Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn lijstje van mogelijke cults/demoon
Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains
Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains

Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains

Diaephi
alley cat
jorgyboy
hard gains
Blijf meldingen krijgen van nieuwe berichten haha, spitsuur hier![]()
Vind het ook maar slapjes.
Maar moet zeggen dat ik Alley Cat wel verdacht stil vind.
Niet onmogelijk dat hij demoon is.
Hoewel hij in een eerdere pot zei, toen ik de 'Dealer' was, dat hij ook actief zou spelen als hij die rol had.
is gebaseerd op manier van spelen, zegt in de meeste gevallen meer dan vage leads
het probleem met leads is dat ze biased zijn, je zoekt gewoon zover totdat je iets vind wat je denkt waar te zijn terwijl je al veel verder gedoken bent dan unkown wilde dat je dook.
dus daarom vind ik manier van spelen een betere manier van beoordelen, en als jullie nog verder gaan met mij te stigmatiseren voor mijn lijstje en anderen springen erop lijkt mij dat alleen maar een bevestiging van mijn vermoedens.
Zou ik ook doen. Enige manier om te spelen wat mij betreft.Vind het ook maar slapjes.
Maar moet zeggen dat ik Alley Cat wel verdacht stil vind.
Niet onmogelijk dat hij demoon is.
Hoewel hij in een eerdere pot zei, toen ik de 'Dealer' was, dat hij ook actief zou spelen als hij die rol had.
ik heb jou nog bijna helemaal niet zien spelen, daarom verdenk ik jou ook van cult. zonder biased hint, maar puur om manier van spelen
mijn lijst dus vooralsnog ;
z1000
Dunk
Kane
rob P
Guts