Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ik weet het nog niet, nog even wachten tot iets voor 9. Misschien komen er nog andere hints en gekke theories
Dat kunnen we inderdaad doen, maar dat geeft de cults wel extra tijd om te reageren

Diaephi is cult.
Sterke vermoedens dat jimbooo de demoon is.
Pff, waarom is Diaephi cult?
Jij doet ook niets, buiten Z1000 beschermen en zeggen dat Diaephi cult is zonder enige redenering of logica.
Is goed Jorgy. Ik post niks meer. In de volgende spellen zal ik ook niet meer actief zijn. Dan speel ik zlas Markrot enz, niet actief.
Tot 9 uur
En als ik er uit ben. Dan ga jij er denk ik morgen 100% aan, als de burgers slim zijn![]()
Hahaha niet zo kleinzerig doen brah. De links zijn er en het is nu eenmaal mogelijk dat jij de demoon bent.
Dat je nu weer over inactieven begint slaat op niets, aangezien het nu weeral bewezen is dat inactieven vaak gewoon domme burgers zijn.
Als jij eruit gaat vanavond, zal dat zijn omdat de meeste mensen de logica inzien en maw dus op dezelfde voet staan als ik

Mooi, bedankt.
Al is de link wel vergezocht, want de meeste degelijke auto's of motors worden omschreven als 'tijdsloos'. zou hier dus niet direct op afgaan.
Voordeel daarvan is in ieder geval dat we daarna vrij zeker weten aan welke kant Diaephi staat.
Waarom? Zie jij de logica niet in van zijn redenering?
Plicht van de cults: de demoon beschermen tot het einde
als we het hier mis hebben met z1000 lijkt het mij wel duidelijk wie de bad guys zijn
Waarom? Zie jij de logica niet in van zijn redenering?
Voila, ik ben weer bij

Even gaan eten is een slecht plan!