik gewoon goed ben en de cults nu een makkelijke manier zien om mij eruit te werken.
Maar vast bedankt voor je excuus, daarbij graag een weekje karma als ik gelijk blijk te hebben ;)

Maar toen er net 1 of 2 keer op mij gestemd was, hadden eventuele mede-cults nog ruimte genoeg om de aandacht ergens anders op te vestigen. Dat gebeurde niet, maar iedereen ging redelijk makkelijk mee met de eersten. Dit zou er toch op moeten duiden dat ik gewoon goed ben en de cults nu een makkelijke manier zien om mij eruit te werken.
Maar vast bedankt voor je excuus, daarbij graag een weekje karma als ik gelijk blijk te hebben ;)

Of dat de cults gewoon aan het werk zijn gezien het tijdstip

@Dunk, er is nog tijd om jezelf te redden, wellicht dat jij weet waar de hint dan naar zou kunnen verwijzen,

als je een hint naar een badguy ontcijfert dan ben ik best bereid te volgen mits plausibel. daar heb je meer kans mee dan de hele tijd ontkennen en telkens iemand anders beschuldigen.

Terug
Naar boven