MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

mijn lijstje van mogelijke cults/demoon

Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains

Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains

Lolled :roflol:

Er is geen enkele aanwijzing naar één van ons. Het enige dat wij met 4 doen is hints zoeken en bekijken of er logica in zit of niet.

Dat jij dan gewoon ons als cult aanziet is gewoon een domme bevestiging dat jij misschien wel eens aan de verkeerde kant staat ;)

gevoelige snaar geraakt, jorgyboy?

Guts

heb zijn lijstje totaal niet op mijn lijst staan als verdachten

iemand tussenstand?

gevoelige snaar geraakt, jorgyboy?

Nee, want zo maak je het wel heel gemakkelijk voor ons burgers :roflol:

Je zegt net hetzelfde als Z1000 en komt af zonder argumentatie. Denk dus niet dat er veel mensen je gaan volgen, buiten de andere cults.

Btw, boys, momenteel gaan er stemmen links en rechts en zijn de cults wel in het voordeel aan het komen.
Sommige veranderen naar Z1000, andere ineens op guts of iloydattoni en ook de helft staat nog op Dunk.

Kies aub eens voor of Z1000, of Dunk? Lijkt me dat voor beide voldoende hints / logica aanwezig is om ze te wantrouwen. Welke je kiest maakt me niet zoveel uit, wil volgen op allebei :)

Voor de rest zie ik momenteel niemand, dus als je echt voor iemand anders wilt gaan, post dan aub een paar goede redenen en niet gewoon de vetgedrukte naam.

Dank bij voorbaat.

Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains

Vind het ook maar slapjes.

Maar moet zeggen dat ik Alley Cat wel verdacht stil vind.
Niet onmogelijk dat hij demoon is.
Hoewel hij in een eerdere pot zei, toen ik de 'Dealer' was, dat hij ook actief zou spelen als hij die rol had.

Dunk

Blijf meldingen krijgen van nieuwe berichten haha, spitsuur hier :p

is gebaseerd op manier van spelen, zegt in de meeste gevallen meer dan vage leads

het probleem met leads is dat ze biased zijn, je zoekt gewoon zover totdat je iets vind wat je denkt waar te zijn terwijl je al veel verder gedoken bent dan unkown wilde dat je dook.

dus daarom vind ik manier van spelen een betere manier van beoordelen, en als jullie nog verder gaan met mij te stigmatiseren voor mijn lijstje en anderen springen erop lijkt mij dat alleen maar een bevestiging van mijn vermoedens.

Trouwens, Unknown; ik heb morgen examen om 13u 30 tot 17u 30 en nadien trainen en pintelieren.

Is het goed als ik vandaag al een stem plaats voor morgen? Als ik nog leef toch ;)

Hoewel hij in een eerdere pot zei, toen ik de 'Dealer' was, dat hij ook actief zou spelen als hij die rol had.

ALs ik een demoon zou zijn zou ik het zo spelen dat ik voorop ga in de strijd om alle cults eruit te werken en de game solo te winnen door alle nachtelijke kills op de goede spelers

is gebaseerd op manier van spelen, zegt in de meeste gevallen meer dan vage leads

het probleem met leads is dat ze biased zijn, je zoekt gewoon zover totdat je iets vind wat je denkt waar te zijn terwijl je al veel verder gedoken bent dan unkown wilde dat je dook.

dus daarom vind ik manier van spelen een betere manier van beoordelen, en als jullie nog verder gaan met mij te stigmatiseren voor mijn lijstje en anderen springen erop lijkt mij dat alleen maar een bevestiging van mijn vermoedens
.

ik heb jou nog bijna helemaal niet zien spelen, daarom verdenk ik jou ook van cult. zonder biased hint, maar puur om manier van spelen

mijn lijst dus vooralsnog ;

z1000
Dunk
Kane
rob P
Guts

Zou ik ook doen. Enige manier om te spelen wat mij betreft.

Ik ben gewoon echt druk geweest op het werk. Vanochtend even rustig (en gepost) en nu na het werk weer.

Maar ik zou mezelf ook erg verdacht vinden, dus heb zeker begrip voor mensen die dat zeggen.

ik heb jou nog bijna helemaal niet zien spelen, daarom verdenk ik jou ook van cult. zonder biased hint, maar puur om manier van spelen

mijn lijst dus vooralsnog ;

z1000
Dunk
Kane
rob P
Guts

Nu jij het heb over niet zien spelen, bedenk ik me ineens BioBeast! Schreef zich als 2de in maar heb ik nog vrij wening/niets zien posten....

Terug
Naar boven