XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

pintjes heffen

Gaan we nu allemaal al lijstjes maken? Heb het idee dat cults het weer makkelijk hebben.

Ik ga weer even verder op deze lead.

"Ik dacht ook dat het Tremendes was, maar was bang dat Tremendes me zou verbannen uit het dorp, dus ging ik maar voor Guts" zegt Penose.
--> Penose heeft dus op Guts gestemd. De anderen (Jorgyboy, Orgineel & Golderado) horen dit en even later is Penose dood. Ik zou zeggen dat Guts een cult is en minimaal 1 van de 3 overlevenden ook en die heeft Penose maar uit de weg geholpen om die probleemfactor uit de weg te helpen.

De vier vermaken zich prima, maar weten dat het slechts een kwestie van tijd is vooraleer er weer toegeslagen wordt.
--> Blijkbaar weten ze dat het vaker gaat gebeuren. Dat zou betekenen dat ze inside info hebben, want misschien is de demon wel verder getrokken naar een ander dorp o.i.d.

Jorgyboy en Golderado hebben allebei een wolf als avatar.
--> Is een verdere verwijzing naar de brute wijze waarop zij Penose hebben vermoord.

En nog wat kleinere hints:
- Golderado gaf aan helemaal geen hints naar badguys in het eerste verhaal te zien. Een cult wil natuurlijk geen hints.
- Guts, Origineel en Golderado stemmen tremendes wel erg makkelijk weg toen anderen die kant op gingen en ze stemmen nu ook weer heel snel op mij nadat iemand anders dat voorstelt. Typisch cult.
- Jorgyboy vond het op de eerste dag meteen nodig om te zeggen dat hij onschuldig was omdat hij wegrende. Waarom meteen de verdediging in?
- Guts probeerde daarbij ook meteen te zeggen dat jorgyboy wel onschuldig moet zijn omdat hij een huisje in ging. Redenatie sloeg nergens op, maar als ze beiden cult zijn is het logisch dat ze elkaar indekken.
- Alle 3 stemmen ze tot dusver op mij, en dit hebben ze nog niet aangepast.

Laatst bewerkt:
z1000

Hmm, je hebt jezelf niet geholpen dunk, je hebt denk ik mazzel dat diaephi met een lijst andere hints kwam hehe. Maar zijn tig pagina's waar ondertussen alle stemmen over verdeeld zijn, heb geen zin om een culttrein te volgen naar z1000 als er de stand nog 9-3 is ofzo, ook al zijn beide hints wel goed, maar dat is het probleem juist, de kans dat ze beide cult zijn is wel klein denk ik, maar 1 van de 2... welke dan, de DK hint of de rode ogen/motor hint.

Guts komt verdacht over, plus guts is Engels voor ingewanden, dus kan met de moord te maken hebben.

Maar de meeste stemmen gaan naar z1000 of dunk, dus ik wacht af op welke ik meega...

ik zou zeggen spreek voordat je verdwenen bent en de informatie met je begraven wordt :P

oef, nice gevonden

Diaphi en hardgainer deden eerst hard hun best om de dunk hint te verdraaien (die me erg duidelijk lijkt) en te lijden naar iemand anders en wanneer ze inzagen dat het een verloren zaak was stemden ze toch op Dunk.

De jager moet zijn werk maar serieus doen deze nacht ;)

:roflol::roflol:die topic titel. Tremendes?

Kan inderdaad ook perfect en komt overeen met zijn speelgedrag: ons daarnet allevier als cult bestempelen zonder enige argumentatie.

Guts, Z1000, Dunk en Rob lijken me evil. Kane kan ook nog bij in het lijstje misschien.

Maar op wie gaan we nu boys?!

die guts redenatie had ik vanmorgen al geopperd stel slakken :p

edit : was niet precies zelfde redenatie, dus jullie krijgen eer

Diaphi en hardgainer deden eerst hard hun best om de dunk hint te verdraaien (die me erg duidelijk lijkt) en te lijden naar iemand anders en wanneer ze inzagen dat het een verloren zaak was stemden ze toch op Dunk.

De jager moet zijn werk maar serieus doen deze nacht ;)

Ik heb zelfs eerst mijn stem op Dunk ingezet, probeerde hem helemaal niet te verdraaien maar vond Kane ook erg aantrekkelijk om op te stemmen in het begin van de dag. Ik volg de theorieën en kijk welke het meest logisch zijn.

---------- Post added 3 September 2013 at 19:54 ----------

die guts redenatie had ik vanmorgen al geopperd stel slakken :p

edit : was niet precies zelfde redenatie, dus jullie krijgen eer

Zo voelde ik me ook met die D en die K fuuuu :D

Guts komt verdacht over, plus guts is Engels voor ingewanden, dus kan met de moord te maken hebben.

Maar de meeste stemmen gaan naar z1000 of dunk, dus ik wacht af op welke ik meega...

Guts is inderdaad Engels voor ingewanden, maar ik zie in geen enkel verhaal het woord 'ingewanden' staan, dus ...?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 19:55 ----------

Oké boys, blijven we anders gewoon bij onze eerste redenering en dus bij Dunk?

Of hebben jullie allemaal een beter gevoel bij Z1000?

Ik blijf erbij dat we collectief voor z1000 moeten gaan, al helemaal om het feit dat hij zijn rode ogen post snel ge-edit heeft om ons proberen te pesten. Hij denkt vast dat dit stemmen op hem bespaard.

Guts is inderdaad Engels voor ingewanden, maar ik zie in geen enkel verhaal het woord 'ingewanden' staan, dus ...?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 19:55 ----------

Oké boys, blijven we anders gewoon bij onze eerste redenering en dus bij Dunk?

Of hebben jullie allemaal een beter gevoel bij Z1000?

Volgens mij werd het verward met ledematen

ik ga voor Z1000

heb al een tijdje terug op guts gestemd maar krijg volgens mij weinig mensen mee zo te zien

ك Darkness will arrive,
Darkness will survive,
Try to find us and we will end you're life. د

Als je deze tekst kopiert in google afbeeldingen, kijk eens welk plaatje je krijgt.

Terug
Naar boven