AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Alle mensen die nu op Guts, Rob of Z1000 zitten moeten gewoon even op dezelfde stemmen. Waarschijnlijk toch alle drie cult.

Blijft guts voor mij.
De huurmoordenaar mag hem of een andere cult afschieten als het iemand anders blijkt te zijn

Oproep aan iedereen die geen cult is mee te gaan op IMBA.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:47 ----------

Adolf

Zullen we met ze alle op Aley gaan? Wie gaat ermee?

Ik wil het wel doen.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:48 ----------

Blijft guts voor mij.
De huurmoordenaar mag hem of een andere cult afschieten als het iemand anders blijkt te zijn

Ga jij ook mee op alley?

laat het rob, er zijn amper burgers actief, dat merk je zo, en degene die wel actief zijn laten zich god weet hoe toch misleiden.

laat het rob, er zijn amper burgers actief, dat merk je zo, en degene die wel actief zijn laten zich god weet hoe toch misleiden.

Ga dan mee op alley, als de rest mee gaat. Hebben we 6 votes.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:50 ----------

Alley Cat

Bij deze

Raad es wat je als eerste krijgt als je op google "+" ingeeft?

één of ander youtube filmpje met als uploader: ThatR0bGuy

Ik moet fitnessen verdomme maar wil dit niet missen. Mijn pre work out shake kickt al in :o

alley cat

Zou zeggen treintje komt op gang, maar het wordt in gang gezet door z1000 die ik al quasi als good heb staan in mijn excel file. Pfff, verwarrend.

Zou zeggen treintje komt op gang, maar het wordt in gang gezet door z1000 die ik al quasi als good heb staan in mijn excel file. Pfff, verwarrend.

Ga dan mee op alleycat. Als we cults waren zouden we dit echt niet zo openlijk bespreken :o

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:53 ----------

alley cat

Ja, het trein met good mensen komt hopelijk op gang. Dat misleiden zijn we beu.

nvm

Hoe kom ik ineens aan 4 :roflol:

Maar ga je gang! Vanavond om 21:30 zal je weten dat je er volkomen naast zit, behalve uiteraard de cults.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 18:37 ----------

Ga dan mee op IMBA.

rob pls, je hebt nog 0 bijdrage geleverd en gaat niet in op mijn vragen of opmerkingen, als je echt good was had je dat toch al wel kunnen ondersteunen met een goede onderbouwing.

Terug
Naar boven