MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

rob pls, je hebt nog 0 bijdrage geleverd en gaat niet in op mijn vragen of opmerkingen, als je echt good was had je dat toch al wel kunnen ondersteunen met een goede onderbouwing.

Ik heb eerlijk gezegd geen vragen gezien. Maar het is inderdaad vrij lastig in te gaan op bepaalde dingen omdat ik hele dag werk en op mijn mobiel meelees. Dan lees je makkelijk over dingen heen.. Maar wat ik wel weet is mijn eigen rol en de enorme wisselingen van sommige mensen. Alley vertrouw ik in ieder geval voor geen meter.

Ga mee op Alley en bewijs dat je aan de goede kant staat

vind alley anders spelen dan normaal maar zie niet zo dat hij een trein heeft opgevoerd, kan je de posts daarvoor aangeven als redenatie. Wil liever op guts blijven staan namelijk.

ik blijf op z1000, gewoon om een statement te maken.

al die onzin dat hij vandaag jarig is en er daarom op niet zal stemmen is cult gedrag

vind alley anders spelen dan normaal maar zie niet zo dat hij een trein heeft opgevoerd, kan je de posts daarvoor aangeven als redenatie. Wil liever op guts blijven staan namelijk.

Jonge, wat heb je met guts. Vanaf dag 1, ga je op guts. Helemaal 4everalone. Niemand zal je volgen.

Lastig vandaag. Even afwachten.

Waar typ je die + dan in?

Waarom ineens alle cults naar AlleyCat?

Echt we worden hard getrolled door de cults.

Naja ik ben trainen, denk dat ik voor 9 uur wel terug ben.

Blijf hoe dan ook op Z1000 en raad elke burger of andere goedzak dat ook te doen.

Jonge, wat heb je met guts. Vanaf dag 1, ga je op guts. Helemaal 4everalone. Niemand zal je volgen.

zijn er toch vandaag 3/4 meegegaan met me. Gedrag van de afgelopen paar pagina's is heel opmerkelijk te noemen en daarom blijf ik staan. Lijkt wel alsof je iemand wilt redden op deze manier die slecht is in mijn ogen. Mocht alley slecht zijn dan is mijn hoofd nog meer gemind****ed dan ik al dacht.

Z1000 --> IMBA
Rob P --> IMBA
IMBA --> Z1000
Wauter --> Guts (eerst Z1000)
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Guts
Guts --> IMBA
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Diaephi

Duidelijkste trein is wat mij betreft die naar IMBA. Drie mensen die ik al verdacht en Orgineel die toch een enorme reputatie als cult heeft opgebouwd.

Z1000 --> Alley
Rob P --> Alley
IMBA --> Z1000
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Rob P
Guts --> Alley
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Alley
Weightboy --> Rob P

De drie-eenheid is geswitcht naar mij, Kane is gevolgd. Rob P heeft er twee stemmen bij.

Z1000 --> Alley
Rob P --> Alley
IMBA --> Z1000
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Rob P
Guts --> Alley
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Alley
Weightboy --> Rob P

De drie-eenheid is geswitcht naar mij, Kane is gevolgd. Rob P heeft er twee stemmen bij.

Goede analyse, kan je ook even jouw stemmen en die van IMBA de afgelopen twee ronden laten zien;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.454
Nacht verhaal 3

Omdat ik zelf weg ben tot half 11. Komt het verhaal dus een stuk later dan de bedoeling is.

Jullie zullen dus een stukje langer in spanning moeten wachten. Mijn excuses alvast:D

Ik zou Hard Gains en Wauter willen vragen ook op Rob P te gaan, als hij cult is weten we ook gelijk dat Kane, Z1000 en Guts ook cults zijn, dus kunnen we de komende 2 tot 3 dagen ook vooruit (mits de huurmoordenaar even helpt)

Rob P moet wel een belangrijke rol hebben voor de bad guy's denk ik nu door het alley cat offensief wat er nu gegeven word, zo eensgezind kan niet tenzij afgesproken in karma of pm (wat mag bij de bad guys maar niet bij de good guys)

De opmerking van z1000 naar mij toe beschouw ik als een afleider van mijn geweld naar Guts om me enigzins belachelijk te maken.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 19:10 ----------

ik ben gewoon heel belangrijk

zeker

Goede analyse, kan je ook even jouw stemmen en die van IMBA de afgelopen twee ronden laten zien;)
Ik leidde eerste ronde de stemming op Tremendes. Blinde stem, heb ik gelijk aangegeven.

Gisteren stemde ik op jou.

Wat IMBA heeft gestemd kan ik zo gauw niet vinden. Maar je zal gelijk hebben dat hij hetzelfde heeft gestemd, zegt niet zoveel.

Rob P moet wel een belangrijke rol hebben voor de bad guy's denk ik nu door het alley cat offensief wat er nu gegeven word, zo eensgezind kan niet tenzij afgesproken in karma of pm (wat mag bij de bad guys maar niet bij de good guys)

De opmerking van z1000 naar mij toe beschouw ik als een afleider van mijn geweld naar Guts om me enigzins belachelijk te maken.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 19:10 ----------

zeker

Ga pls mee op Rob, als we hem hebben weten we gelijk dat we Guts erna moeten hebben en heb je alsnog je vendetta, met verdeeldheid gaan we het niet redden

Rob P leugenaar?

Ik leidde eerste ronde de stemming op Tremendes. Blinde stem, heb ik gelijk aangegeven.

Gisteren stemde ik op jou.

Wat IMBA heeft gestemd kan ik zo gauw niet vinden. Maar je zal gelijk hebben dat hij hetzelfde heeft gestemd, zegt niet zoveel.

Wat ga je doen als blijkt dat Rob of ik goed is? Dan ben jij als eerste de sjaak.;)
Dus of jij er nou vandaag of morgen uitgaat. Dat maakt niet uit;)

Terug
Naar boven