XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

100% Cult.

100% Cult

Rop P 100% Cult.

Mensen haal die plaat voor je kop weg en stem deze gasten weg !!

ondanks dat we gaan verliezen vind ik jou echt de grappigste speler hier :D je legt het er zo dik op dat je cult bent en iedereen laat je begaan, vind ik echt fantastisch. Dus van mijn kant geen rancunes, het was heel vermakelijk spelen :D

Dus 41 en 18 of 81. Kan wel roepen dat er in sommige kawaski z1000 18 liter brandstof gaan maar daar gaat toch niemand in mee.

Lol, jij hebt echt een obsessie man niet normaal :D denk dat je ff de motoren uit je hoofd moet zetten en met een frisse blik opnieuw moet kijken want bij jou leidt alles mogelijk naar kawasaki :D

Maar die tekst die om die getallen zijn komt weer uit lord of the rings, het plaatje met de donkere 'zienersbol' heeft ringen om zijn vingers, verder kwam ik daar niet mee...

Weet het niet met die vete tussen imba n z1000, lijkt een beetje op wat er gister gebeurde.

ondanks dat we gaan verliezen vind ik jou echt de grappigste speler hier :D je legt het er zo dik op dat je cult bent en iedereen laat je begaan, vind ik echt fantastisch. Dus van mijn kant geen rancunes, het was heel vermakelijk spelen :D

beloof je me dat je me niet zal vermoorden snachts? :(

Lol, jij hebt echt een obsessie man niet normaal :D denk dat je ff de motoren uit je hoofd moet zetten en met een frisse blik opnieuw moet kijken want bij jou leidt alles mogelijk naar kawasaki :D

Maar die tekst die om die getallen zijn komt weer uit lord of the rings, het plaatje met de donkere 'zienersbol' heeft ringen om zijn vingers, verder kwam ik daar niet mee...

Weet het niet met die vete tussen imba n z1000, lijkt een beetje op wat er gister gebeurde.

Ringen: letter o's of nullen
- z1000
- jimbooo

(of ik natuurlijk maar ik heb er slechts 2 :p )

Ringen: letter o's of nullen
- z1000
- jimbooo

(of ik natuurlijk maar ik heb er slechts 2 :p )

Wordt steeds belachelijker dit. Ringen die verwijzen naar een cijfer?
Zeker verkeerde vlaamse frieten gegeten gister

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 16:38 ----------

Op wie wil je stemmen dan?

Ik ben het sowieso met je eens wat betreft Rob P. Guts en Z1000 ben ik minder zeker van, maar wat denk jij?

Waarom zou je aan IMBA iets vragen? Waarom geloof je IMBA wel. Heb je zijn stem gedrag wel eens gezien;).

Stemgedrag zegt deze game nog heel weinig. Er zijn sowieso alleen nog maar burgers uitgestemd. En als jij geen cult bent is er zelfs vrijwel uitsluitend op burgers gestemd.

Dus vind IMBA niet verdacht op dit moment. Bovendien verdenkt hij Rob P, en ik ook. Dus dat maakt ons broeders.

ow shit srs? ik zat er eerst al even naar te kijken toen het in het wit stond, toen dacht ik idd typefout maar toen je het herhaalde op dezelfde manier in je verhaal dacht ik fuk toch een hint :D

lijkt me niet, probeer je daar nu de aandacht vanaf te halen? of heb je al ontdekt dat die naar jou leidt?
:D

vindt het ook erg toevallig dat penose op guts stemt en sterft en nu ook jorgy, daarnaast idd wat we al hadden met die ingewanden of gescheurde lichaam enz enz wat vaag naar guts gaat.

voor nu zet ik het wel op Guts wellicht dat hij zichzelf kan redden door met een nieuwe hint te komen ofzo

Mooi, nog iemand waarvan ik zeker weet dat het een burger is (tenzij je het echt retegoed speelt) stemt op Guts, ik ga met je mee.

Hierna staat Rob of Biobeast op mn lijstje, wat jij?

En mogen burgers onderling ook pm'en of moeten wij alles openbaar doen?

Edit:

De huurmoordenaar of zijn baas graag vanavond iemand laten omleggen, het is nu denk ik alles of niet, ik weet niet wat de marges waren in vorige rondes, maar met 3 dode burgers kunnen we ons niet veel meer permitteren..

Laatst bewerkt:
ik denk idd dat ik even stop met hints zoeken. ik denk te ver na.

zal vanavond wel nog een keer herhalen wat er allemaal tegen z1000 spreekt, want dat is crystal clear

ook gezien het feit dat jorgy dood is

diaephi jouw gedrag zegt heel veel, telkens maar gekke en vergezochte theorieën die dan nog eens totaal mis blijken te zijn ook, iedereen op het verkeerde spoor zetten en verwarring zaaien, wanhopig bescherming vragen van de jager om zo te laten blijken dat je burger bent. Daarnaast lijk je wel een erg waardevolle burger te zijn omdat je met zoveel ideeën komt, spijtig genoeg klopt hier niets van tot zover. Misschien is dit dan ook wel de bedoeling, om waardevol te lijken.

