Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Ik weet het nog niet, nog even wachten tot iets voor 9. Misschien komen er nog andere hints en gekke theories

Dat kunnen we inderdaad doen, maar dat geeft de cults wel extra tijd om te reageren :p

Diaephi is cult.

Sterke vermoedens dat jimbooo de demoon is.

Pff, waarom is Diaephi cult?

Jij doet ook niets, buiten Z1000 beschermen en zeggen dat Diaephi cult is zonder enige redenering of logica.

Is goed Jorgy. Ik post niks meer. In de volgende spellen zal ik ook niet meer actief zijn. Dan speel ik zlas Markrot enz, niet actief.

Tot 9 uur
En als ik er uit ben. Dan ga jij er denk ik morgen 100% aan, als de burgers slim zijn;)

Hahaha niet zo kleinzerig doen brah. De links zijn er en het is nu eenmaal mogelijk dat jij de demoon bent.
Dat je nu weer over inactieven begint slaat op niets, aangezien het nu weeral bewezen is dat inactieven vaak gewoon domme burgers zijn.

Als jij eruit gaat vanavond, zal dat zijn omdat de meeste mensen de logica inzien en maw dus op dezelfde voet staan als ik :)

2ylahc7.png

Mooi, bedankt.

Al is de link wel vergezocht, want de meeste degelijke auto's of motors worden omschreven als 'tijdsloos'. zou hier dus niet direct op afgaan.

Voordeel daarvan is in ieder geval dat we daarna vrij zeker weten aan welke kant Diaephi staat.

Waarom? Zie jij de logica niet in van zijn redenering?

Plicht van de cults: de demoon beschermen tot het einde

als we het hier mis hebben met z1000 lijkt het mij wel duidelijk wie de bad guys zijn

Voila, ik ben weer bij :p
Even gaan eten is een slecht plan!

iemand is boos dat hij niet meer meespeelt :roflol:

eerst avatars, nu sigs, mooi :roflol:

Jawel maar er worden hier duidelijk al groepjes gevormd en dat kan je makkelijk zien, natuurlijk is zijn redenering logisch. Maar met die hints kan je zoveel kanten uit, zo was Dunk eerder al erg verdacht en zelfs Kane daarvoor al.

Iemand cliffs? Ga niet 10 pagina's helemaal lezen. Zie nu dat Z1000 verdachte is. Waarom.

En wat heeft die dikke mod nog meer gedaan naast de titel veranderen?

Potverdorie... mijn handtekening.

Iemand cliffs? Ga niet 10 pagina's helemaal lezen. Zie nu dat Z1000 verdachte is. Waarom.

lees gewoon alle pagina's door, part of the game

Nu eten, hoop indd wel samenvattingtje te leze :thumb:

Oh mag niet lees ik net haha

oja en kwam deze van guts weer tegen, vergat gisteren te vragen hoe je hierbij kwam?

die letter is het equivalent van de griekse letter 'delta', zoals de andere 'kappa'
dus als je delta opzoekt krijg je oa delta lloyd, wat je kunt interpreteren als 'delta wijst naar lloyd'

Ver gezocht maar oke:

KD en '10' ( Van het aantal meters vd ledematen ) komen uit bij dit:

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft iemand een jvd ha kd10 koptelefoon?

Deels.

Maar ik zie vooral iemand die erg zijn best doet alles wat hij vindt te draaien richting Z1000. Een natty die een hint vindt doet dat meestal aarzelend. Diaephi is zo overtuigd, dat je gaat denken dat hij andere belangen heeft.

De culttrein naar Dank (of hoe heet die gast) komt aardig op gang. Dieaphi is in ieder geval duidelijk de machinist.

De culttrein naar Dank (of hoe heet die gast) komt aardig op gang. Dieaphi is in ieder geval duidelijk de machinist.

jij kan beter niks meer zeggen dropje, je raakt kant noch wal

dunk's hints kloppen aardig, maar vind die van z1000 beter atm. Dunk kan morgen altijd nog ten onder gaan.

Forumgame 19: Mietjes &... 3 September 2013 15:38 Dunk Doe iets goeds, spaar een onschuldige

Dunk maar dan hierom

Van wie probeer je de aandacht af te leiden?

Van wie zou ik het op deze manier uberhaubt af kunnen leiden?

Tevens is het nog al simpel te vinden via google. Heb ook op kamagra gezocht en Kawasaki specs gezocht maar daar was weinig te vinden.

Jawel maar er worden hier duidelijk al groepjes gevormd en dat kan je makkelijk zien, natuurlijk is zijn redenering logisch. Maar met die hints kan je zoveel kanten uit, zo was Dunk eerder al erg verdacht en zelfs Kane daarvoor al.

Dunk en Kane zijn allebei verdacht omwille van de D en de K. Dunk past beter in het plaatje, daarom kies ik liever voor Dunk dan voor Kane, simpel.

Z1000 is verdacht, omdat in één van zijn posts van een maand geleden, hij het heeft over rode ogen. Die rode ogen heeft ook de demoon (zie verhaaltjes).

Z1000 is ook een motor, die ondertussen 10 jaar oud is. In het laatste verhaal, worden lichaamsdelen 10m ver geworpen. 10 en 10.

Z1000 is eergisteren op date geweest. Daarop reageerde illoydatoni dat hij ook diezelfde avond op date is geweest. Zou dus kunnen dat illoy hiermee probeerde aan te geven aan de demoon, dat hij een cult is zodat deze hem niet zou opeten.

Z1000 is een motor, en die wordt omschreven als 'tijdsloos'. Toevallig staan ook die arabische letters DK voor 'tijdsloos', volgens een vertalingsmachine van Diaephi.

Dunk of Z1000 dus voor mij boys.

ben we benieuwd daarom wat er gebeurt als dunk bij een bepaald kamp hoort, hebben we gelijk een mooie 2 deling

Forumgame 19: Mietjes &... 3 September 2013 15:38 Dunk Doe iets goeds, spaar een onschuldige

Dunk maar dan hierom
Dat uitgerekend jij hiermee naar buiten komt.

Zou hierom bijna op je stemmen.

*edit* Erg te spreken over mijn onderschrift trouwens. Blij dat Tremendes er toch nog een beetje is.

Diaephi is cult.

Sterke vermoedens dat jimbooo de demoon is.

Denk dat Diaephi heel erg goed zit, en erg goed speurwerk verricht heeft.

Nee, Dunk word hiermee gered.

Nog steeds goed mogelijk dat Dunk ook evil is, maar ik neig sterk om naar Z1000 te switchen.
Sterker nog, ik denk dat we dan misschien wel de leugenaar te pakken hebben.

Z1000

Terug
Naar boven