MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Kunnen die Arabische tekens niet naar een arabisch iemand leiden?

Is er uberhaubt iemand Arabisch hier?

En KD kan ook kill death zijn. Kan er alleen niets mee.

Kan er niks aan doen jongens maar kom weer bij z1000 uit,

Kd heeft vele betekenissen, waaronder de afkorting kawasaki disease. Kawasaki z1000 is zoals wederom gezegd een motor.

Dit was ook de enige link met het spel die ik verder met kd kon vinden.

Dus vandaag wederom z1000

Deze is vergezochter, maar kampvuur kan een link zijn met een geopend topic over bbqen van z1000

My job here is done

Kd heeft vele betekenissen, waaronder de afkorting kawasaki disease. Kawasaki z1000 is zoals wederom gezegd een motor.

Deze is vergezochter, maar kampvuur kan een link zijn met een geopend topic over bbqen van z1000

My job here is done

Zit te overwegen ook op jou te gaan vandaag.

My job here is done

Kawasaki disease? En dat leid naar mij.?

Heb nog een link gemaakt maar die gaat nog grotere shitstorm veroorzaken

• Like
Waarderingen: Dunk

My job here is done
Je bent overijverig, jonge vriend. Ik vind dat wel leuk, maar het maakt je verdacht.

In ieder geval lijkt je oplossing me fout. Er staat dat de verborgen tekst naar twee cults leidt (twee voor de prijs van één). Dus het ene symbool leidt naar de ene en het andere naar de ander. Althans, zo zie ik het.
Waarschijnlijk de simpelste oplossing tot nu toe, maar waarom niet gewoon Guts en Vincenzio? Nummers vier en twintig op de spellijst immers.

• Like
Waarderingen: Dunk
Ik zit te denken aan RobP of alsnog weightboy

Je bent overijverig, jonge vriend. Ik vind dat wel leuk, maar het maakt je verdacht.

In ieder geval lijkt je oplossing me fout. Er staat dat de verborgen tekst naar twee cults leidt (twee voor de prijs van één). Dus het ene symbool leidt naar de ene en het andere naar de ander. Althans, zo zie ik het.
Waarschijnlijk de simpelste oplossing tot nu toe, maar waarom niet gewoon Guts en Vincenzio? Nummers vier en twintig op de spellijst immers.

Lijkt me wel heel simpel voor een spelletje van Remi?

nu komen we ergens. Als we de letters als cijers zien, dus nummer 4 en 20. Is dit misschien een linknaar welke cijfers we uit die lange combinatie moeten gebruiken. Dat is dan de 4 en de 1. Maar ik neig gezien het eerdere arabisch van rechts naar links te tellen, 1 en 8.

Dus 41 en 18 of 81. Kan wel roepen dat er in sommige kawaski z1000 18 liter brandstof gaan maar daar gaat toch niemand in mee.

Het tgo is geopend

100% Cult.

100% Cult

Rop P 100% Cult.

Mensen haal die plaat voor je kop weg en stem deze gasten weg !!

Hoe denk jij over diaephi?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 16:23 ----------

nu komen we ergens. Als we de letters als cijers zien, dus nummer 4 en 20. Is dit misschien een linknaar welke cijfers we uit die lange combinatie moeten gebruiken. Dat is dan de 4 en de 1. Maar ik neig gezien het eerdere arabisch van rechts naar links te tellen, 1 en 8.

Dus 41 en 18 of 81. Kan wel roepen dat er in sommige kawaski z1000 18 liter brandstof gaan maar daar gaat toch niemand in mee.

Het tgo is geopend

Ik hoop niet dat je zo ook werkt in real life bij de politie

Ik stel voor alles op z1000, als het fout gaat mogen jullie mij meteen afmaken.

Voor z1000 zijn zoveel hints

Terug
Naar boven