Ik herhaal: Diaephi

Ligt er echt dik boven op. IMBAatwork

Aardig gevonden.

HAND CARVED WOODEN PRIEST, HOLDING A BOOK. Measures about 11.5" tall, in excellent condition.

iemand die iets heeft van 30cm? :D

nee geen idee, iemand moet hier ff op verder

dus ik die guts er graag uit wil zit in het zelfde kamp als diegene?

whut

ja das het probleem ik heb het idee dat jullie onderling ook wat op elkaar stemmen ofzo, of ik zit bij een of 2 nog fout maar de twijfels spreek ik nog even niet uit want die mensen gaan zich dan veilig voelen en dat is niet de bedoeling.

Tja, ik stem op Rob P die volgens hem evil is en toch ben ik verdacht.

Ja jou speelstijl is anders dan de eerste game die wij samen speelde ally, het viel me vooral in het begin op hoe passief je was. maar ik ben er meer van overtuigd dat RobP cult is dan jij ;)

Heb nog een link gemaakt maar die gaat nog grotere shitstorm veroorzaken

bring it

Mooi, nog iemand waarvan ik zeker weet dat het een burger is (tenzij je het echt retegoed speelt) stemt op Guts, ik ga met je mee.

Hierna staat Rob of Biobeast op mn lijstje, wat jij?

En mogen burgers onderling ook pm'en of moeten wij alles openbaar doen?

Edit:

De huurmoordenaar of zijn baas graag vanavond iemand laten omleggen, het is nu denk ik alles of niet, ik weet niet wat de marges waren in vorige rondes, maar met 3 dode burgers kunnen we ons niet veel meer permitteren..

wtf dude wtfffffffffffffffffffff

en nee burgers mogen niet onderling PM'en, of weet jij al wie de burgers zijn, want degene die je daar niet bij hebt staan moeten we eruit stemmen, snap je?

heeft het meisje ondertussen al iets uit kunnen vogelen of was dat stukje in het verhaal een teken dat die nog 0 hints heeft gehad.

diaephi jouw gedrag zegt heel veel, telkens maar gekke en vergezochte theorieën die dan nog eens totaal mis blijken te zijn ook, iedereen op het verkeerde spoor zetten en verwarring zaaien, wanhopig bescherming vragen van de jager om zo te laten blijken dat je burger bent. Daarnaast lijk je wel een erg waardevolle burger te zijn omdat je met zoveel ideeën komt, spijtig genoeg klopt hier niets van tot zover. Misschien is dit dan ook wel de bedoeling, om waardevol te lijken.

Ik herhaal: Diaephi

welke hints van mij hebben niet geklopt dan ? Die van dunk kwamen niet van mij af

meeste heb ik over z1000 gevonden

nee geen idee, iemand moet hier ff op verder

ja das het probleem ik heb het idee dat jullie onderling ook wat op elkaar stemmen ofzo, of ik zit bij een of 2 nog fout maar de twijfels spreek ik nog even niet uit want die mensen gaan zich dan veilig voelen en dat is niet de bedoeling.

Ja jou speelstijl is anders dan de eerste game die wij samen speelde ally, het viel me vooral in het begin op hoe passief je was. maar ik ben er meer van overtuigd dat RobP cult is dan jij ;)

bring it

wtf dude wtfffffffffffffffffffff

en nee burgers mogen niet onderling PM'en, of weet jij al wie de burgers zijn, want degene die je daar niet bij hebt staan moeten we eruit stemmen, snap je?

heeft het meisje ondertussen al iets uit kunnen vogelen of was dat stukje in het verhaal een teken dat die nog 0 hints heeft gehad.

Wat is er zo wtf aan mn post?

Uhm over eruit stemmen denk ik first things first, of Guts of Rob, en dan uit de hints blijven kijken wat we nog meer kunnen vinden, denk dat we niet zo heel lang meer hebben..

Wordt steeds belachelijker dit. Ringen die verwijzen naar een cijfer?
Zeker verkeerde vlaamse frieten gegeten gister

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 16:38 ----------

Waarom zou je aan IMBA iets vragen? Waarom geloof je IMBA wel. Heb je zijn stem gedrag wel eens gezien;).

Omdat ik 100% goed ben.

Ligt er echt dik boven op. IMBAatwork

Jij bent ook evil bij deze.
Echt lees dit topic terug nog naar voor dat de game begon, dan weet je mijn rol.

Terug
Naar boven