MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Tja, ik ga met je mee lloydatoni, Guts is verdacht (hoewel met een andere argumentatie).
Maar als mensen nu moeten kiezen tussen een aantal doelwitten kom ik er volgens mij het slechtste uit. Voor mij zou dan heel strategisch zijn om toch maar op z1000 te stemmen. Daarbij moet ik zeggen dat de rode ogen redenatie die hij snel heeft aangepast (waarom zou je een maand oude post editen??) wel erg sterk in zijn richting wijst.

Dus toch maar Z1000, maar de heren uit mijn eerdere verhaal blijf ik in de gaten houden. Als ik er vannacht alsnog uitvlieg weet de rest genoeg.

De hints zijn gewoon te ver gezocht naar mij, echt waar. Komop man, 10m, verwijst in 1x naar een motor die voor het eerst op de markt 10 jaar geleden kwam en nog steeds wordt gemaakt. Nou, nou. Slaat nergens op.

Rode ogen, tjah. Ik moet toegeven sterk gevonden. Maar het staat echt totaal los van mij. Het kan ook verwijzen naar Biobeast bv, wat ik gister opperde.

Gister heb ik gestemd op Biobeast, niet op Tremedes. Als ik een cult was, was ik wel mee gegaan op Tremedes direct. In de avond was ik niet thuis. Dus heb mijn stem ook vroeg geplaatst.

En ik val vandaag Alley Cat en orgineel aan. En ik word DIRECT aangevallen door Jorgyboy en Diaphani, best apart. Waarom zou je ineens mij aanvallen? En ik word nog niet eens bij gestaan met mijn bewering over Alley Cat en orgineel. Als ik cult was, was ik wel bijgestaan door een mede cult;). Wat dus niet is gebeurd.

Kijk in het laatste verhaal wie er samen zitten;
Terwijl de kaarsen langzamerhand gedoofd worden, blijven Jorgyboy, Penose, Orgineel & Golderado bij het kampvuur zitten. Het is een koele nacht en de sterrenhemel is duidelijk te zien.

Jorgyboy en orgineel. Ik viel vandaag orgineel aan. En jorgyboy valt mij direct aan. vrij duidelijk toch mensen?

Ik wijzig mijn stem naar Jorgyboy

Je krijgt de avatar van joeyc als eerste afbeelding

ja dat zie ik ook wel, niet heel gek ook aangezien die url ervan gewoon verwijst naar de afbeelding op de pagina van die tekst.

als het nu die afbeelding op een heel andere site was geweest had ik het wel verdachte gevonden

Je krijgt de avatar van joeyc als eerste afbeelding
ja maar hij leidt ook naar de dbb pagina van datzelfde verhaal dus het zegt waarschijnlijk niets, wel raar dat het precies zijn avatar is die er staat terwijl hij de enigste is met een duivel als avatar

ja dat zie ik ook wel, niet heel gek ook aangezien die url ervan gewoon verwijst naar de afbeelding op de pagina van die tekst.

als het nu die afbeelding op een heel andere site was geweest had ik het wel verdachte gevonden
Eens, dat had ik ook gezien. Sowieso ook veel te duidelijk als hint.

Vind de hints naar Z1000 echter wel weer erg ver gezocht.

ja maar hij leidt ook naar de dbb pagina van datzelfde verhaal dus het zegt waarschijnlijk niets, wel raar dat het precies zijn avatar is die er staat terwijl hij de enigste is met een duivel als avatar

daarom viel het op. Uitgerekend zijn avatar.

srs ? die van de rode ogen is toch niet vergezocht.
Die niet nee. Maar zei gisteren al dat die wat mij betreft dan naar de Demoon zou moeten verwijzen, en daarvoor is hij veel te makkelijk. In het openingsverhaal staat echt geen hint naar de Demoon.

Bovendien heb jij daarna zoveel rare hints gevonden naar Z1000 dat de eerste ook wat ongeloofwaardig is geworden.

