Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Op zich vind ik het KD ook wel goed leiden naar hem, dunk 2 punten waard voor 1 schot, K en D twee voor de prijs van één, kan zeggen 2 personen met 1 hint of kan zeggen 2 letters voor 1 persoon. Vond vooral wat iemand zij dat arabisch van rechts naar links geschreven wordt, dus KD word DK, mijn google translate deed al verdomde klote met het invullen van die 2 ''letters''. Zijn nog veel dingen te interpreteren maar lijkt mij ook weer niet dat met die 2 ''letters'' hints naar 2 slechten gegeven wordt, zou wel veel zijn zo vroeg in de game, zeker gezien we in de rest van de verhalen maar weinig andere hints kunnen vinden.
Aan de andere kant is alleycat wel weer stil vandaag na zijn start gister, maarja, dag 1... veel mensen zitten hier te zeuren over degenen die op tremendes stemden maar ik vraag me af hoeveel van de personen die zeuren, zelf helemaal niet gestemd hebben met de reden ''hij was toch al niet meer te redden''.
Ik vind de hint naar Dunk wel aannemelijk.
Aan de andere kant is alleycat wel weer stil vandaag na zijn start gister, maarja, dag 1... veel mensen zitten hier te zeuren over degenen die op tremendes stemden maar ik vraag me af hoeveel van de personen die zeuren, zelf helemaal niet gestemd hebben met de reden ''hij was toch al niet meer te redden''.
Ik vind de hint naar Dunk wel aannemelijk.