AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Tussenstand?

Jullie cults zijn irritant bezig. Dit potje. Enorme verdeeldheid en vermoedelijk gaat er vanavond weer een burger uit met al die r**ards.

Tussenstand?

Jullie cults zijn irritant bezig. Dit potje. Enorme verdeeldheid en vermoedelijk gaat er vanavond weer een burger uit met al die r**ards.

het is duidelijk dat de cults blij zijn dat z1000 het overleefd heeft en er vandaag alles aandoen om de aandacht van hem af te leiden door onnozele complottheorien te verkondigen

Door die post verdnek ik je nog meer dieaphie!

Juist een leuk cadeau, scheelt hem veel zoekwerk

Begin meer en meer overtuigd te geraken dat z1000 gewoon good is. Diaephi die steeds keer op keer alle hints in de richting van z1000 duwt vind ik dan weer iets verdachter. Hij zit de burgers echt te bespelen en tegen elkaar op te steken.

Diaephi

Begin meer en meer overtuigd te geraken dat z1000 gewoon good is. Diaephi die steeds keer op keer alle hints in de richting van z1000 duwt vind ik dan weer iets verdachter. Hij zit de burgers echt te bespelen en tegen elkaar op te steken.

Diaephi

Dat jij dan weer op dieaphy gaat vind ik dan weer verdacht

Sorry jongens maar is echt geen touw meer aan vast te knopen.

• Like
Waarderingen: kane
Z1000 --> IMBA
Rob P --> IMBA
IMBA --> Z1000
Wauter --> Guts (eerst Z1000)
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Guts
Guts --> IMBA
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Diaephi

Duidelijkste trein is wat mij betreft die naar IMBA. Drie mensen die ik al verdacht en Orgineel die toch een enorme reputatie als cult heeft opgebouwd.

• Like
als ik er serieus uitgestemd ga worden voor die hints naar z1000....
alleen die roge ogen aanwijzing en de snelle edit van hem was al genoeg aanleiding om hem eruit te stemmen.

Het enige wat ik nu doe is meer aanwijzingen zoeken omdat niemand volgt, gek he

ik stop in ieder geval met hints zoeken aangezien niemand er toch iets mee doet.

• Like
als ik er serieus uitgestemd ga worden voor die hints naar z1000....
alleen die roge ogen aanwijzing en de snelle edit van hem was al genoeg aanleiding om hem eruit te stemmen.

Het enige wat ik nu doe is meer aanwijzingen zoeken omdat niemand volgt, gek he

ik stop in ieder geval met hints zoeken aangezien niemand er toch iets mee doet.

Denk dat Z1000 er wel uit gaat vandaag hoor.

Z1000 --> IMBA
Rob P --> IMBA
IMBA --> Z1000
Wauter --> Guts (eerst Z1000)
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Guts
Guts --> IMBA
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Diaephi

Duidelijkste trein is wat mij betreft die naar IMBA. Drie mensen die ik al verdacht en Orgineel die toch een enorme reputatie als cult heeft opgebouwd.

Ik weet wat ik ben, juist het feit dat je op mij stemt maakt je verdacht. Ik hou mijn viZier op je gericht alleycut, voorlopig echter blijf ik bij imba.

Vooralsnog imba meeste stemmen, laat dat maar zo.

Omdat ik 100% goed ben.

Jij bent ook evil bij deze.
Echt lees dit topic terug nog naar voor dat de game begon, dan weet je mijn rol.

teruggelezen en zie wat je bedoeld, zelfde als alleycat vindt ik ook niet dat we af mogen gaan van een uitspraak die remi 2 dagen voor de start doet.

ik ga swappen naar Rob P

z1000 beloofd hem te sparen op zn verjaardag, verwacht nu wel een taartje

+karmarondje

• Like
Ik volg Joey op Guts

Staat dan ook op 4 gelijk met imba

• Like
Ik ben geneigd te gaan stemmen op Alley Cat, dat gezever ben ik beu. Hij heeft nog niks van een hint opgelost. Loopt alleen maar te wijze en te stoken.

Maar dat is miss zijn doel, om zijn cult bro IMBA te beschermen. Dus mijn stem blijft vandaag lekker op IMBAatwork staan.

Oh joey veranderd net van stem, dan ga ik ook:

Rob P

teruggelezen en zie wat je bedoeld, zelfde als alleycat vindt ik ook niet dat we af mogen gaan van een uitspraak die remi 2 dagen voor de start doet.

ik ga swappen naar Rob P

z1000 beloofd hem te sparen op zn verjaardag, verwacht nu wel een taartje

+karmarondje

Wil je je cultvriendje redden

Ik volg Joey op Guts

Staat dan ook op 4 gelijk met imba

:roflol: sorry bro net geswapt

had aangegeven dat er naar hits moet worden gezocht, is niet gebeurt door een aantal, die ga ik gewoon af en begin dus bij robp aangezien die imo nog het minste initiatief heeft getoond en heb nog geen zinvolle bijdrage van hem gezien

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:08 ----------

Wil je je cultvriendje redden

dat je dit nog post bewijst al genoeg :roflol: mijn kant zou ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn

Terug
Naar boven