Die niet nee. Maar zei gisteren al dat die wat mij betreft dan naar de Demoon zou moeten verwijzen, en daarvoor is hij veel te makkelijk. In het openingsverhaal staat echt geen hint naar de Demoon.

Bovendien heb jij daarna zoveel rare hints gevonden naar Z1000 dat de eerste ook wat ongeloofwaardig is geworden.

ik ben een van de weinige die tenminste hints aan het zoeken is, de rest vreet wat uit hun neus of is klaarblijkelijk cult.

wat vond je van de lloyd en z1000 date conversatie dan ? ook vergezocht ?

Kan zijn dat Unknown ook alle cults rode ogen heeft gegeven? En dat Z1000 gewoon een cult is?

Diaphi:
Ik waardeer je inzet, en ik verdenk je ook niet. Sterker nog, ben geneigd je over vijf minuten (dan moet ik weg) blind te volgen omdat ik zelf geen idee heb.

Ik vind de Lloyd - Z1000 link echt heel mooi gevonden. Zoiets is nog nooit gespot in het spel en zou een hele nieuwe laag eraan geven. Maar ik weet niet of het wat is. Het kan evengoed gewoon toeval zijn.

Op dit moment verdenk ik alleen Rob P. Maar daar ga ik niet op stemmen want dat heeft geen zin. Verder heb ik een stuk of vijf mensen vrij zeker in het goede kamp staan.
Meer weet ik helaas niet op dit moment.

Jorgy:
Kan natuurlijk. Alles kan in dit spel. Maar er zijn geen aanwijzingen voor.

Oke nu even zonder dollen, wie gaat het worden?

We moeten even de score opmaken, wordt het Z1000 of Dunk?

De mensen die tot nu toe geswitched zijn van dunk naar z1000, zijn we daar tenminste redelijk zeker van dat het geen cults zijn? Eerder vandaag werd nog geopperd dat er geen culttrein bezig was en niet meer zou komen (12 stemmen tegen dunk toen) vanwege het hoge stemaantal al, zeker gezien er nog veel meer goeden dan slechten in het spel zijn.

Diaphi:
Ik waardeer je inzet, en ik verdenk je ook niet. Sterker nog, ben geneigd je over vijf minuten (dan moet ik weg) blind te volgen omdat ik zelf geen idee heb.

Ik vind de Lloyd - Z1000 link echt heel mooi gevonden. Zoiets is nog nooit gespot in het spel en zou een hele nieuwe laag eraan geven. Maar ik weet niet of het wat is. Het kan evengoed gewoon toeval zijn.

Op dit moment verdenk ik alleen Rob P. Maar daar ga ik niet op stemmen want dat heeft geen zin. Verder heb ik een stuk of vijf mensen vrij zeker in het goede kamp staan.
Meer weet ik helaas niet op dit moment.

Jorgy:
Kan natuurlijk. Alles kan in dit spel. Maar er zijn geen aanwijzingen voor.

Ik had mijn twijfels bij jou maar na deze post ben ik vrij zeker aan welke kant jij staat.

Dunk en Kane zijn allebei verdacht omwille van de D en de K. Dunk past beter in het plaatje, daarom kies ik liever voor Dunk dan voor Kane, simpel.

Z1000 is verdacht, omdat in één van zijn posts van een maand geleden, hij het heeft over rode ogen. Die rode ogen heeft ook de demoon (zie verhaaltjes).

Z1000 is ook een motor, die ondertussen 10 jaar oud is. In het laatste verhaal, worden lichaamsdelen 10m ver geworpen. 10 en 10.

Z1000 is eergisteren op date geweest. Daarop reageerde illoydatoni dat hij ook diezelfde avond op date is geweest. Zou dus kunnen dat illoy hiermee probeerde aan te geven aan de demoon, dat hij een cult is zodat deze hem niet zou opeten.

