Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb eerlijk gezegd geen vragen gezien. Maar het is inderdaad vrij lastig in te gaan op bepaalde dingen omdat ik hele dag werk en op mijn mobiel meelees. Dan lees je makkelijk over dingen heen.. Maar wat ik wel weet is mijn eigen rol en de enorme wisselingen van sommige mensen. Alley vertrouw ik in ieder geval voor geen meter.
Lastig vandaag. Even afwachten.
Waar typ je die + dan in?
Gebeurt niet man.Wat ga je doen als blijkt dat Rob of ik goed is? Dan ben jij als eerste de sjaak.
Dus of jij er nou vandaag of morgen uitgaat. Dat maakt niet uit![]()
ja zal best maar dit is dag 3 en je heb in die 3 dagen nog niks toegevoegd toch? of heb je ergens je best gedaan om te zoeken.
ik blijf nog even op rob p, ik vindt dat er nu te veel wordt afgeleid, kans is groot dat burgerkamp nu verdeeld is en dat de online cults op alley openen om af te leiden, in ieder geval staan er in het volgende rijtje 2 cults en 2 burgers als ik zo kijk.. en ik vermoed dat rob en guts de cults zijn, maakt de andere 2 burger, nog sure tho
alley
robp
z1000
guts
Dan is Z1000 toch ook cult?ja zal best maar dit is dag 3 en je heb in die 3 dagen nog niks toegevoegd toch? of heb je ergens je best gedaan om te zoeken.
ik blijf nog even op rob p, ik vindt dat er nu te veel wordt afgeleid, kans is groot dat burgerkamp nu verdeeld is en dat de online cults op alley openen om af te leiden, in ieder geval staan er in het volgende rijtje 2 cults en 2 burgers als ik zo kijk.. en ik vermoed dat rob en guts de cults zijn, maakt de andere 2 burger, nog sure tho
alley
robp
z1000
guts
Gebeurt niet man.
Rob P is sowieso slecht en jij bent wel erg goede vriendjes met hem.
De drie-eenheid kraakt. Ga maar mee op Rob Guts, anders stemmen ze jou er morgen uit. Als offer.
Ga pls mee op Rob, als we hem hebben weten we gelijk dat we Guts erna moeten hebben en heb je alsnog je vendetta, met verdeeldheid gaan we het niet redden

Gebeurt niet man.
Rob P is sowieso slecht en jij bent wel erg goede vriendjes met hem.
Dan is Z1000 toch ook cult?
Die stemt gewoon heel de tijd met Rob en Guts mee.
ja maar wat als rob goed blijkt te zijn
We hebben hints voor z1000, hints voor guts maar heb niks van waarde gezien over Rob, behalve stemmen op hem van mensen die ik als goed genoteerd heb staan.
Ik blijf geloven dat het te riskant is voor de cults om een dergelijk offensief te starten om alley eruit te krijgen. Dan moeten ze haast wel goed zijn, kan er niet in bij me dat cults een tactiek als deze toepassen. Tenzij alley cult is en de andere ook en op deze manier hun eigen 'oorlog' uit voeren
mijn hoofd zit zo vol nu xd, maar eerst lekker eten
xxx
We hebben hints voor z1000, hints voor guts maar heb niks van waarde gezien over Rob, behalve stemmen op hem van mensen die ik als goed genoteerd heb staan.
Ik blijf geloven dat het te riskant is voor de cults om een dergelijk offensief te starten om alley eruit te krijgen. Dan moeten ze haast wel goed zijn, kan er niet in bij me dat cults een tactiek als deze toepassen. Tenzij alley cult is en de andere ook en op deze manier hun eigen 'oorlog' uit voeren
xxx
Hoezo ik cult? Vorige potjes zei robp precies dezelfde onzin en was toen ook gewoon cult. Geloof niks meer van die: oh dan is die cult en goeden moeten op een ander stemmen.
Als hij er aangaat en goed blijkt is het denk ik verloren. Dan ben ik inderdaad de volgende en daarna kan de goede kant echt niet meer winnen.Ik weet haast zeker dat Rob P goed is. Dat is ook de enigste in het spel waarvan ik overtuigd ben dat hij goed is.
Als hij er aangaat, ben jij morgen echt next
xxx
Ah, jullie hebben de beginnende ruzie bijgelegd in de pm zie ik.als je goed bent stem dan nu mee op alley, wat wil je bewijzen door op rob P te stemmen
http://www.bol.com/nl/p/deboeksuper/1001004002815029/
Het gaat hier over een houten kistje, een priester en een Arabische man