AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Overigens we opvallend Jorgyboy, dat Diaephi mijn aanvalt, jij binnen 15min mij ook aanvalt zomaar uit het niets

die post in het kamagratopic is wel erg verdacht brah, die andere 2 dingen die genoemd werden vindt ik wat vergezocht

wellicht dat lloyd en z1000 beide pics van date kunnen laten zien om te bewijzen dat ze date hadden? :)

Ach, ik zie net zoals Hard Gains in dat de eerste twee links wel logica bevatten dus kan ik de redenering van Diaephi wel volgen.

Het is trouwens even opvallend dat zowel jij als Rob ineens Diaephi beschuldigen van cult zijn, meteen nadat jij beschuldigd wordt. Jullie hebben er geen reden voor, buiten de stem/redenering van Diaephi :)

Nu kom je agian weer met iets wat niet waar is. Waar beschuldig ik Diaephi van cult zijn? Als hij een cult is, dan speelt hij super dom.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 17:52 ----------

die post in het kamagratopic is wel erg verdacht brah, die andere 2 dingen die genoemd werden vindt ik wat vergezocht

wellicht dat lloyd en z1000 beide pics van date kunnen laten zien om te bewijzen dat ze date hadden? :)

Op xshare.com kan je ook lekker rukke Joey;)

Ik heb geen bewijs tegen je. Net alsof je tegen mij bewijs bent. Ik ga mee op de hint die is gewoon met DK. Trouwens sterke punten man, vooral punt 1. Kan je ook een link plaatsen naar die post?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ervaringen-kamagra-345832/index2.html#post7914296

Hier is de link.

Citaat:
Origineel gepost door Potato Bekijk Post
Halve pil is bij mij al meer dan genoeg. Scheelt weer hoofdpijn en steigert dan nog steeds bij 1 sec aandacht
Gequote door Z1000, die daarop dit zegt:
Dit, krijg wel rode ogen altijd.

Signature hieronder:

Weer begonnen met trainen

Trouwens, niet je post aanpassen hé ;)
Zou opvallen moest die nu net vandaag worden aangepast omdat er instaat dat je last hebt van rode ogen ;)

En blij dat je toegeeft dat er geen redenen zijn om op mij te gaan.

Nu kom je agian weer met iets wat niet waar is. Waar beschuldig ik Diaephi van cult zijn? Als hij een cult is, dan speelt hij super dom.

Dat zeg je hieronder:

Er is geen enkele hint die naar mij leid. Zelfs mijn stem gister niet.
Dus Jorgyboy? Wat is je probleem. Net contact gehad met je cult maatje? Heb ik toch iets gezegd wat klopt in mijn vorige posts?

Om de focus nog meer op z1000 te leggen:

- Kawasaki z1000 word vaak naar verwezen als een motor met tijdloos design '' timeless''

Laat timeless nu net de vertaling zijn van die 2 arabische letters

Om de focus nog meer op z1000 te leggen:

- Kawasaki z1000 word vaak naar verwezen als een motor met tijdloos design '' timeless''

Laat timeless nu net de vertaling zijn van die 2 arabische letters

diaephi STAHP :roflol: jij vindt alles man haha, sterk

---------- Post added 3 September 2013 at 17:55 ----------

Weet nu niet of ik voor Dunk of Z1000 moet gaan.

Kan je dat wel nog even bewijzen?

Lol, dat je het nu even gaat verwijderen is voor mij reden genoeg om op jou te gaan.

Oké burgers, laat ons gaan op Z1000, iedereen overtuigd?

Ik weet het nog niet, nog even wachten tot iets voor 9. Misschien komen er nog andere hints en gekke theories

Diaephi is cult.

Sterke vermoedens dat jimbooo de demoon is.

Lol, dat je het nu even gaat verwijderen is voor mij reden genoeg om op jou te gaan.

Is goed Jorgy. Ik post niks meer. In de volgende spellen zal ik ook niet meer actief zijn. Dan speel ik zlas Markrot enz, niet actief.

Tot 9 uur
En als ik er uit ben. Dan ga jij er denk ik morgen 100% aan, als de burgers slim zijn;)

2ylahc7.png

Voordeel daarvan is in ieder geval dat we daarna vrij zeker weten aan welke kant Diaephi staat.

post snel geedit z1000 ?

110ehzm.png

dus als mijn beredenatie fout is ben ik automatisch een cult? hoe is dat logisch.

Jongens ik ben de demoon

t*ring wat een paginas... Ik zie wel dat die post van z1000 verdacht zou kunnen zijn. Een rode glinstering is nou niet bepaald overduidelijk.

Tuurlijk ik ben weer gelijk dood..

****.

Ltr

tremendes weer met zijn getroll :roflol:

als we het hier mis hebben met z1000 lijkt het mij wel duidelijk wie de bad guys zijn

Terug
Naar boven