XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Eens met dat laatste stuk.

Maar iemand die nu op z1000 stemt gaat natuurlijk niet op mij stemmen aangezien Z1000 en Rob P duidelijk homies zijn.
Ga mee op Rob P man. Z1000 gewoon morgen.

Whaha als ik er vanavond uit gaat, geloof me dan ben JIJ morgen aan de beurt. Dat weet ik 1000% zeker.

jij bent ook wel erg passief trouwens, vergeleken met de ervaring die je ook al zou moeten hebben. ga eens zoeken naar een hint en doe ons een plezier

niet echt leuk als er niemand met me meegaat op de hints die gevonden zijn

Bro ga mee op Alley. Stem op Z1000 is zinloos omdat die er eigenlijk niet toe doet, doe dan een stem die het verschil kan maken. Je neemt wat risico maar het zal zich zeker terug betalen.

Eens met dat laatste stuk.

Maar iemand die nu op z1000 stemt gaat natuurlijk niet op mij stemmen aangezien Z1000 en Rob P duidelijk homies zijn.
Ga mee op Rob P man. Z1000 gewoon morgen.

ik blijf gewoon op z1000 , lekker recalcitrant

Weet iemand de tussenstand? Zit op mn mobiel dus tellen werkt niet.

Z1000 --> Alley
Rob P --> Alley
IMBA --> Z1000
Wauter --> Guts (eerst Z1000)
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Rob P
Guts --> Alley
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Alley
Weightboy --> Rob P
Quibus --> Alley
Biobeast --> Rob P

5 - 5 dus.

Leugenaar zal wel op mij stemmen en Orgineel waarschijnlijk ook nog wel. Dus dan ben ik eruit. Maar kan nog wel wat veranderen.

Weet iemand de tussenstand? Zit op mn mobiel dus tellen werkt niet.

Alleycat heeft nog een stemmetje nodig.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 20:26 ----------

Z1000 --> Alley
Rob P --> Alley
IMBA --> Z1000
Wauter --> Guts (eerst Z1000)
Hard Gains --> Diaephi
Alley Cat --> Rob P
Boddin --> Diaephi
Lloyd --> Guts
Jimbooo --> Rob P
Joey C --> Rob P
Guts --> Alley
Diaephi --> Z1000
Orgineel --> IMBA
Kane --> Alley
Weightboy --> Rob P
Quibus --> Alley
Biobeast --> Rob P

5 - 5 dus.

Leugenaar zal wel op mij stemmen en Orgineel waarschijnlijk ook nog wel. Dus dan ben ik eruit. Maar kan nog wel wat veranderen.

Leugenaar op jou whaha sure.

Leugenaar op jou whaha sure.
Stiekem natuurlijk. Niet in het openbaar.

In het openbaar waarschijnlijk op een willekeurige derde of op het laatste moment op jou.

Ik ga maar eens trainen. Bij de mooiste spelletjes neem ik dan mijn telefoon mee. Dit is er zeker zo een.

z1000 --> alley
rob p --> alley
imba --> z1000
wauter --> guts (eerst z1000)
hard gains --> diaephi
alley cat --> rob p
boddin --> diaephi
lloyd --> guts
jimbooo --> rob p
joey c --> rob p
guts --> alley
diaephi --> z1000
orgineel --> imba
kane --> alley
weightboy --> rob p
quibus --> alley
biobeast --> rob p

5 - 5 dus.

Leugenaar zal wel op mij stemmen en orgineel waarschijnlijk ook nog wel. Dus dan ben ik eruit. Maar kan nog wel wat veranderen.

:d

Vind wel dat de het erg op een trein lijkt in één keer naar alley, dag 1 was hij even verdacht door het begin op tremendes, maar was niemand die er met andere argumenten tegenin ging dus wat moest er anders gebeuren?

Heeft iemand een update van de stemmingen, laatste uur zijn er 4 pagina´s bijgekomen

Zou meegaan op Rob als ik jou was, de meeste stemmen op hem komen van spelers die al goed op zoek zijn geweest naar hints etc. en dus al bewezen hebben dat ze goed zijn.
Rob daarentegen loopt alleenmaar stront op dit topic te gooien en mensen op te stoken.

Dus op Rob stemmen, samen met Loyd en wauter, en dan is zeker dat cult nummer 1 weg is

Je hebt de stem van mij (z1000) en golderado (guts) gemist. Niet dat dit de beslissende stemmen zijn hier.

Zou meegaan op Rob als ik jou was, de meeste stemmen op hem komen van spelers die al goed op zoek zijn geweest naar hints etc. en dus al bewezen hebben dat ze goed zijn.
Rob daarentegen loopt alleenmaar stront op dit topic te gooien en mensen op te stoken.

Dus op Rob stemmen, samen met Loyd en wauter, en dan is zeker dat cult nummer 1 weg is

Haha nou jongens stem vooral op mij, dan is de overwinning voor de cults zeker nabij. Ik ga in ieder geval genieten van alle posts die hier worden geplaatst als bekend is wat mijn rol was :popcorn:

Alley cat dan maar. Vanwege het steegje.

Met veel moeite: rob p

Ik ben absoluut nog over te halen ( niet door rob zelf )

Terug
Naar boven