Z1000 is een motor, en die wordt omschreven als 'tijdsloos'. Toevallig staan ook die arabische letters DK voor 'tijdsloos', volgens een vertalingsmachine van Diaephi.

Dunk of Z1000 dus voor mij boys.

omwille van dit en omdat z1000 die post probeert te edditen ga ik het toch hierop gooien, ik denk ook dat we daar de meest info uit kunnen halen aangezien er bij het stemmen op z1000 veel meer verweer en onenigheden kwamen dan tijdens het stemmen op Dunk, daar ging iedereen in mee.

z1000

Nu jij het heb over niet zien spelen, bedenk ik me ineens BioBeast! Schreef zich als 2de in maar heb ik nog vrij wening/niets zien posten....

dit viel me ook op, samen met pure b, quibus en nog een paar vrij weinig gedaan, ook jimbooo houd zich aan de stillen kant en van weinig bijdrage, die was vorige keer erg fel. ik hou ze in de gaten

ك Darkness will arrive,
Darkness will survive,
Try to find us and we will end you're life. د

Als je deze tekst kopiert in google afbeeldingen, kijk eens welk plaatje je krijgt.

:roflol: wellicht omdat ik in het verhaal genoemd werd ofzo :dunno: moet eerlijk zeggen dat ik dat niet gezien heb toen ik die tekst in google gooide vorige keer, en het leidt idd naar dit forum,

ik vermoed dat het komt doordat mijn naam meerdere keren genoemd wordt bij die tekst naast de gezochte tekst:
JoeyC neemt al gauw de leiding als Sherlock Holmes en onderzoekt de vreemde tekst die op de muur beschreven staan.

ك Darkness will arrive,
Darkness will survive,

JoeyC heeft geen idee wat het betekent en noteert het in zijn notitieblokje.

Wanneer JoeyC weer naar buiten loopt, is er al wat remoer ontstaan op het dorpslein.
Enkele dorpsbewoners hebben JoeyC overtroffen en hebben naar het schijnt de moordenaar al gevonden.

omwille van dit en omdat z1000 die post probeert te edditen ga ik het toch hierop gooien, ik denk ook dat we daar de meest info uit kunnen halen aangezien er bij het stemmen op z1000 veel meer verweer en onenigheden kwamen dan tijdens het stemmen op Dunk, daar ging iedereen in mee.

z1000

dit viel me ook op, samen met pure b, quibus en nog een paar vrij weinig gedaan, ook jimbooo houd zich aan de stillen kant en van weinig bijdrage, die was vorige keer erg fel. ik hou ze in de gaten

:roflol: wellicht omdat ik in het verhaal genoemd werd ofzo :dunno: moet eerlijk zeggen dat ik dat niet gezien heb toen ik die tekst in google gooide vorige keer, en het leidt idd naar dit forum,

ik vermoed dat het komt doordat mijn naam meerdere keren genoemd wordt bij die tekst naast de gezochte tekst:
JoeyC neemt al gauw de leiding als Sherlock Holmes en onderzoekt de vreemde tekst die op de muur beschreven staan.

ك Darkness will arrive,
Darkness will survive,

JoeyC heeft geen idee wat het betekent en noteert het in zijn notitieblokje.

Wanneer JoeyC weer naar buiten loopt, is er al wat remoer ontstaan op het dorpslein.
Enkele dorpsbewoners hebben JoeyC overtroffen en hebben naar het schijnt de moordenaar al gevonden.

Waarom ga jij opeens niet meer mee op Dunk, veel duidelijker kan een hint toch niet worden?

Oke nu even zonder dollen, wie gaat het worden?

We moeten even de score opmaken, wordt het Z1000 of Dunk?
z1000 natuurlijk...

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:37 ----------

Waarom ga jij opeens niet meer mee op Dunk, veel duidelijker kan een hint toch niet worden?

joey had die hint van dunk zelf gevonden, dus verdenk hem niet van culttrein activiteiten. Die hints naar z1000 zijn gewoon duidelijker

Terug
Naar boven