AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Maar toen er net 1 of 2 keer op mij gestemd was, hadden eventuele mede-cults nog ruimte genoeg om de aandacht ergens anders op te vestigen. Dat gebeurde niet, maar iedereen ging redelijk makkelijk mee met de eersten. Dit zou er toch op moeten duiden dat ik gewoon goed ben en de cults nu een makkelijke manier zien om mij eruit te werken.
Maar vast bedankt voor je excuus, daarbij graag een weekje karma als ik gelijk blijk te hebben ;)

Is wel gebeurd.

Nog maar eens een analyse op het verhaal dan:

"Ik denk dat iedereen die op Tremendes gestemd heeft de mogelijke moordenaar kan zijn" zegt Jorgyboy.
"Ik dacht ook dat het Tremendes was, maar was bang dat Tremendes me zou verbannen uit het dorp, dus ging ik maar voor Guts" zegt Penose.
"Ja jij zit vol met tegenstellingen" zegt Jorgyboy

Deze mannen zitten dus samen bij het kampvuur, Penose geeft toe dat hij eigenlijk ook tremendes verdacht maar toen maar op Guts heeft gestemd. De anderen (Jorgyboy, Orgineel & Golderado) horen dit en even later is Penose dood. Kan niks betekenen, kan zijn dat Guts een cult is en 1 van de 3 overlevenden ook en die heeft Penose maar uit de weg geholpen om die probleemfactor uit de weg te helpen.

Misschien wordt dat wel bevestigd door dit stukje:
De vier vermaken zich prima, maar weten dat het slechts een kwestie van tijd is vooraleer er weer toegeslagen wordt.
Waarom weten zij zo zeker dat het nog een keer gaat gebeuren? Dat zou betekenen dat ze inside info hebben, want misschien is de demon wel verder getrokken naar een ander dorp o.i.d.

Laatst bewerkt:
er is nu al paar keer aangegeven dat dit een domme actie is, en nu ga jij er weer verder op in en maakt het wederom rood, ik vindt dat je erg verdacht bezig bent, ik houd je in de gaten (srs)

Waar haal jij de aanleiding om mij in de gaten te houden :roflol:

Waarom is dit dan een domme actie? Ik vind het helemaal geen domme actie. Wat dom is om er niets mee te doen, verhalen zit vast wel vol met hints, alles betekent wel iets. Er zijn zoveel slechte characters dat er ook veel hints in die verhalen moeten zitten ;)

---------- Post added 3 September 2013 at 16:36 ----------

Vind trouwens ook wel dat Kane makkelijk meegaat met ons in het stemmen op Dunk. Is wel een mooie manier om de aandacht van hem weg te krijgen...

@JoeyC

Nu ik erbij na denk is het toch wel verdacht om direct mij verdacht te vinden als ik het heb over Jorgyboy, zijn jullie allebei cults misschien? probeer je hem even te redden hier

Laatst bewerkt:

Waarom is dit dan een domme actie? Ik vind het helemaal geen domme actie. Wat dom is om er niets mee te doen, verhalen zit vast wel vol met hints, alles betekent wel iets. Er zijn zoveel slechte characters dat er ook veel hints in die verhalen moeten zitten ;)

Omdat de heks aan de goede kant staat, dus eventuele hints naar de heks oplossen = de wolf helpen een goede kill te maken. Wat Dunk nu ook nog maar eens probeert blijkbaar.

Nog maar eens een analyse op het verhaal dan:

"Ik denk dat iedereen die op Tremendes gestemd heeft de mogelijke moordenaar kan zijn" zegt Jorgyboy.
"Ik dacht ook dat het Tremendes was, maar was bang dat Tremendes me zou verbannen uit het dorp, dus ging ik maar voor Guts" zegt Penose.

Deze mannen zitten dus samen bij het kampvuur, Penose geeft toe dat hij eigenlijk ook tremendes verdacht maar toen maar op Guts heeft gestemd. De anderen (Jorgyboy, Orgineel & Golderado) horen dit en even later is Penose dood. Kan niks betekenen, kan zijn dat Guts een cult is en 1 van de 3 overlevenden ook en die heeft Penose maar uit de weg geholpen om die probleemfactor uit de weg te helpen.

