AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Hoezo ik cult? Vorige potjes zei robp precies dezelfde onzin en was toen ook gewoon cult. Geloof niks meer van die: oh dan is die cult en goeden moeten op een ander stemmen.

Wat heb je te verliezen door stemmen op ALley, ik weet haast zeker dat Rob goed is. Kijk naar het stem gedrag van Alley. Alley speelt heel anders als normaal.

Guts zei:
ni probere alley, cults zouden niks out in the open doen
Natuurlijk wel, je moet toch anderen proberen te overtuigen. En soms reageer je in het moment. Het kan er soms emotioneel aan toe gaan in dit spel.

Het is wel weer een fijne game trouwens. Vind het best spannend.

Vind wel dat de het erg op een trein lijkt in één keer naar alley, dag 1 was hij even verdacht door het begin op tremendes, maar was niemand die er met andere argumenten tegenin ging dus wat moest er anders gebeuren?

Heeft iemand een update van de stemmingen, laatste uur zijn er 4 pagina´s bijgekomen

Vind wel dat de het erg op een trein lijkt in één keer naar alley, dag 1 was hij even verdacht door het begin op tremendes, maar was niemand die er met andere argumenten tegenin ging dus wat moest er anders gebeuren?

Heeft iemand een update van de stemmingen, laatste uur zijn er 4 pagina´s bijgekomen

Tussenstand is dat alley er uit moet. Cults proberen wanhopig de rest van de niet alley stemmers tegen mij op te zetten. Logisch natuurlijk maar mag niet gebeuren.

Wie voelt zich geroepen tot een eerlijke stand van zaken rond 20:45?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 19:44 ----------

Tussenstand is dat alley er uit moet. Cults proberen wanhopig de rest van de niet alley stemmers tegen mij op te zetten. Logisch natuurlijk maar mag niet gebeuren.

Deel die karma eens bro, je bent fanatiek maar zie niks :(

alley cat

Teveel paginas per dag erbij..voorlopig laatste game voor mij.

heb ff gemist, waarom alleycat ? ik blijf sws op z1000 :D

heb ff gemist, waarom alleycat ? ik blijf sws op z1000 :D

Bro ga mee op Alley. Stem op Z1000 is zinloos omdat die er eigenlijk niet toe doet, doe dan een stem die het verschil kan maken. Je neemt wat risico maar het zal zich zeker terug betalen.

Gaat nog een druk laatste uurtje worden denk ik :p

Bro ga mee op Alley. Stem op Z1000 is zinloos omdat die er eigenlijk niet toe doet, doe dan een stem die het verschil kan maken. Je neemt wat risico maar het zal zich zeker terug betalen.
Eens met dat laatste stuk.

Maar iemand die nu op z1000 stemt gaat natuurlijk niet op mij stemmen aangezien Z1000 en Rob P duidelijk homies zijn.
Ga mee op Rob P man. Z1000 gewoon morgen.

Terug
Naar boven