AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

1. weinig bijdrage aan hints tot bovenstaande, wat eigelijk bullshit is want wat heeft bio met vervuilen te maken. maargoed deze nam ik nog niet srs.

2. dat tekentje was hier al benoemd door andere spelers

3. de tekens waren ook al gegoogled en enige info was al gedeeld over de betekenis,

je kwam hier inderdaad wel met de letters voor de naam dus dat klopte wel, excuus ;)

4. vondt dit een vreemde vraag aangezien penose ook al regelmatig gepost had en dit gewoon onderdeel van zijn dbb naam is.

klopte deels, jij haalde iets aan maar deed er niets mee, wauter bracht het in verband met arabische leeswijze en een 4 letterwoord (dunk)

5. hier quote je het stuk uit de tekst over de heks: de juiste zin zal je leiden naar de heks: waarop je bovenstaande zegt kort samengevat zeg je dus: voor de heks moet je een zin vinden, laat ik er eens een quoten en daar mijn twijfels bij noemen. dat was niet slim.

ik denk dat je gewoon een domme fout hebt gemaakt daar, heb niet gezegd dat ik je als target oid zie maar ik blijf wel opletten.

1. Was eerste ronde dus niet veel leads en vond die zin met vervuilen wel verdacht, weet zelf niet hoe ik de connectie met bio daar heb gemaakt
2. Had zo te zien enkele paginas over geslaan en dus nog niet gelezen, daarmee dat ik me afvroeg waarom niemand dat 2e tekentje op het einde had zien staan
3. Zie 2.
4. Had niet gezien dat er een : ) in zijn dbb naam stond, dit viel me gewoon op en daarom heb ik het gepost
5.
Zou wel eens goed kunnen dat Jorgyboy een leugenaar of een cultist is, andere mensen beschuldigen van vol te zitten met tegenstellingen (= niet weten wat je wil, niet kunnen beslissen = je stem is niet veel waard, naar hem moet je niet luisteren)

Niet goed gelezen en te snel comments gepost bij een idee wat ik had, in de hoop dat jullie er misschien wat mee konden doen, zal dat dan niet meer doen en eventuele hints dan gewoon voor mezelf houden totdat ikzelf een uitleg ervoor heb en als dat niet het geval is zal die eventuele hint dan maar genegeerd worden

Daar komt dan nog eens bij dat de kawasaki z1000 een 10 jaar oude motor is, een link met de ledematen die 10 meter verder liggen?

En daar komt dan nog eens bij dat z1000 zegt dat hij een date had gisteravond, waarna lloyd snel genoeg 'zei dat hij gisteravond ook een date had. Misschien een hint van lloyd naar z1000 om te zeggen dat hij cult is tegen de demoon

Stemwijziging

z1000

Nog maar eens een analyse op het verhaal dan:

"Ik denk dat iedereen die op Tremendes gestemd heeft de mogelijke moordenaar kan zijn" zegt Jorgyboy.
"Ik dacht ook dat het Tremendes was, maar was bang dat Tremendes me zou verbannen uit het dorp, dus ging ik maar voor Guts" zegt Penose.
"Ja jij zit vol met tegenstellingen" zegt Jorgyboy

Deze mannen zitten dus samen bij het kampvuur, Penose geeft toe dat hij eigenlijk ook tremendes verdacht maar toen maar op Guts heeft gestemd. De anderen (Jorgyboy, Orgineel & Golderado) horen dit en even later is Penose dood. Kan niks betekenen, kan zijn dat Guts een cult is en 1 van de 3 overlevenden ook en die heeft Penose maar uit de weg geholpen om die probleemfactor uit de weg te helpen.

Misschien wordt dat wel bevestigd door dit stukje:
De vier vermaken zich prima, maar weten dat het slechts een kwestie van tijd is vooraleer er weer toegeslagen wordt.
Waarom weten zij zo zeker dat het nog een keer gaat gebeuren? Dat zou betekenen dat ze inside info hebben, want misschien is de demon wel verder getrokken naar een ander dorp o.i.d.

Hmm nu ik er nog verder over nadenk, gebeurde dit dus en daarbij hebben Jorgyboy en Golderado ook allebei een wolf als avatar. Is dit een verdere verwijzing naar de brute wijze waarop zij Penose hebben vermoord?

Forumgame 19: Angels & Demons

Diaephi doet nog een poging zijn cultvriendje te redden

En daar komt dan nog eens bij dat z1000 zegt dat hij een date had gisteravond, waarna lloyd snel genoeg 'zei dat hij gisteravond ook een date had. Misschien een hint van lloyd naar z1000 om te zeggen dat hij cult is tegen de demoon

Stemwijziging

z1000

Leuke trol man.

Kawasaki z1000 10 jaar oud? Complimenten voor je speur werk. Maar het oude type Z, nehh
En 10 jaar en 10m?

Jouw biceps zijn toch ook 10m?

Stemwijziging

z1000

Lol, als dit allemaal waar is hoeft er voor mij geen stemronde meer te komen en mag Remi meteen alles aan jou geven :o

Boys, wat denken jullie, proberen Dunk te pakken als cult of meteen voor de hoofdvogel proberen te gaan, Z1000?