Misschien wordt dat wel bevestigd door dit stukje:
De vier vermaken zich prima, maar weten dat het slechts een kwestie van tijd is vooraleer er weer toegeslagen wordt.
Waarom weten zij zo zeker dat het nog een keer gaat gebeuren? Dat zou betekenen dat ze inside info hebben, want misschien is de demon wel verder getrokken naar een ander dorp o.i.d.

Daarbij is de geheime hint:
De juiste zin zal je leiden naar de heks
In de beschrijving van de heks staat: "De heks brouwt 's nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen of een bepaalde speler de Demoon of Magiër is."
Vervolgens staat er onder het verhaal een plaatje van een volle maan.
Maar ja, ze zaten alle vier naar boven te kijken, dus ik weet niet goed wat we met deze hint moeten.

De heks is een goede, slimmerd

Omdat de heks aan de goede kant staat, dus eventuele hints naar de heks oplossen = de wolf helpen een goede kill te maken. Wat Dunk nu ook nog maar eens probeert blijkbaar.

Dat bericht wat in het wit was getypt doelt toch niet per se op die zin wat ik bedoel. Zoals ik al zei; er staan waarschijnlijk veel hints in elk verhaal omdat er veel slechte characters zijn...

---------- Post added 3 September 2013 at 16:36 ----------

Vind trouwens ook wel dat Kane makkelijk meegaat met ons in het stemmen op Dunk. Is wel een mooie manier om de aandacht van hem weg te krijgen...

@JoeyC

Nu ik erbij na denk is het toch wel verdacht om direct mij verdacht te vinden als ik het heb over Jorgyboy, zijn jullie allebei cults misschien? probeer je hem even te redden hier

Dat bericht wat in het wit was getypt doelt toch niet per se op die zin wat ik bedoel. Zoals ik al zei; er staan waarschijnlijk veel hints in elk verhaal omdat er veel slechte characters zijn...

antwoord werd al gegeven door woopy, je gedoe over jorgy snap ik niet? daar ging het mij niet om, wat mij gewoon opviel is dat jij telkens dingen roept die al genoemd zijn. er is al verschillende keren gezegd tegen mensen dat ze beter niet naar heks kunnen zoeken (tenminste niet openbaar)

en nu quote jij een stuk uit het verhaal over de heks en gaat dan zinnen zoeken en suggesties geven, leek toch verrekte veel op het zoeken naar de heks in het openbaar en dat is gewoon dom zoals al genoemd leest ook de demoon hier mee.

antwoord werd al gegeven door woopy, je gedoe over jorgy snap ik niet? daar ging het mij niet om, wat mij gewoon opviel is dat jij telkens dingen roept die al genoemd zijn. er is al verschillende keren gezegd tegen mensen dat ze beter niet naar heks kunnen zoeken (tenminste niet openbaar)

en nu quote jij een stuk uit het verhaal over de heks en gaat dan zinnen zoeken en suggesties geven, leek toch verrekte veel op het zoeken naar de heks in het openbaar en dat is gewoon dom zoals al genoemd leest ook de demoon hier mee.

Wat snap jij er niet aan dat die zin waar ik op doel niet per se te maken heeft met de heks? Zeg ik dat ergens dat je dat denkt? Ik dacht het niet...

Wat voor dingen roep ik dan die al geroepen zijn? pls aware me

Dunk probeert nu wel goed op zoek te gaan naar de hints (jammer van de onderste), dus het zou wel jammer zijn moest hij nu een burger zijn :/

Blijf echter wel de logica inzien van de huidige hints die naar hem leiden, dus blijf ervan overtuigd dat we het gewoon moeten proberen.

Wat snap jij er niet aan dat die zin waar ik op doel niet per se te maken heeft met de heks? Zeg ik dat ergens dat je dat denkt? Ik dacht het niet...

Wat voor dingen roep ik dan die al geroepen zijn? pls aware me

Als die er niet mee te maken heeft, waarom quote je dan de zin die over de heks gaat ??? Dan snap je toch wel dat mensen denken dat je naar de heks aan het zoeken bent?

