AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Mja Rob P is niet bepaald een groot licht nee. Iedereen die op hem stemt is, laat me raden, cult?

:roflol: sorry bro net geswapt

had aangegeven dat er naar hits moet worden gezocht, is niet gebeurt door een aantal, die ga ik gewoon af en begin dus bij robp aangezien die imo nog het minste initiatief heeft getoond en heb nog geen zinvolle bijdrage van hem gezien

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:08 ----------

dat je dit nog post bewijst al genoeg :roflol: mijn kant zou ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn

Haha, ja wil hem ook weg, maar hij ontspringt steeds de dans met stemmen..

Nog een algemene vraag, wat gebeurt er als de slechte heks de huurmoordenaar naar de slechte kant trekt, of kan dit niet?
Want anders was dit misschien een verklaring voor het niet vermoorden van iemand op dag 1?

Echt mensen als we nu eens gewoon 1 pact vormen en op Z1000 gaan, of Rop P mijn part.
Die verdeeldheid hebben we nix aan, maar de meeste hints slaan op Z1000.
Als hij cult is (en dat is ie) rollen we heel de bende op.

Echt mensen als we nu eens gewoon 1 pact vormen en op Z1000 gaan, of Rop P mijn part.

Als we jouw er uit stemmen, dan hebben we de eerst cult te pakken. Dus pls go met je gezever.

Kijk naar jouw stem gedrag. Dat zegt al genoeg. Je gaat eruit;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
Haha, ja wil hem ook weg, maar hij ontspringt steeds de dans met stemmen..

Nog een algemene vraag, wat gebeurt er als de slechte heks de huurmoordenaar naar de slechte kant trekt, of kan dit niet?
Want anders was dit misschien een verklaring voor het niet vermoorden van iemand op dag 1?

Lees de rollen

Je bent niet meer te redden cultphag

Als we jouw er uit stemmen, dan hebben we de eerst cult te pakken. Dus pls go met je gezever.

Kijk naar jouw stem gedrag. Dat zegt al genoeg. Je gaat eruit;)

Wat is er met mijn stemgedrag?
Dat zeg je steeds maar slaat nergens op.

Heb dag 1 Woopy gestemd, omdat hij geen karma gaf.
Dag 1 is altijd een wilde gok.

Ben dag 2 op Dunk gegaan, maar later was ik meer overtuigd van jou slecht zijn.

Dunk is gestorven en bleek inderdaad goed, dus had ik een goede keuze gemaakt.
Ben nog steeds zeker van dat jij slecht bent.
En hoop dat als ik er vanavond uit ga bij meer mensen een lampje gaat branden...

de stemming is nog slechter dan gister. vorige games volgde ik graag alley en een beetje samenwerken hier en daar, maar ben niet overtuigd van rob p imo. na gisteravond ga ik liever niet weer op z1000 en die stemmen op imba lijken mij ook uit de lucht getrokken.

diaphei vind ik ook wel cultig spelen, maar de luidste zijn het meestal niet dacht ik, de enige waar nog een beetje hint naartoe is (behalve z1000 maar pfft) is guts met de ingewanden, vindt het wel een specifiek iets om te noemen en in dit spel moet je denk ik niet in toevaligheden geloven.

van alle personen die tot nu toe stemmen krijgen, vind ik dat de enige beetje gefundeerde guts, voornamelijk omdat ik de personen die op hem gestemd hebt meer vertrouw dan wat de rest aan t doen is :P

Stand volgens mijn telling:
imba 4
guts 3
rob p 4
diaephi 3
z1000 3

Kan echt nog alle kanten op dus..

nu weet ik hoe alley cat zich moet hebben gevoeld in woopy zijn game, natty's jullie verdienen echt te verliezen, zo vreselijk gespeeld,

ik weet het, standaard cult line, maar wacht maar af

alley cat
diaephi
weightboy
IMBAatwork
wauter
jimboo (demoon)

dit is mijn voorspelling, voor mezelf te kijken hoeveel ik er goed had.

Hoe kom ik ineens aan 4 :roflol:

Maar ga je gang! Vanavond om 21:30 zal je weten dat je er volkomen naast zit, behalve uiteraard de cults.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:37 ----------

nu weet ik hoe alley cat zich moet hebben gevoeld in woopy zijn game, natty's jullie verdienen echt te verliezen, zo vreselijk gespeeld,

ik weet het, standaard cult line, maar wacht maar af

alley cat
diaephi
weightboy
IMBAatwork
wauter
jimboo (demoon)

dit is mijn voorspelling, voor mezelf te kijken hoeveel ik er goed had.

Ga dan mee op IMBA.

ik heb al op IMBA gestemd

Alle mensen die nu op Guts, Rob of Z1000 zitten moeten gewoon even op dezelfde stemmen. Waarschijnlijk toch alle drie cult.

Alle mensen die nu op Guts, Rob of Z1000 zitten moeten gewoon even op dezelfde stemmen. Waarschijnlijk toch alle drie cult.

:roflol:

Jouw rol is mij nu exact duidelijk. Vieze stink cult. Maar zodra ik dood ben zal dat voor iedereen duidelijk worden. Ben maar een simpele ziel.

Terug
Naar boven