1ste bedenking: als we vandaag voor Z1000 gaan en hij blijkt de wolf niet te zijn, wil ik nog wel altijd Dunk eraan morgen. Blijven mooie hints naar hem, dus kans dat hij een cult is blijft groot, ongeacht de uitslag van vanavond.

2e bedenking: als Z1000 niet evil is, moeten we Diaephi ook in de gaten gaan houden, maar dan wil ik toch liever eerst Dunk er nog uit, aangezien de links Diaephi wel logisch lijken ...

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:40 ----------

Leuke trol man.

Kawasaki z1000 10 jaar oud? Complimenten voor je speur werk. Maar het oude type Z, nehh
En 10 jaar en 10m?

Jouw biceps zijn toch ook 10m?

Kawasake Z1000 is inderdaad 10 jaar oud, geen idee waarom je het oude type Z erbij haalt?

En 10 jaar en 10m kan toeval zijn, maar Remi had evengoed 5m of 50m kunnen gebruiken :)

Wordt interdasting hier

Diaephi doet nog een poging zijn cultvriendje te redden

ik hoor jou helemaal niks zeggen over hints, je bent alleen maar iedereen aan het verdenken van cult zijn

daarom verdenk ik jou ook van het cult zijn.

probeer dunk niet te redden, ook wijzen er genoeg hints naar hem. maar de rode ogen van remi hadden we eigenlijk helemaal overgeslagen als eerste hint

Lol, als dit allemaal waar is hoeft er voor mij geen stemronde meer te komen en mag Remi meteen alles aan jou geven :o

Boys, wat denken jullie, proberen Dunk te pakken als cult of meteen voor de hoofdvogel proberen te gaan, Z1000?

1ste bedenking: als we vandaag voor Z1000 gaan en hij blijkt de wolf niet te zijn, wil ik nog wel altijd Dunk eraan morgen. Blijven mooie hints naar hem, dus kans dat hij een cult is blijft groot, ongeacht de uitslag van vanavond.

2e bedenking: als Z1000 niet evil is, moeten we Diaephi ook in de gaten gaan houden, maar dan wil ik toch liever eerst Dunk er nog uit, aangezien de links Diaephi wel logisch lijken ...

Er is geen enkele hint die naar mij leid. Zelfs mijn stem gister niet.
Dus Jorgyboy? Wat is je probleem. Net contact gehad met je cult maatje? Heb ik toch iets gezegd wat klopt in mijn vorige posts?

• Topic Starter Topic Starter
Leuke titel Tremendes.. :roflol:

Er is geen enkele hint die naar mij leid. Zelfs mijn stem gister niet.
Dus Jorgyboy? Wat is je probleem. Net contact gehad met je cult maatje? Heb ik toch iets gezegd wat klopt in mijn vorige posts?

1) Rode ogen --> jouw post gaat over rode ogen, is amper een maand geleden, kan zijn dat Remi die heeft onthouden

2) Je naam stelt een motor voor, die inderdaad 10 jaar oud is en in de tekst staat er een verwijzing naar door de 10m

3) Het is vergezocht, maar als illoydatoni cult is kan hij het inderdaad geprobeerd hebben zo duidelijk te maken :)

En ik heb al gezegd dat ik niets afleid uit stemgedrag van gisteren, want dat zegt nooit iets in de eerste ronde.

Wel mooi, je verdedigt je hevig. Ik denk dat we op een goed spoor zitten :)

En als ik cult ben, kom dan met bewijzen, brah?

Overigens we opvallend Jorgyboy, dat Diaephi mijn aanvalt, jij binnen 15min mij ook aanvalt zomaar uit het niets

Overigens we opvallend Jorgyboy, dat Diaephi mijn aanvalt, jij binnen 15min mij ook aanvalt zomaar uit het niets

jorgy herhaalt gewoon wat ik zei verpakt in een nette post, tuurlijk sluit hij aan. omdat de redenering logisch is

Ach, ik zie net zoals Hard Gains in dat de eerste twee links wel logica bevatten dus kan ik de redenering van Diaephi wel volgen.

Het is trouwens even opvallend dat zowel jij als Rob ineens Diaephi beschuldigen van cult zijn, meteen nadat jij beschuldigd wordt. Jullie hebben er geen reden voor, buiten de stem/redenering van Diaephi :)

1) Rode ogen --> jouw post gaat over rode ogen, is amper een maand geleden, kan zijn dat Remi die heeft onthouden

2) Je naam stelt een motor voor, die inderdaad 10 jaar oud is en in de tekst staat er een verwijzing naar door de 10m

3) Het is vergezocht, maar als illoydatoni cult is kan hij het inderdaad geprobeerd hebben zo duidelijk te maken :)

En ik heb al gezegd dat ik niets afleid uit stemgedrag van gisteren, want dat zegt nooit iets in de eerste ronde.

Wel mooi, je verdedigt je hevig. Ik denk dat we op een goed spoor zitten :)

En als ik cult ben, kom dan met bewijzen, brah?

Ik heb geen bewijs tegen je. Net alsof je tegen mij bewijs bent. Ik ga mee op de hint die is gewoon met DK. Trouwens sterke punten man, vooral punt 1. Kan je ook een link plaatsen naar die post?

Terug
Naar boven