Dunk probeert nu wel goed op zoek te gaan naar de hints (jammer van de onderste), dus het zou wel jammer zijn moest hij nu een burger zijn :/

Blijf echter wel de logica inzien van de huidige hints die naar hem leiden, dus blijf ervan overtuigd dat we het gewoon moeten proberen.

klopt, ik ben ook weer wat aan het zoeken maar kom niet echt ergens anders, nog steeds dezelfde doodlopende sporen die ik gisteren al poste,

ik ga even voor je zoeken hardgains, dan quote ik hetgeen wat ik allemaal bedoel wel bij mekaar

ik ga even voor je zoeken hardgains, dan quote ik hetgeen wat ik allemaal bedoel wel bij mekaar

oki

---------- Post added 3 September 2013 at 17:00 ----------

Als die er niet mee te maken heeft, waarom quote je dan de zin die over de heks gaat ??? Dan snap je toch wel dat mensen denken dat je naar de heks aan het zoeken bent?

Daarmee bedoelde ik gewoon dat dat de 2 duidelijke hints waren die ik er uit haalde, niet noodzakelijk samenhangend
Maar kan iig wel de verkeerde indruk geven ja.

Niet dat ik echt wat inhoudelijks over de heks gezegd heb, maar ik zal daar uiteraard niet op door gaan.

Dat kon idd wel verkeerd begrepen worden, maar niet als je enkele posts daarna ook nog gelezen hebt...

Zou wel eens goed kunnen dat Jorgyboy een leugenaar of een cultist is, andere mensen beschuldigen van vol te zitten met tegenstellingen (= niet weten wat je wil, niet kunnen beslissen = je stem is niet veel waard, naar hem moet je niet luisteren)

oki

---------- Post added 3 September 2013 at 17:00 ----------

Daarmee bedoelde ik gewoon dat dat de 2 duidelijke hints waren die ik er uit haalde, niet noodzakelijk samenhangend
Maar kan iig wel de verkeerde indruk geven ja.

Hints over goede personages kan je beter helemaal niet vernoemen ;) Dan heeft met wat geluk de demoon hem niet eens opgemerkt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil iedereen erop attenderen dat karma berichten met inhoudelijke teksten over het spel zoals : "spaar me" NIET zijn toegestaan.

Dit is de enige waarschuwing die ga geven. Mocht iemand zich er na dit bericht schuldig aan maken, zal die er direct uitgeschreven worden.

Biobeast

Want: laatste zin 'vervuilen' --> bio :dunno:

weinig bijdrage aan hints tot bovenstaande, wat eigelijk bullshit is want wat heeft bio met vervuilen te maken. maargoed deze nam ik nog niet srs.

Jullie vergeten trouwens dat 2e tekentje, achter de tekst in groot lettertype

dat tekentje was hier al benoemd door andere spelers

ja heb ze ook allebei al ingegeven op google en betekent vast wel iets, maar wat

Wat we hebben: letter D en letter K , iemand met deze letters in zijn naam?

de tekens waren ook al gegoogled en enige info was al gedeeld over de betekenis,

je kwam hier inderdaad wel met de letters voor de naam dus dat klopte wel, excuus ;)

Waarom staat er in de OP een smiley achter Penose?

vondt dit een vreemde vraag aangezien penose ook al regelmatig gepost had en dit gewoon onderdeel van zijn dbb naam is.

Vind trouwens wel dat hints snel over het hoofd gezien worden. Wat wauter hier nu aanhaalt heb ik enkele paginas geleden al lang gezegd...
klopte deels, jij haalde iets aan maar deed er niets mee, wauter bracht het in verband met arabische leeswijze en een 4 letterwoord (dunk)

Is vast iets met deze zin, want zoiets zeg je normaal toch niet. ben het momenteel nog uit aan het zoeken...

hier quote je het stuk uit de tekst over de heks: de juiste zin zal je leiden naar de heks: waarop je bovenstaande zegt kort samengevat zeg je dus: voor de heks moet je een zin vinden, laat ik er eens een quoten en daar mijn twijfels bij noemen. dat was niet slim.

ik denk dat je gewoon een domme fout hebt gemaakt daar, heb niet gezegd dat ik je als target oid zie maar ik blijf wel opletten.

Dalet
The Phoenician letter gave rise to the Greek delta (Δ), Latin D and the equivalent in the Cyrillic Д.

delta lloyd = = lloydatoni

oja en kwam deze van guts weer tegen, vergat gisteren te vragen hoe je hierbij kwam?

Het lijkt erop dat een aantal cults zich dom verraden hebben :)

Terug
Naar boven